بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» اخبار اقامت ۲۴ » دیدار رئیس اداره میراث فرهنگی مشهد، از غرفه اقامت ۲۴ در بیستمین نمایشگاه کامپیوتر مشهد
نمایشگاه کامپیوتر مشهد
اخبار اقامت ۲۴

دیدار رئیس اداره میراث فرهنگی مشهد، از غرفه اقامت ۲۴ در بیستمین نمایشگاه کامپیوتر مشهد

۱۶ شهریور ۱۳۹۶ 8۰2,688

به گزارش خبرنگار اختصاصی اقامت ۲۴، احمد دیناری، رئیس اداره میراث فرهنگی مشهد، از غرفه اقامت ۲۴ در بیستمین نمایشگاه کامپیوتر مشهد، ایرانکام بازدید کرده و با مدیران این مجموعه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وی از سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور به عنوان تنها دارنده موافقت اصولی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این حوزه نام برد و ابراز کرد: اقامت ۲۴ به خوبی توانسته انتظارات سازمان را مرتفع سازد.

نمایشگاه کامپیوتر مشهد

سردبیر نشریه سیاحت و سفر افزود: ترویج گردشگری و معرفی میراث فرهنگی کشور، همیشه از مهمترین دق دقه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوده و برای تحقق این مهم همیشه باید زیر ساخت های مناسب برای گردشگران فراهم باشد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین زیر ساخت های سفر و توسعه گردشگری، فراهم سازی اماکن اقامتی مناسب جهت اسکان گردشگران است که اقامت ۲۴ به خوبی توانسته از عهده تهیه و گردآوری محل های مناسب برای اقامت گردشگران برآید.

دیناری با اشاره به ۲۵ میلیون زائری که سالانه وارد شهر مشهد می شوند، تصریح کرد: حجم بسیار بالای زائران ورودی به شهر مشهد، زمینه فعالیت افراد سود جو را در حوزه اقامت و اسکان زائران در محل های غیر مجاز فراهم می کند که سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، به خوبی توانسته به برخورداری از حجم بالا و تنوع گوناگون هتل، هتل آپارتمان و محل های اقامتی مجاز، با این جریان مقابله کند و زائران و مسافران شهر مشهد با رزرو محل اقامت خود قبل از آغاز سفر، خود را از سردرگرمی خارج کرده و بدون هیچ گونه نگرانی راهی سفر به این شهر شوند.

نمایشگاه کامپیوتر مشهد

وی عنوان کرد: یکی از سیاست های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نهادینه سازی برنامه ریزی قبل از سفر است که اقامت ۲۴ با به کار گیری نیروهای جوان، کارآمد و متخصص، بستر مناسبی را در جهت تحقق این سیاست فراهم ساخته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی مشهد ضمن قدردانی از عملکرد مثبت و شفاف سامانه ملی رزرواسیون، ابراز کرد:

بی شک عملکرد خوب این مجموعه، متاثر از مدیریت مدیرانی باتدبیر و باسابقه در حوزه گردشگری است و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، به ویژه اداره کل خراسان رضوی و همچنین اداره میراث فرهنگی مشهد همواره از این مجموعه حمایت کرده و از هیچ گونه همکاری و کمک در جهت پیشرفت روز افزون در ارائه خدمت به گردشگران مضایقه نمی کند.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×