بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» اخبار اقامت ۲۴ » حمایت از معلولین با همکاری اقامت ۲۴ و توانیتو
وحیدرجبلو
اخبار اقامت ۲۴

حمایت از معلولین با همکاری اقامت ۲۴ و توانیتو

۱۳ آذر ۱۳۹۹ 16۰1,169

داستان شکل‌گیری کمپین #کسب_و_کار_حامی

داستان شکل گیری این کمپین از نگاه به تقویم و مناسبت های آذرماه شروع شد.

 “13 آذر روز جهانی معلولین” 

طبق روال عادی، تیم مارکتینگ اقامت ۲۴ مشغول تهیه محتوای متناسب با این روز بود، که با پیشنهاد یکی از اعضای تیم، همه به این فکر افتادن که چرا صرفا به جای یادبود و معرفی این روز، کاری برای حل مشکلات و دغدغه‌های افراد دارای معلولیت انجام ندیم؟! یک حرکت ارزشمند و شاید ادامهدار که بتونه دنیا رو برای این افراد تبدیل به جای بهتری کنه. اینجا بود که همه دست به کار شدن و در این مسیر، به وحید رجبلو رسیدن!

 فردی که نشون داد هیچ چیز نمیتونه مانع رسیدن انسان به خواسته‌هاش بشه. یک الگو و یک الهام بخش برای تمام افراد دارای معلولیت یا به قول وحید توانیاب‌ها. ایده کسب و کارش ریشه در درد و رنجی داشت که خودش تجربه کرده بود و دلش میخواست سایر کسانی که معلولیت دارن تجربه های مشابه اون رو نداشته باشن. 

بچه های مارکتینگ تصمیم خودشون رو گرفتن و قرار شد در یک بازه زمانی بخشی از درآمد اقامت ۲۴ رو به وحید و توسعه کسب و کارش اختصاص بدن. ولی به نظرشون کافی نبود…
و اینجا بود که کمپین #کسب-و-کار-حامی شکل گرفت، تا از همه کسانی که فعالیت اقتصادی دارن دعوت بشه که به این کمپین بپیوندن تا علاوه بر تاثیرگذاری بیشتر بر کسب و کار وحید، یک جنبش و یک فرهنگ ادامه دار هم در جهت حمایت از این قشر ایجاد بشه تا لذت تغییر مثبت در دنیای پرتلاطم امروز رو همه با هم تجربه کنیم.

banner twitter2 egh

وحید رجبلو بنیان‌گذار توانیتو

وحید رجبلو بنیان‌گذار استارتاپ توانیتو فردی که ۹۸ درصد از بدنش درگیر بیماری SMA هست. وحید یک جووون خستگی‌ناپذیره، نمونه بارز کسی که با تمام مشکلات روی پای خودش ایستاده. وحید رجبلو تا امروز بیشتر از ۲۰۰ سایت رو طراحی کرده و در حال حاضر یک تیم ۱۲ نفره‌ رو  رهبری می‌کنه. وحید در دوران کودکیش فرصت حضور در مدرسه رو نداشته و به کمک مادر و خواهرش در خونه شروع به درس خوندن میکنه. به گفته خودش با خرید یک کامپیوتر با دنیای وب و اینترنت آشنا شده و از این طریق برای خودش درآمد ایجاد کرده. برنامه‌نویسی و طراحی وب رو به کمک یکی از دوستانش طی یک سال یاد گرفته و بعدا از طریق همین کار درآمد خودش رو به دست آورد. بعد از یادگیری برنامه‌نویسی قدم به  یه دنیای متفاوت گذاشت تا  توانایی‌هاش رو به بهترین شکل نشون بده. 

درباره توانیتو

آیا تا به حال به این سوال فکر کردین یک فرد دارای معلولیت چطور می‌تونه کارهای بیرون از خونه رو انجام بده؟ استارتاپ توانیتو به این سوال جواب میده. این استارتاپ قصد داره به افراد با نیازهای خاص کمک کنه تا از خدمات درمانی، آموزشی و عمومی متناسب با شرایط جسمی خودشون بهره‌مند بشن.

در واقع توانیتو رو می‌تونیم سامانه‌ای برای خدمت‌رسانی به توانیابان، بیماران، سالمندان و افراد با نیازهای خاص بدونیم. 

توانیتو موسسه خیریه‌ نیست، یک استارتاپه که به کمک تکنولوژی و فناوری روز می‌خواد زندگی رو برای شهروندان دارای معلولیت راحت‌تر کنه. در توانیتو میشه خدماتی که افراد توانیاب نیاز دارن رو پیدا کرد و از خدماتشون بهره برد. توانیابان حدود ۱۱ درصد از جامعه ما رو تشکیل میدن، ولی شرایط بهره‌مندی از فرصت‌های مختلف برای اونا فراهم نیست. توانتیو به کمک توانیاب‌ها اومده تا در کنار هم بتونیم جامعه بهتری برای معلولین مهیا کنیم.

تاریخچه استارتاپ توانیتو

استارتاپ توانیتو در ابتدا با نام همیار مهر فعالیت خودش رو شروع کرد، تعداد اعضای همیار مهر در مدت ۳ ماه به بیشتر از ۵۰۰ عضو رسید و تونست به ۱۰۰ نفر خدمات سلامت ارائه بده. بعد از مدتی همیار مهر به توانیتو تغییر نام داد و در حال حاضر به دنبال جذب سرمایه‌گذاره. توانیتو امروز به بیشتر از ۱۰۰۰ نفر خدمات داده و استارتاپ موفقی به شمار میاد. استفاده از توانیتو به شدت راحته، کافیه که در سایت توانیتو ثبت نام کنین، خدمت مورد نظر خودتون رو جستجو و در نهایت اون رو رزرو کنین تا خدمت مورد نظرتون رو با بهترین کیفیت دریافت کنین. در توانیتو میتونید سابقه کاری توانیابان و مشخصات حقیقی‌شون رو ببینین و با خیال راحت از خدماتشون استفاده کنین. 

راه‌های ارتباطی با وحید رجبلو:

Website :https://tavanito.com/contact-us

Email:  v.rajabloo@gmail.com

Twitter: https://twitter.com/vrajabloo

Instagram: https://www.instagram.com/vahid.rajabloo

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×