بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» گوناگون » لیست بازار کیش با عکس
مرکز خرید رویال مال
گوناگون

لیست بازار کیش با عکس

۱ خرداد ۱۳۹۷ 16۰1,845

همانطور که در قسمت اول معرفی مراکز خرید کیش عنوان کردیم، تنوع و تعداد بازارها و مراکز خرید در این منطقه آزاد تجاری، کم نیست و اکثر مسافرها برای انتخاب بین این همه گزینه، معمولا دچار سردرگمی می شوند.

به همین دلیل برای انتخاب آگاهانه، بهتر است قبل از سفر با موقعیت مکانی، اجناس و محبوب ترین مراکز خرید این جزیره آشنا شوید تا بتوانید راحت تر انتخاب کنید. در ادامه این مطلب با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

 

مرکز خرید پدیده

در توصیف مرکز خرید پدیده می توان گفت که این مجموعه از لحاظ تنوع کالا، برنامه های مفرح و شاد و همچنین از لحاظ معماری و شیک بودن، یکی از کامل ترین مراکز خرید کیش به شمار می رود. این مرکز خرید از لحاظ موقعیت مکانی در ابتدای جاده جهان و همینطور در جوار رستوران معروف پدیده شاندیز قرار گرفته است. هتل پارمیس، هتل مارینا پارک و هتل لوتوس می توانند گزینه های خوبی برای رزرو هتل در نزدیکی این مرکز خرید باشند.

مرکز خرید پدیده
فاصله مرکز خرید پدیده با هتل پارمیس ۴۹۸ متر

مقاله مرتبط: همه چیز درباره حمل خودرو به کیش

مقاله مرتبط: جاهای دیدنی کیش

بازار پانیذ

اگر به دنبال مرکز خریدی با کیفیت و ارزان در کیش هستید، بازار پانیذ کیش که در میان دو مرکز خرید پردیس۱ و ۲ قرار گرفته است، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید پوشاک، شیرینی جات و حتی لوازم صوتی – تصویری باشد. هتل های زیادی مانند هتل ریان قائم، هتل ستاره، آریان هتل، هتل پارمیس و هتل شایگان در اطراف این مرکز خرید وجود دارند.

بازار پانیذ

 

بازار پارس خلیج

با فاصله کمی از قسمت توریستی جزیره، در میان منطقه بومی نشین می توانید سری به بازار پارس خلیج بزنید. محیط بازار با سایر مراکز خرید جزیره که بیشتر برای توریست ها در نظر گرفته شده، متفاوت است. بازار پارس خلیج با اینکه از مناطق توریستی و تفریحی جزیره فاصله دارد ولی با ارائه تنوع بالای کالاهای موجود و قیمت ارزان و مقرون به صرفه توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.

بازار پارس خلیج

 

بازار مرجان

بازار مرجان از بازار های بزرگ و شیک جزیره محسوب می شود. به دلیل تنوع کالاها در این بازار، علاوه بر اینکه بازار مرجان گزینه خوبی برای خرید کردن خواهد بود، فضای داخلی این بازار نیز مکان دلچسبی برای تفریح و لذت بردن از تماشای آکواریوم بزرگ این مجموعه است. جالب است بدانید که این آکواریوم بیشتر از ۸۰۰ گونه آبزی مختلف را در خود جای داده است. از هتل های نزیدک به این بازار می توان به هتل سیمرغ، هتل آپارتمان شباویز و هتل شایان کیش اشاره کرد.

بازار مرجان

 

بازار صفین (بازار عرب ها)

بازار صفین و یا همان بازار عرب ها جزو بازارهای ارزان کیش محسوب می شود و در بین مسافران این شهر حسابی پر طرفدار است. معماری این بازار به سبک عربی بوده و اکثر فروشنده های آن را بومیان منطقه و عرب ها تشکیل می دهند. اگر به دنبال خرید لباس بچه گانه با قیمت مناسب هستید بازار عرب ها می تواند یکی از بهترین گزینه ها برا خریدی ارزان تر باشد. هتل خاتم کیش می تواند بهترین گزینه برای رزرو هتل در نزدیکی این بازار باشد.

 

مرکز خرید رویال مال

اکثر محصولات برند از لباس، ساعت و لوازم خانگی گرفته تا حرفه ای ترین محصولات لوازم آرایشی  را می توانید در مرکز خرید رویال مال کیش تهیه کنید. مطمئنا با وجود نورپردازی های جذاب، لابی بزرگ و شیک و همچنین رستوران طبقه آخر و کافی شاپ مجموعه، از ساعت ها خرید کردن و چرخیدن در این مرکز خرید خسته نخواهید شد. در ضمن می توانید برای رزرو هتل در نزدیکی این مرکز خرید، هتل شایان کیش را انتخاب کنید.

مرکز خرید رویال مال

 

بازار کیش مال

وسیع ترین و پرطرفدار ترین مرکز خرید کیش، بازار مدرن کیش مال است. نما و ساختمان این مرکز خرید با سبک مدرن ساخته شده و علاوه بر محیط دنج و فضایی دلچسب، امکانات و تفریحات مهیج و شادی در مجموعه برگزار می شود تا بازدیدکنندگان لحظاتی مفرح را در کنار خرید از بهترین برندهای دنیا در این مرکز خرید تجربه کنند. هتل گاردنیا حدود ۱ کیلومتر و هتل ۵ ستاره مارینا پارک در فاصله ۴ کیلومتری مرکز خرید کیش مال قرار گرفته اند و می توانند انتخاب خوبی برای رزرو هتل در نزدیکی این مرکز خرید باشند.

 

بازار بهکیش

بازار بهکیش میتواند یکی دیگر از بهترین انتخاب های شما برای خرید اجناس باکیفیت و ارزان باشد و به همین دلیل جزو معروف ترین بازارهای جزیره است. به خصوص برای خرید وسایل الکتریکی می توانید نمایندگی های برندهای مختلف را در این مجموعه پیدا کنید. هتل فلامینگو که در فاصله ۱ کیلومتری بازار بهکیش قرار گرفته انتخاب خوبی برای رزرو هتل در نزدیکی این بازار است.

بازار بهکیش

برای آشنایی با سایز بازارها و مراکز خرید کیش ، میتوانید به مطلب ” معرفی مراکز خرید کیش – بخش اول ” مراجعه نمایید .

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

 

۳/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×