» گوناگون » فراخوان بازطراحی تجربه کاربری و رابط کاربری وبسایت اقامت ۲۴ (UI/UX)
UI / UX Design رابط کاربری
گوناگون

فراخوان بازطراحی تجربه کاربری و رابط کاربری وبسایت اقامت ۲۴ (UI/UX)

۱۷ تیر ۱۳۹۸ 21۰1,679

وبسایت اقامت ۲۴ به عنوان مهم‌ترین نقطه تماس شرکت اقامت ۲۴ با مشتریان همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. در کسب و کارهای آنلاین، کوچک‌ترین تغییری در طراحی سایت و یا اپ باعث نوسانات و تغییرات زیاد درآمد شرکت خواهد شد. همچنین با حرکت به سوی استفاده بیشتر از تلفن همراه به جای رایانه‌های شخصی، نحوه تعامل کاربران با وبسایت‌ها تغییر کرده است. امروزه با توجه به افزایش استفاده کاربران اینترنت از تلفن های هوشمند و همچنین اولویت یافتن کارایی وبسایت ها بر بستر موبایل برای رده بندی نتایج جستجو در گوگل، بهینه بودن وبسایت برای تلفن همراه بسیار مهم است.

UI / UX Design رابط کاربری
فراخوان طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری وبسایت اقامت ۲۴

اقامت ۲۴ به عنوان رتبه یک رزرو هتل در ایران و یکی از رهبران در حوزه کسب و کارهای دیجیتال در نظر دارد با توجه به تغییر رفتار مشتریان و نیازهای فنی موجود، اقدام به باز طراحی وبسایت خود نماید. در این راستا از تمامی طراحان UI/UX که علاقه مند به همکاری با اقامت ۲۴ به صورت کار فریلنسری هستند دعوت می‌شود تا پایان ۱۳۹۸/۵/۱ رزومه و نمونه‌کارهای خود را به آدرس ایمیل design@eghamat24.com ارسال نمایند. پس از دریافت رزومه‌ها و نمونه کارها، تیم طراحی اقامت ۲۴ اقدام به بررسی پیشنهادات دریافتی کرده و تا تاریخ ۱۳۹۸/۵/۵ از طراحان برگزیده این مرحله برای طراحی فاز اولیه دعوت به عمل خواهد آورد.

فراخوان طراحی UI و UX سایت اقامت 24
مراحل انتخاب طراح

شاخصه‌های مهم طرح

شاخصه‌های مهم طرح مورد نظر عبارت‌اند از:

  • طراحی ریسپانسیو با اولویت طراحی برای موبایل (Mobile First Design)
  • لودتایم سریع (از طریق حداقل استفاده از المان‌های حجیم و کمترین نیاز به جاوااسکریپت برای پیاده سازی)
  • بهینه بودن برای سئو (اهمیت ساختار لینک‌های داخلی و وجود محتوای متنی)
  • توانایی پروموت کردن آفرهای ویژه هتل ها
  • ایجاد تمرکز برای مشتری در مسیر کانورژن (یافتن هتل مناسب، یافتن اتاق مناسب، رزرو، پرداخت، دریافت کد پیگیری)
  • ارائه مهم‌ترین اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم‌گیری آگاهانه توسط مشتری
  • حداقل نیاز به اسکرول

طرح فاز اولیه شامل طراحی UI و UX صفحه اصلی سایت به عنوان اصلی‌ترین صفحه خواهد بود که با تحویل وایرفریم و فایل پی اس دی طرح نهایی هر دو پلتفرم دسکتاپ و موبایل به پایان خواهد رسید. بدیهی است که برای انجام این مرحله با طراحان برگزیده قراردادی عقد شده و هزینه‌ی طراحی در زمان دریافت فایل‌های نهایی به ایشان پرداخت خواهد شد. لازم به ذکر است آخرین مهلت تحویل طرح فاز اولیه پایان ۱۳۹۸/۵/۱۲ خواهد بود.

پس از دریافت طرح‌های فاز اولیه، تیم طراحی سایت طرح برتر را تا تاریخ ۱۳۹۸/۵/۱۹ انتخاب کرده و پس از معرفی طراح برتر، اقدام به عقد قرارداد با ایشان خواهد نمود. بنابراین اگر به همکاری با ما علاقه دارید، توانایی انجام این پروژه را در خود می‌بینید و آماده‌ی پذیرش این چالش هستید، ما در اقامت ۲۴ منتظر شما هستیم.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×