بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» گوناگون » چگونه در سفر، هتلی مناسب انتخاب کنیم ؟
رزرو هتل
گوناگون

چگونه در سفر، هتلی مناسب انتخاب کنیم ؟

۲۲ فروردین ۱۳۹۷ 11۰1,580

یکی از عواملی که می تواند سفر را با خاطراتی شیرین همراه کرده و یا بلعکس سفر را به کام هر فردی تلخ کند، موضوع اقامت و انتخاب هتل در مقصد سفر است.

از آنجا که تعداد هتل ها در شهرهای مختلف زیاد است و البته تنوع قیمتی و امکاناتی بسیار وجود دارد، پس باید ویژگی ها و کیفیت این هتل ها بیشتر مد نظر قرار بگیرد. هر چقدر که امکانات یک هتل بیشتر باشد به طبع مسافران بیشتری را جلب خواهد نمود.

با وبلاگ اقامت ۲۴ در آشنایی با چند ویژگی مهم هتل ها که باید آنها را رعایت کنند همراه باشید تا در زمان انتخاب هتل خود به سادگی بتوانید بهترین رزرو را داشته و اقامت خاطره انگیزی را تجربه کنید.

رزرو هتل

 

برخورد خوب کارکنان هتل

اولین نکته مهم و قابل توجه در انتخاب هتل، برخورداری آن از کارمندان و کارکنان خوش برخورد است. مسافران در اولین لحظه ورود و یا اولین تماس با هتل، با کارکنان آن برخورد می کنند، بنابراین، اصلی ترین و نخستین شرط خوب بودن هتل، برخورد مناسب کارمندان و کارکنان آن است، زیرا هرچند هتل از امکانات خوبی برخوردار باشد اما برخورد کارکنان آن مناسب نباشد، نمی تواند هتل موفقی بشمار آید.

رزرو هتل

 

ارائه اطلاعات صحیح به مسافران

مسافران در هتل هایی که برای اولین بار در آن حضور پیدا می کنند، بی شک در خصوص مسائلی مانند اتاق ها، غذاخوری و نظافت و … سوالات متفاوتی را مطرح می کنند و این کارکنان هتل هستند که با داشتن فن بیان مناسب و اطلاعات کافی، باید به اینگونه سوالات پاسخ صحیح داده و اطلاعات کافی در اختیار مسافران قرار دهند.

رزرو هتل

 

برخورداری از امکانات جهت مواقع خاص

در یک هتل خوب اگر مسافری بخواهد به دلایلی مثل کنسل شدن پرواز یا اقامت بیشتر مثلا یک شب اضافه تر از آنچه که رزرو کرده از هتل استفاده کند امکانات کافی وجود دارد. یا مثلا اگر برای مسافری مشکلاتی از قبیل بیماری به وجود بیاید این هتل خوب تجهیزات کافی برای درمان یا یک پزشک برای بررسی مشکلات و بیماری های احتمالی دارد. این مورد نکته بسیار مهمی است که مسافران از اینکه در هتلی اقامت دارند احساس آرامش و راحتی کنند.

رزرو هتل

 

احساس راحتی و آرامش در هتل

مسافران نباید احساس کنند که در هتل هستند. یک هتل خوب به قدری امکانات رفاهی دارد که مسافران احساس می کنند در منزل خود حضور دارند. امکانات رفاهی خوب و کامل از مهمترین نیازهای مسافران است.

رزرو هتل

 

چشم اندازهای عالی

وجود چشم اندازهای خوب برای هتل های ساحلی و جنگلی معمولا ممکن است در هتل های لوکس وجود داشته باشد اما خیلی از هتل هایی که لوکس نیستند چشم اندازهای رو به طبیعت دارند یا در برنامه ریزی هایی که برای پذیرایی از مسافران دارند آنها را با چشم اندازهای زیبا یا مناظر طبیعی آشنا می کنند.

رزرو هتل

 

تمیزی و پاکیزگی

یک هتل خوب در درجه اول باید یک هتل تمیز و مرتب باشد و این تمیزی نباید فقط در اتاق های یک هتل وجود داشته باشد بلکه راهروها، رستوران ها، لابی و … همگی باید پاکیزه باشد.

رزرو هتل

 

خدمات دهی

یک هتل خوب باید بتواند خدمات دهی ۲۴ ساعته داشته باشد. اگر مسافران چیزی لازم داشتند بتوانند خیلی سریع و راحت به کارکنان دسترسی پیدا کنند و در هر ساعت از شبانه روز کارکنان با خوش رویی و برخورد مناسب با آنها رفتار کنند.

رزرو هتل

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×