بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » آشنایی با هتل های شیراز
هتل های شیراز
معرفی هتل

آشنایی با هتل های شیراز

۲۲ فروردین ۱۳۹۷ 12۰1,523

با نزدیک شدن به روزهای پایانی فروردین ماه و شنیده شدن صدای پای اردیبهشت، زمزمه سفر به شیراز از گوشه و کنار کشور به گوش می رسد. شیراز، شهر بهار نارنج، در این ماه از سال بسیار دیدنی بوده و به همین دلیل همه ساله در این ماه، سفر های بسیاری به این شهر انجام می شود.

در اردیبهشت ماه، در سرتاسر شیراز میتوان عطر بهار نارنج را استشمام کرد و از سرسبزی باغ های آن لذت دوچندان برد.

هتل های شیراز

 

اما برای این که سفری خوب را در پیش داشته باشید باید انتخاب مناسبی برای محل اقامت تان داشته باشید. مکانی زیبا و در عین حال راحت که بتواند آسایش و امنیت شما را در طول سفر تامین کند. در شیراز هتل هایی خوب با امکانات عالی وجود دارد که می توانید از آن ها برای اقامت در شهر بهار نارنج استفاده کنید.

در این مطلب، وبلاگ اقامت ۲۴ قصد دارد تا برخی از هتل های شیراز را برای شما همراهان همیشگی معرفی کرده تا اگر قصد سفر به این شهر را دارید به راحتی و با آگاهی کامل رزرو هتل را انجام داده و هتل خود را انتخاب کنید.

 

هتل هما شیراز

هتل ۵ ستاره و لوکس هما در کنار بوستان آزادی و در شمال غربی شهر سیاحتی و زیارتی شیراز و در نقطه ای سرسبز و آرام با چشم اندازی زیبا و در مرکزیت شهر شیراز واقع شده است. این هتل یکی از قدیمی ترین و در عین حال بهترین هتل های شیراز بوده گه در سال ۱۳۵۰ ساخته و در سال ۱۳۹۳ بازسازی شده است.

این هتل ۲۳۲ اتاق داشته و شرایط را برای اسکان ۴۶۶ نفر فراهم ساخته است. بی شک با اقامت در هتل همای شیراز، شکوه، عظمت و اصالت شهر شیراز، شهر فرهنگ و تمدن را از نزدیک احساس خواهید کرد.

هتل هما شیراز

 

هتل چمران شیراز

هتل ۵ ستاره چمران، از مرتفع ترین و بهترین ساختمان‌های پایتخت فرهنگی-تاریخی ایران بوده که در بهترین نقطه آب و هوایی مشرف به قصرالدشت با چشم اندازی بی نظیر از شهر و باغ های اطراف آن واقع شده است. این هتل در فروردین ماه سال ۱۳۸۹ افتتاح گردید و از هتل های نسبتا تازه ساز شیراز به شمار می آید. با اقامت در این هتل و با چشم انداز بی نظیر آن، می توانید خاطره تکرار نشدنی از سفر به شهر شیراز برای خود خلق کنید.

هتل چمران شیراز

 

هتل بزرگ شیراز

هتل ۵ ستاره شیراز ( هتل بزرگ شیراز) بر فراز شهر شیراز، با سرمایه گذاری بخش خصوصی در همسایگی دروازه قرآن بنا گردیده است. هتل بزرگ شیراز در آبان ماه سال ۱۳۹۲ با زیربنایی بالغ بر ۴۰۰۰۰ متر مربع با رعایت استانداردهای ۵ ستاره بین المللی هتل های دنیا تجهیز و افتتاح گردید که دارای دو فاز بوده که مجموعه ورزشی و رستوران‌های متعدد در فاز دوم واقع شده‌اند. از ویژگی های منحصر بفرد هتل شیراز، نزدیکی به اماکن تاریخی، زیارتی و تفریحی می باشد. بزرگ ترین رستوران گردان ایران در این هتل قرار گرفته و همچنین نمای کشتی مانند این هتل از فاصله دور جلب توجه می کند. با توجه به واقع شدن این هتل در دروازه ورودی شمال شیراز (دروازه قرآن) یکی از اولین ساختمان هایی است که در بدو ورود مسافران به شیراز، در مقابل چشم آنان ظاهر می شود.

هتل بزرگ شیراز

 

هتل بزرگ شیراز با برخورداری از بهترین امکانات و کیفیت، براحتی میتواند حتی افراد بسیار مشکل پسند را نیز راضی نگه دارد.

 

هتل زندیه شیراز

در سال ۱۳۹۴ هتل زندیه شیراز در ۶ طبقه و با تعداد ۷۵ اتاق ساخته شد و به بهره برداری رسید. این هتل با قرار گیری در خیابان هجرت، از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار بوده و فاصله اندکی با اماکن تاریخی نظیر ارگ کریم خان دارد.

هتل زندیه شیراز

 

هتل پارس شیراز

هتل پنج ستاره پارس در منطقه مرکزی شهر شیراز، پایتخت فرهنگی ایران قرار گرفته است. این هتل بین المللی دارای دو برج بوده که با برخورداری از اتاق‌های مدرن و تمامی امکانات و سرویس‌های رفاهی لازم برای اقامت مهمانان، میزبان شایسته ای بشمار می آید. هتل پارس در خیابان کریمخان زند و در مرکز شهر شیراز واقع شده و  یکی از هتل های لوکس و با امکانات این شهر محسوب می شود.

هتل پارس شیراز

 

هتل پرسپولیس شیراز

هتل ۵ ستاره پرسپولیس در قلب شهر شیراز پایتخت فرهنگی ایران و همجوار با میراث کهن این سرزمین واقع شده است. هتل با موقعیت نزدیک به جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهر شیراز، با امکانات کامل رفاهی و کادر مجرب و آموزش دیده، اقامتی دلچسب را برای میهمانان خود به ارمغان می آورد.

هتل پرسپولیس شیراز

 

لازم به ذکر است، شیراز به دلیل اینکه یکی از اصلی ترین شهر های توریستی ایران به شمار می آید، هتل های بسیار دیگری نیز دارد که می توانید برای آشنایی با آنها به صفحه هتل های شیراز در سامانه اقامت ۲۴ مراجعه کرده و با آنها آشنا شوید.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×