بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» دیدنی‌ های هرمزگان » آشنایی با سواحل جزیره هنگام
سواحل جزیره هنگام
دیدنی‌ های هرمزگان

آشنایی با سواحل جزیره هنگام

۳ خرداد ۱۳۹۷ 18۰3,535

برای انتخاب یک مقصد عالی برای لذت بردن از تعطیلات، سواحل، اولین گزینه ای هستند که در ذهنمان تداعی کننده حس آرامش می شوند. خوشبختانه وجود دریای خزر در شمال کشور و خلیج فارس در جنوب ایران، سواحل بی نظیری را به وجود آورده اند. در این میان تصمیم داریم شما را به جزیره زیبای هنگام در دل آب های نیلگون خلیج فارس دعوت کنیم و با معرفی سواحل جزیره هنگام، در کنار گزینه های مناسب برای رزرو هتل ارزان در سفرتان، راهنمای شما برای سفری پر از آرامش باشیم، با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

جزیره هنگام کجاست؟

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که برای سفر به جزیره هنگام، نمی توانید با خرید بلیط هواپیما مستقیما به این جزیره سفر کنید. به طور کلی برای رسیدن به جزیره هنگام دو راه وجود دارد؛ می توانید با خرید بلیط هواپیما قشم، ابتدا به قشم سفر کنید و از طریق اسکله کندالو با قایق هایی که به سمت جزیره هنگام سفر می کنند، خودتان را به این جزیره زیبا برسانید. راه دیگر از طریق خرید بلیط هواپیما و یا بلیط قطار بندر عباس است، البته از بندرعباس نیز باید از طریق اتوبوس های دریایی اسکله شهید حقانی، خودتان را به قشم و از آنجا به اسکله کندالو برسانید و از طریق قایق های این اسکله راهی جزیره هنگام شوید. در هر حالت مسیر رسیدن به این جزیره را با تجربه ای حیرت انگیز از قایق سواری در میان آبهای فیروزه ای رنگ خلیج فارس شروع خواهید کرد و همین موضوع اولین تجربه لذت بخش برای رسیدن به جزیره هنگام خواهد شد.

آشنایی با سواحل شگفت انگیز جزیره هنگام

اولین چیزی که به محض ورودتان به جزیره هنگام ، با تمام وجود احساسش خواهید کرد، آرامش وصف ناپذیر جزیره است، جایی که هیچ اثری از خیابان، هیاهوی شهر و رفت و آمد ماشین ها وجود ندارد. انگار وارد دنیای متفاوتی شده اید و این تازه شروع ماجراست. زیرا خلیج فارس در کرانه جزیره هنگام، نوار ساحلی گسترده ای را به وجود آورده که در هر بخش آن می توان نظاره گر تصویر فوق العاده ای از سواحل رویایی این جزیره بود.

آب های جزیره هنگام

ساحل صخره ای هنگام

ساحلی زیبا که اطرافش را صخره های بلند چندین هزار ساله ی این پهنه نیلگون احاطه کرده اند، یکی از دلنواز ترین مناظر ساحلی ایران است که می توان ساعت ها در پناه صخره هایش نشست و از تماشای رقص موج هایی که برای رسیدن به ساحل نفس نفس می زنند لذت برد.

ساحل نقره ای هنگام

ساحل نقره ای هنگام

می توان گفت آنچه در این ساحل تماشاگر آن هستید، زیبایی نقره ای رنگ منحصر به فردی است که نظیرش را نمی توانید در هیچ ساحل دیگری در سرتاسر ایران ببینید. شن های این ساحل به دلیل وجود نوعی کانی درخشان و نقره ای رنگ، زیبایی فوق العاده ای را در کنار آبهای فیروزه ای رنگ جزیره خلق کرده اند و به همین دلیل این ساحل به نام «ساحل نقره ای» شهرت دارد. متاسفانه در طی سال های اخیر، به دلیل آسیب هایی که گردشگران به زیبایی این ساحل وارد کرده اند، امروزه ورود به این ساحل کار چندان راحتی نیست. به همین دلیل گردشگران می توانند از طریق گشت با قایق های کندالو-هنگام از درون دریا این ساحل خیره کننده را تماشا کنند.

ساحل شب تاب

ساحل درخشان هنگام

اگر تصمیم دارید شب را در جزیره هنگام بمانید، توصیه میکنیم چهره جادویی «ساحل درخشان هنگام» را، در شب های جزیره از دست ندهید. زیبایی فوق العاده ای که از نور فیتوپلانکتون های دریایی، بخشی از نوار ساحلی جزیره هنگام را پر از ستاره می کنند، تصویری نیست که بتوان در هر ساحلی تجربه اش کرد.

سفره به جزیره هنگام با تور قشم

خیلی از مسافرانی که دوست دارند زیبایی های قشم و جزیره هنگام را ببینند برای راحتی بیشتر، با تور قشم سفر می کنند. اقامت ۲۴ به عنوان یکی از بزرگترین مجریان تورهای داخلی و خارجی کشور، انواع مختلفی از تورهای قشم را برای شما قرار داده که انتخاب هتل به دلخواه شما خواهد بود بنابراین صفر تا صد سفرتان را می توانید کاملا طبق سلیقه خودتان بچینید.

جزیره هنگام با وجود جاذبه های گردشگری خیره کننده اش، هنوز امکانات و هتلی برای میزبانی از گردشگران ندارد، اکثر مسافران این شهر با رزرو هتل قشم، به گشت های یک روزه در این جزیره اکتفا می کنند. بنابراین لازم است که حتما به این نکته دقت ویژه داشته باشید. یکی از بهترین هتل های پیشنهادی ما، هتل ساحل سینگو قشم است که با داشتن ساحل اختصاصی توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به سمت خود جلب کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×