بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» اخبار گردشگری » هتل پنج ستاره ویدا (الوند) جزیره کیش افتتاح شد
هتل الوند کیش
اخبار گردشگری - معرفی هتل

هتل پنج ستاره ویدا (الوند) جزیره کیش افتتاح شد

۵ مرداد ۱۳۹۶ 15۰1,591

معاون اول رییس جمهور در جریان سفر به جزیره کیش، بهره برداری از هتل پنج ستاره ویدا (الوند) را کلید زد.

هتل الوند کیش

هتل الوند با سرمایه گذاری ۱۷۴۰ میلیارد ریال در مدت ۴۸ ماه و با زیربنای ۷۵۰۰ مترمربع، احداث شده و در ردیف هتل های پنج ستاره کشور قرار دارد.

این هتل دارای ۱۴۴ اتاق و ۳۲۰ تخت است و برای ۱۲۰ نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد کرده است.

این هتل منطبق با معماری روز دنیا و بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری طراحی شده است. هتل ویدا کیش در فاصله‌ای کوتاه از ساحل دریا، مراکز خرید، سالن همایش‌های بین‌المللی و پردیس بین‌الملل دانشگاه شریف قرار گرفته است که دسترسی خوبی به جاذبه‌های توریستی و مراکز مهم جزیره کیش دارد. به‌عنوان مثال هتل تا ساحل دریا فقط به‌اندازه ۹۰۰ متر فاصله دارد که با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به آن می‌رسید و یا فاصله هتل ۵ ستاره ویدا با خودرو تا مراکز خریدی مثل مرکز خرید مروارید حدود چهار دقیقه، پلاژ ساحلی بانوان ۶ دقیقه، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش تقریبا ۶ دقیقه، پارک ساحلی مرجان و مرکز خرید مرجان ۱۰ دقیقه و تا فرودگاه کیش ۱۰ دقیقه است.

از امکانات هتل ویدا می‌توان به سالن همایش و سمینار، رستوران، کافی شاپ، اجاره ماشین و دوچرخه، لابی مجلل، مجموعه ورزشی، بهترین سیستم‌های کنترل دما و تهویه مطبوع، خدمات لاندری، آرایشگاه، سالن کنفرانس، آتلیه، غرفه‌های تجاری، سالن کودک و دسترسی دائم به اینترنت در تمام ساختمان هتل اشاره کرد. اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های توئین، تیریپل، دبل، کانکت، سوییت یک خوابه و سوییت جکوزی‌دار می‌شود.

رستوران هتل در طبقه اول قرار گرفته است و برای ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد. ساعت کاری رستوران برای صبحانه از ساعت هفت تا ۱۰، ناهار از ساعت ۱۳ تا ۱۶ و شام از ساعت ۲۰ تا ۲۳ است. کافی شاپ هتل که در طبقه همکف فعالیت می‌کند دارای محیطی زیبا و دلنشین می‌باشد که انواع دسرها، نوشیدنی‌های سرد و گرم، میان وعده، سرویس چای و قلیان و غیره را در دو محیط سرپوشیده و سرباز سرو می‌نماید. در مجموعه ورزشی هتل امکانات مختلفی نظیر اسپا و ماساژ، سالن بدن‌سازی، استخر و سونا و جکوزی، حمام سنتی و حوضچه آب سرد برای رفاه هرچه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل ویدا کیش: جزیره کیش، بلوار موج، هتل ۵ ستاره ویدا.

جهانگیری همچنین در ادامه مجموعه آوای خلیج فارس را در جزیره کیش افتتاح کرد.

این طرح که از تأسیسات، فواره ها و آب نمای متحرک، استیج و جایگاه تماشاچیان برای ۱۵۰۰ نفر، رستوران و فود کورت، کلوپ کودکان و مرکز بازی برخوردار است، به همت بخش خصوصی و با مشارکت یک شرکت آلمانی احداث شده است. تجهیزات آب نمای این مجموعه، با آب دریا کار می کند.

میزان سرمایه گذاری در این طرح ۱۲۰ میلیارد تومان بوده که با تکمیل فاز دو آن در شهریورماه سال جاری، اشتغال زایی مستقیم آن از ۵۰ نفر به ۳۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

هتل الوند کیش

افتتاح مجموعه تفریحات دریایی مارینا نیز از دیگر برنامه های سفر جهانگیری به جزیره کیش بود.مجموعه تفریحات دریایی مارینا، دارای پارکینگ اختصاصی، قایق و کلوپ دریایی و امکانات جانبی است که در اختیار گردشگران قرار می گیرد.

در سفر معاون اول رئیس جمهوری به این جزیره، چند طرح صنعتی نیز به بهره برداری رسیدند.

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

۳/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×