بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جاذبه های گردشگری استان کرمان » تنگه راگه جاذبه کمتر شناخته شده کرمان
تنگه راگه
جاذبه های گردشگری استان کرمان - جاذبه های گردشگری کرمان

تنگه راگه جاذبه کمتر شناخته شده کرمان

۵ خرداد ۱۳۹۷ 10۰1,839

میان برنامه ریزی کردن برای گشت و گذار و بازدید از جاذبه های گردشگری مشهور، بد نیست جایی را برای کشف و ماجراجویی در نقاط بکر و جاذبه های کمتر شناخته شده مقصد سفرتان نیز بگذارید.

بنابراین به جای اینکه برای استراحت وقت تان را در هتل بگذرانید، کمی از هتل تان فاصله بگیرید، به دل طبیعت بروید و هیجان و ماجراجویی را چاشنی تجربه های سفرتان کنید. ما دراین مطلب تنگه راگه را که بهشتی در دل کویر است، به شما معرفی خواهیم کرد، با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

تنگه راگه

 

انگار شرایط اقلیمی استان کرمان، این منطقه از ایران را به یکی از مناطق ویژه برای تورهای طبیعت گردی و گردشگران علاقه مند به اکوسیستم های خاص تبدیل کرده است. گرچه این مناطق هنوز هم در دنیای گردشگری و بین مردم جایگاه اصلی خود را به دست نیاورده اند و هنوز ناشناخته و بکر هستند، با این حال در فصل بهار و پاییز تعداد گردشگرانی که با رزرو هتل های کرمان، این تنگه را برای لذت بردن در دل طبیعت انتخاب می کنند هر سال بیشتر از قبل می شود.

تنگه راگه، که سالهاست در میان کویر، با غرور و عظمتی وصف نشدنی، زیبایی زمین را در بلندای صخره هایش به دندان کشیده و آنچه که امروز این دره به نمایش گذاشته است تصویری بی نظیر سنگ هایی است که در دیواره های تاریخی این دره، همچون سنگ تراشیده هایی باستانی، نشان از قدمت این دره دارند.

تنگه راگه

 

حتی می توان گفت هزاران سال است که رودخانه دائمی گیودری با تمام قدرتش، سعی در تراشیدن زیبایی ها و عظمت صخره های این دره دارد و تا امروز نه تنها چیزی از طبیعت زیبای این دره کم نکرده است، بلکه این رود با عبورش از میان دره، آنچه را که دو برابر کرده است، چیزی نیست جز زیبایی وصف ناپذیری که می توانید در زیر پاهایتان لمسش کنید.

یکی از ویژگی های جالب این دره، این است که در تمام ماه های سال، می توانید از عبور رودی خنک در زیر پاهایتان و آسمان پر ستاره ای که همچون سقفی درخشان در بالای سرتان قرار گرفته است، میان این دره حیرت انگیز ماجراجویی کنید و از تماشای این همه زیبایی لذت ببرید.

چندین سال است که این دره به یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری اطراف کرمان ، برای برپایی تورهای دره نوردی، رصد آسمان و کوهنوردی تبدیل شده است و به گردشگران این منطقه فرصت لذت بردن از زیبایی های زمینی را در کنار آسمان مبهوت کننده این تنگه جذاب می دهد.

تنگه راگه

 

اگر جزو گردشگران خوش شانس دره راگه باشید، احتمالا در طول مسیر این تنگه، فرصت آشنایی و تماشای حیات وحش این منطقه را نیز خواهید داشت. زیرا این تنگه اقامتگاه آهو و پرندگانی مانند عقاب، دراج و کبک است که در گوشه و کنار این صخره ها آشیانه دارند.

 

مناسب ترین گزینه ها برای رزرو هتل در کرمان

شهر کرمان با وجود جاذبه های گردشگری محبوب خود، از احداث هتل های با کیفیت برای میزبانی از گردشگران غافل نمانده است. از این رو در سفر به کرمان دیگر نگرانی بابت پیدا کردن گزینه مناسب برای رزرو هتل نخواهید داشت.

 

مقاله مرتبط : “چطور در هزینه های رزرو هتل صرفه جویی کنیم؟

 

هتل ۵ ستاره پارس

می توانید برای تجربه اقامت در هتلی ۵ ستاره، هتل بین المللی پارس کرمان را برای سفر انتخاب کنید، در هنگام رزرو این هتل ۵ ستاره از سامانه اقامت ۲۴، می توانید انواع اتاقها، سوئیت و آپارتمان های دلخواه خود را در کمترین زمان ممکن با مناسب ترین قیمت رزرو کنید.

هتل 5 ستاره پارس

 

هتل جهانگردی کرمان

هتل جهانگردی کرمان به عنوان یک هتل ۴ ستاره، از لحاظ امکانات و موقعیت مکانی یکی از بهترین انتخاب ها برای رزرو هتل در کرمان به شمار می رود که می توانید در بخش رزرو هتل اقامت ۲۴ به راحتی اتاق مورد نظرتان را انتخاب و رزرو کنید.

هتل جهانگردی کرمان

مقاله مرتبط : “در هنگام رزرو هتل به چه نکاتی توجه کنیم ؟

 

هتل های ۲ ستاره و ۱ ستاره کرمان

در بین هتل های ۲ ستاره کرمان نیز می توانید هتل های خوب و با کیفیتی مانند، خانه مسافر مشتاق، هتل ناز، هتل هزار و هتل کرمان نیز برای رزرو آنلاین بر روی سامانه اقامت ۲۴ وجود دارند که می توانید خیلی راحت و با مناسب ترین قیمت رزرو هتل تان را انجام و با خیال راحت سفرتان را آغاز کنید .

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×