بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» گوناگون » برنامه ریزی سریع سفرهای کوتاه
سفر
گوناگون

برنامه ریزی سریع سفرهای کوتاه

۱۹ فروردین ۱۳۹۷ 9۰1,508

با به پایان رسیدن تعطیلات نوروزی شاید برخی افراد در این اندیشه باشند که فرصت سفر را از دست داده و به عبارتی دیگر جاماندگان از سفر بشمار بیایند، اما باید این را دانست که فرصت سفر رفتن، هرگز از دست نمی رود و هر روز از سال، می توان برای آن برنامه ریزی کرد.

نکته قابل توجه این است که درصورت داشتن شرایط سفر، بهترین زمان برای این امر، پس از تعطیلات نوروزی است، زیرا شهر ها و مقاصد گردشگری، در این ایام از ازدحام و شلوغی کمتری برخوردار بوده و همچنین هزینه سفر نیز در این زمان تا حد قابل توجهی کاهش می یابد. پس هر چقدر کوتاه، سفری را برنامه ریزی کرده و از فرصت مناسب خلوتی بازار سفر استفاده کنید.

سفر

سفر هر قدر کوتاه هم که باشد، جذابیت‌ها و خاطرات خودش را دارد، بنابراین حتی اگر فکر می‌کنید، دیر شده، باز هم دست به کار شوید، زیرا یکی از بهترین راه هایی که می توان به واسطه آن برای تمام سال خود انرژی ذخیره کرد، بی شک سفر است؛ اما برای داشتن خاطراتی خوش و به یاد ماندنی در هر گونه سفری و با هر میزان زمان، باید پیش از راهی شدن، برنامه ریزی های لازم را  انجام داد.

سفر

برای یک سفر سریع، کافیست بلیط هواپیما رزرو کنید یا با خرید بلیط قطار، سفری سر حوصله را تجربه کنید، یا با ماشین شخصی به سفری آهسته و پیوسته بروید و همچنین هتل و یا محل مناسبی برای اقامت در شهر مقصد خود را انتخاب و با رزرو سریع آن برنامه ریزی های پیش از سفر خود را تا حد زیادی انجام دهید. اما اگر تا به حال برای هیچ یک از این موارد برنامه‌ریزی نکرده‌اید، نگران نباشید، هنوز هم فرصت‌هایی در دسترس وجود دارد. کافیست موقعیت‌ و امکاناتتان را خوب بشناسید و از آنها استفاده کنید.

با وبلاگ اقامت ۲۴ در معرفی سریع ترین راه ها برای برنامه ریزی سفر و استفاده از زمان برای این امر همراه باشید.

یکی از اصلی ترین ارکانی که در برنامه‌ریزی‌های سفر اهمیت دارد، مسئله اقامت در مقصد است. برای این موضوع، سامانه رزرو آنلاین هتل، اقامت ۲۴ به کمک‌تان می‌آید. با استفاده از این سایت‌ می‌توانید هتلی انتخاب کنید که متناسب با شرایط و بودجه‌ شما باشد. از سوی دیگر، می‌توانید اطلاعات اولیه‌ای درباره‌ اقامتگا‌ه‌های سراسر ایران،از این سایت‌ بیابید.

سفر

در این سایت شما علاوه بر استفاده از امکاناتی نظیر رزرو سریع، می توانید از تخفیفات دائمی رزرو نیز بهره مند شوید.

سفر

اگر قصد دارید بصورت هوایی سفر خود را انجام دهید، باید ابتدا بلیط پرواز خود را رزرو و خریداری کنید و اگر برای خرید بلیط هواپیما به دنبال راهی آسوده، امن و سریع می‌گردید، استفاده از سایت‌ خرید آنلاین بلیط هواپیمای پروازیاب، بهترین گزینه است. حتی در روزهای پرترافیک و شلوغ، یا ایام تعطیلات هم می‌توانید در این سایت‌، بلیط‌هایی برای مقاصد مختلف بیابید. حسن خرید آنلاین هم در همین موضوع است؛ به طور مثال چنانچه برای روز سوم فروردین بلیط پیدا نکنید، می‌توانید انتخاب‌تان را تغییر دهید و یکی دو روز دیرتر را بگردید.

سفر

قطار همیشه یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین وسایل حمل و نقل عمومی بین شهرها بوده است. امنیت قطار از یک سو و امکان سفرهای دسته‌جمعی از سوی دیگر، باعث این سطح از محبوبیت این وسیله نقلیه شده است. ضمن اینکه بلیط قطار را می‌توانید با قیمتی تقریباً ارزان‌تر نسبت به بلیط هواپیما تهیه کنید. برای خرید بلیط قطار هم، سایت‌های آنلاین بیش از هر روش دیگری، به کارتان می‌آیند.

سفر

گزینه‌ دیگر سفر برای شما، سفر با ماشین شخصی است. اگر مقصد مورد نظرتان، جاده‌ امنی دارد، ماشینتان سالم و سرپاست و از رانندگی طولانی خسته نمی‌شوید، سفر با ماشین شخصی بسیار لذت‌بخش خواهد بود. خودتان می‌توانید برای توقف‌ها تصمیم بگیرید، با هر سرعتی که دلتان بخواهد مسیر را طی کنید و حریم شخصی‌اتان در ماشینتان حفظ شود، ضمن اینکه در مقصد هم با خودروی شخصی خود، به تفریح و گردش می‌روید.

سفر

فقط حواستان باشد که پیش از سفر، درباره‌ی جاده و شرایط ایمنی‌اش، حتما اطلاعاتی کسب کنید. ضمناً از سالم بودن خودروی مورد استفاده اتان هم مطمئن شوید و اقداماتی نظیر تعویض روغن، کنترل زاپاس‌ها و… را انجام دهید. دیگر نکته‌ای که در سفر با خودروی شخصی باید مد نظر قرار دهید، سرحال و هوشیار بودن هنگام رانندگی است؛ هر زمان که خسته و خواب‌آلود بودید، دست از ادامه‌ مسیر بکشید و خوب استراحت کنید.

سفر

در انتها هم باید گفت برای سفر بهتر است که مقاصدی را انتخاب کنید که تا کنون به آنجا سفر نکرده اید؛ در این صورت هم از سفر های تکراری دست کشیده اید و هم با مکان های جدیدی آشنا می شوید و به عبارت ساده تر هم فال است و هم تماشا و نیز باید اشاره کرد که با استفاده از روش های بالا شما به راحتی میتوانید در کمترین زمان ممکن برنامه ریزی کرده و برای سفر خود آماده شوید و در وقت و هزینه خود نیز صرفه جویی کنید.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×