» اخبار اقامت ۲۴ » قصه “رایگان سفر کن” به پایان رسید اما حکایت اقامت ۲۴ همچنان باقی است
رایگان سفر کن
اخبار اقامت ۲۴

قصه “رایگان سفر کن” به پایان رسید اما حکایت اقامت ۲۴ همچنان باقی است

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ 13۰1,633

اقامت ۲۴ همواره برای ارج نهادن به جایگاه والای مشتریان و همراهان همیشگی خود، جشنواره ها و طرح های ویژه ای را در نظر گرفته و در آینده به زودی شاهد طرح های استثنایی و بی مانندی خواهیم بود.

این بار نیز، سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، جشنواره ای را با عنوان «رایگان سفر کن! » از نیمه شعبان، تا ابتدای ماه مبارک رمضان اجرا کرد که در آن، هر روز یک نفر با قرعه کشی به صورت صد در صد رایگان، هتل خود را رزرو کرده و همچنین برای یک نفر به همین ترتیب، بصورت رایگان، خرید بلیط پرواز صورت می گرفت که با آغاز ماه مبارک رمضان این طرح به پایان رسید. لیست زیر، اسامی برندگان خوش شانس این جشنواره است که عبارت اند از :

برندگان اقامت رایگان :

  1. عبدالامیر مجدم – اهواز
  2. نگین السادات اعلمی – کیش
  3. لیلا جمالی – اهواز
  4. شیوا زعفرانچی – اردبیل
  5. علیرضا علیزاده – تهران
  6. بهرام کرمیان – تهران
  7. رضا دهقان زاد – تهران
  8. امیر عشقی – تهران
  9. بابک اسلامی –قزوین
  10. محمدرضا توتونچی – اهواز
  11. محمود مظفری – مشهد
  12. مریم قیصری – شیراز
  13. شاهین شاهجهانی – قزوین
  14. سعید پاشایی – تهران

 

برندگان پرواز رایگان :

  1. بهناز اسکندری ثانی – شیراز
  2. سینا زحمتکش – تهران
  3. آزیتا رئیسی – تهران
  4. پژمان پرهیزکار – تهران
  5. منا شمس پور – تهران
  6. علیرضا بکایی – تهران
  7. آرمان ییلدیزدوگان – تبریز
  8. بهرام خلیل خواه – مشهد
  9. مریم کشاورزی – شیراز
  10. محمد حسین رحیمایی – تبریز
  11. محسن تقیان – شیراز
  12. صدیقه حیدر عربی – مشهد
  13. محمد امیدی – تهران
  14. مرتضی غفوری – تهران

رایگان سفر کن

 

در این بازه و در جشنواره “رایگان سفر کن”، اقامت ۲۴ و پروازیاب، هر روز به ۲ نفر از کسانی که از این سامانه ها رزرو هتل و خرید بلیط پرواز خود را انجام می دادند، پس از پایان روز و با انجام قرعه کشی، تمام هزینه های پرداخت شده برای رزرو هتل و خرید بلیط پروازشان را عودت داده و این افراد، به صورت رایگان سفر خود را انجام می دادند. بطور کل باید عنوان کرد که در مجموع تعداد ۲۸ نفر در این جشنواره به طور رایگان سفر کردند که به تفکیک، می توان گفت که ۱۴ نفر بصورت رایگان و پس از برنده شدن در قرعه کشی، بدون پرداخت هیچ هزینه ای، هتل در شهر مورد نظر خود را رزرو کرده و همچنین تعداد ۱۴ نفر نیز به صورت رایگان بلیط پرواز به مقصد مورد نظر خود را، خریداری کردند .

رایگان سفر کن

 

همچنین در این بازه زمانی، برای تمام مشتریان نیز کدهای تخفیف قابل توجهی در نظر گرفته شده بود و تمام کسانی که از این سامانه ها رزرو هتل و خرید بلیط پرواز خود را انجام می دادند، می توانستند از این کدهای تخفیف بهره مند شوند.

رایگان سفر کن

 

اگر شما اکنون خود را از این قافله جا مانده می دانید و از اینکه این فرصت ارزشمند را به سادگی از دست داده اید ناراحت هستید، باید این نوید را بدهیم که شاید قصه “رایگان سفر کن” به پایان رسیده، اما حکایت اقامت ۲۴ و پرواز یاب همچنان باقی است و این دو سامانه هر روز و به هر بهانه و مناسبتی، جشنواره ها و طرح های ویژه ای را برای مشترکین و همراهان خود طراحی و اجرا می کنند که تنها کافی است با وبلاگ، سایت و صفحات اقامت ۲۴ در  شبکه های اجتماعی همراه بوده، تا از آنها با خبر شوید و با کمترین هزینه و یا حتی بدون هیچ هزینه ای به سفر رفته و از سفر خود لذت ببرید.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×