بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» گوناگون » ۱۶۸۵ تنها سامانه راهنمای گردشگری کشور
راهنمای گردشگری
گوناگون

۱۶۸۵ تنها سامانه راهنمای گردشگری کشور

۶ بهمن ۱۳۹۷ 10۰1,668

در دنیای امروز سفر و گردشگری خیلی بیشتر از صادرات ذخایر نفتی و معدنی می تواند به اقتصاد و همچنین بالا بردن سطح امید به زندگی در افراد یک جامعه کمک کند. به همین خاطر است که هر روز شاهد تسهیل در فرآیند فراهم سازی مقدمات سفر هستیم و ارائه ی انواع راهنمای گردشگری که به شیوه های مختلف ارائه میشوند، یکی از بهترین گام ها در این زمینه می باشد.

سامانه جامع خدمات گردشگری کشور

راهنمای گردشگری چیست؟

اگر تا به امروز تجربه ی سفر داشته اید، بدون شک در ابتدای راه با سوالات زیادی روبرو شده و انتخاب بهترین گزینه ها کمی برایتان مشکل و دردسرساز بوده است، مانند بلیط هواپیما را از کجا بخریم؟ چطور هتل یا ویلا رزرو کنیم و غیره. راهنمای گردشگری دقیقا همان چیزیست که می تواند به این سوالات و ابهامات موجود در شروع سفر پاسخ دهد و به شما کمک کند تا مقدمات سفر را راحت تر فراهم کنید. لازم به ذکر است که، راهنمای گردشگری تنها مربوط به ارائه ی اطلاعات مربوط به معرفی جاذبه ها و اطلاعات مسیر و غیره نمی باشد، بلکه باید بتواند از لحظه ی تصمیم گیری برای مسافرت تا لحظه ی برگشت، راهنما و همراه شما باشد.

 

مزایای راهنمای گردشگری

زمان با ارزش ترین سرمایه برای تمام ما انسان هاست و یکی از بزرگ ترین مزایای داشتن راهنمای گردشگری، استفاده از تجربیات دیگران و افراد حرفه ای در این حوزه برای انتخاب بهترین راه و گزینه هاست. اما اگر بخواهیم بیشتر در مورد مزایای این خدمات صحبت کنیم، لازم است تا انوع مختلف آنها را معرفی و نقاط ضعف و قوت هر کدام را شرح دهیم.

 

راهنمای گردشگری

انواع راهنمای گردشگری

ارائه ی خدمات آنلاین

با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و دسترسی آسان به اینترنت در اکثر نقاط دنیا، کافیست جستجوی ساده ای در اینترنت داشته باشید تا با انواع پیشنهادات موتورهای جستجو در حوزه ی گردشگری روبرو شوید که هر کدام می توانند در جایگاه خودشان مفید باشند و یک راهنمای گردشگری جامع را برایتان ارائه دهند. با وجود تمام مزایای این نوع خدمات، لحظاتی را تصور کنید که به هر دلیلی به اینترنت دسترسی نداشته باشید! چطور باید بلیط بخرید و محل مناسبی را برای اقامت انتخاب کنید؟

 

راهنمای گردشگری

سامانه های تلفنی گردشگری

بدون شک اگر در کنار ارائه ی خدمات آنلاین گردشگری، راهکارهایی برای فراهم سازی مقدمات سفر بدون نیاز به اینترنت معرفی شوند، گام بزرگی در جهت تسهیل شروع سفر برداشته خواهد شد. سامانه های راهنمای گردشگری که این گونه خدمات را به صورت تلفنی فراهم میکنند، یکی از بهترین راهکارها در این شرایط می باشند که در هر لحظه از روز و هر نقطه از کشور که امکان تماس تلفنی وجود داشته باشد، می توانید با مراجع معتبر در این حوزه ارتباط گرفته و سفرتان را با خیال آسوده شروع کنید.

 

راهنمای گردشگری

۱۶۸۵ تنها سامانه ی راهنمای گردشگری کشور

در حال حاضر ارائه ی خدمات گردشگری توسط سامانه های تلفنی جامع، هنوز در ایران رواج پیدا نکرده و تنها یک سامانه ی فعال در این زمینه معرفی شده است. به عنوان مثال، با شماره گیری ۱۶۸۵ و بدون نیاز به کد، می توانید به تنها سامانه ی خدمات گردشگری کشور متصل شده و با توجه به نیازتان یکی از بخش های رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، تور و اجاره ویلا و اقامتگاه های بوم گردی را انتخاب نمایید. به عبارت دیگر، با یک شماره گیری ساده، به منبع جامع برای استفاده از خدمات گردشگری متصل خواهید شد.
قابلیت اعتماد و امنیت سامانه های ارائه ی خدمات گردشگری یکی از مهم ترین ویژگی های مورد نیاز می باشد و خوشبختانه این سامانه تمام مجوزهای لازم در این حوزه را برای بخش های مختلف دریافت نموده و می تواند راهنما و همراه شما در شروع سفرهای بی دغدغه و آسوده باشد.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

۳.۲/۵ - (۱۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×