بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جاذبه های گردشگری خوزستان » جاذبه های گردشگری شوشتر » معرفی بهترین گزینه ها برای رزرو هتل در شوشتر
هتل افضل
جاذبه های گردشگری شوشتر

معرفی بهترین گزینه ها برای رزرو هتل در شوشتر

۲ خرداد ۱۳۹۷ 12۰3,010

شوشتر به عنوان یکی از کهن ترین شهرهای ایران باستان، آثار ارزشمند تاریخی زیادی را در خود جای داده و همواره مورد توجه توریست های خارجی و گردشگران داخلی بوده است.

شاید جاذبه های گردشگری و هتل های شوشتر با وجود شهرهای تاریخی مانند شیراز، اصفهان و یزد، شهرت چندانی نداشته باشند ولی قطعا بعد از تماشای آثار تاریخی این شهر و اقامت در دل تاریخ، نظرتان به کلی عوض خواهد شد. در ادامه این مطلب با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید تا شما را با بهترین هتل های تاریخی و تجربه اقامتی متفاوت در شوشتر آشنا کنیم.

 

هتل سنتی طبیب شوشتری

اگر برای شما هم اقامت درون یکی از آثار تاریخی و ملی ایران جذاب است، خوشحالیم که می توانیم شما را با هتل سنتی طبیب شوشتری آشنا کنیم. این هتل سنتی، در واقع خانه ای تاریخی متعلق به دوره قاجار است که جزوی از مجموعه تاریخی افضل به شمار می رود. البته تصور نکنید که به دلیل قدیمی بودن این بنا، قرار است با یک ساختمان کهنه و داغون روبرو شوید،  بعد از بازسازی و مرمتی که در سال ۱۳۹۵ بر روی این بنا انجام شده، با یک عمارت فوق العاده زیبا مواجه می شوید. این خانه قدیمی به صورت ۴ طبقه، دو طبقه بالا و دو طبقه در زیر زمین قرار دارد که با تزئیناتی مانند حجاری های فاخر، آجر و خوون چینی، چوب های گره چینی و گچبری های خاص نمونه ای از بناهای فاخر و اصیل ایرانی است. این هتل علاوه بر اقامتگاه، رستوران سنتی بسیار دلچسبی دارد که برای مسافران، محیطی دنج و آمیخته با فرهنگ و تمدن ایرانی فراهم می کند. فضای صمیمی، تلفیق سبک معماری مدرن و سنتی و همچنین دسترسی راحت به بازار صنایع دستی، سازه های آبی شوشتر و… دلیل محبوبیت این هتل در میان مسافران و گردشگران این شهر است.

هتل سنتی طبیب شوشتری

 

هتل سنتی سرابی

در میان بافت تاریخی شوشتر، خانه ای باز مانده از عهد قاجار با قدمتی ۲۰۰ ساله، عنوان اولین هتل سنتی خوزستان را به خودش اختصاص داده است. جالب است بدانید که اکثر مسافران و توریست های خارجی برای اقامت در شوشتر ، رزرو هتل سنتی سرابی را برای اقامت ترجیح می دهند. این هتل با وجود اینکه از لحاظ تعداد اتاق ها، ظرفیت محدودی دارد ولی با ارائه خدمات عالی، صبحانه سلف سرویس متشکل از انواع غذاهای سنتی و مدرن که به صورت رایگان در اختیار مسافرها قرار می گیرد، حسابی پرطرفدار است. اگر تصمیم دارید در طول سفرتان به شوشتر، در محیطی آرام و به دور از هیاهو و شلوغی اقامت داشته باشید و در عین حال فاصله اتان از مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری شهر زیاد نباشد، رزرو هتل سنتی سرابی در مجاورت آبشارهای شوشتر، موزه مستوفی، کاروانسرای افضل و همینطور بازار صنایع دستی شوشتر، تجربه ای فوق العاده در سفر به شوشتر برایتان رقم خواهد زد. توصیه می کنیم با توجه به تعداد کم اتاق ها و ظرفیت محدود این هتل، حتما قبل از سفر رزرو هتل تان را به صورت اینترنتی از طریق سامانه اقامت ۲۴ انجام دهید.

هتل سنتی سرابی

 

اقامتگاه سنتی عمارت افضل شوشتر

در توصیف اقامتگاه سنتی عمارت افضل، می توان گفت این مجموعه بی نظیر که در شهر شوشتر قرار گرفته، نمونه ای از معماری افتخار آمیز دوره قاجار است که پیوند معماری ایرانی و اسلامی در این دوره را به نمایش گذاشته. این هتل، عمارتی قدیمی متعلق به خاندان افضل است که روزگاری جزو تجار معروف شوشتر بوده اند. با اینکه چند سالی از تبدیل این عمارت به هتل و مجموعه مسافرتی نمی گذرد با استقبال فراوانی از سوی مسافران روبرو شده است. در و دیوار آجری این خانه و حیاط تاریخی که هنوز هم حس و حال دوران های دور را در خودش زنده نگاه داشته، شبستان و سردابی که در زیرزمین عمارت قرار گرفته اند تجربه ای فراموش نشدنی از اقامت در دل تاریخ را برای مسافران رقم می زنند. برعکس معماری و فضای سنتی این اقامتگاه، امکاناتی که در عمارت افضل برای میهمانان در نظر گرفته شده شامل امکاناتی است که در تمام هتل های مدرن و امروزی در اختیار مسافران قرار می گیرد. می توانید داخل اتاق و لابی از اینترنت بیسیم هتل استفاده کنید، اتاق های هتل شامل اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند و انتخاب این هتل می تواند گزینه خوبی برای سفر های خانوادگی باشد. وجود رستوران و چایخانه سنتی هتل نیز که در تمام ساعات روز به مسافرها سرویس دهی می کند، لحظاتی دلپذیر را به میهمانان این هتل هدیه می کند.

هتل افضل

 

برای رزرو هتل در کمترین زمان ممکن، همراه با بهره مندی از تخفیفات ویژه ی رزرو هتل از سامانه اقامت ۲۴، به عنوان مرکز ملی رزرواسیون هتل ها و اماکن اقامتی کل کشور، همین حالا به صفحه رزرو هتل های شوشتر مراجعه کنید و تنها با فاصله چند کلیک، خیلی راحت هتل دلخواهتان را انتخاب و رزرو کنید.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×