بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» اخبار اقامت ۲۴ » بازدید مجری خبر صدا و سیما از غرفه اقامت ۲۴ در نمایشگاه الکامپ
اقامت 24 در نمایشگاه الکامپ
اخبار اقامت ۲۴

بازدید مجری خبر صدا و سیما از غرفه اقامت ۲۴ در نمایشگاه الکامپ

۱ مرداد ۱۳۹۶ 12۰1,602

محمد رضا حیاتی مجری توانا و چهره آشنا در حوزه گویندگی و خبر، در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران از غرفه مرکز ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، اقامت ۲۴ بازدید کرده و با مدیران و خبرنگار این مجموعه به گفتگو نشست.

وی وجود برخی از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی که به صورت غیر قانونی و بدون مجوز فعالیت می کنند را دلیل ایجاد بی اعتمادی هموطنان عزیز به صنعت تجارت الکترونیک دانست و ابراز کرد که مجموعه اقامت ۲۴ با دارا بودن مجوز های لازم جهت فعالیت و نیز برخورداری از سابقه و رزومه مثبت و روشن، بستر خوب و مطمئنی را برای رزرو اماکن اقامتی و ایجاد سفری آرام، فراهم ساخته است.

اقامت 24 در نمایشگاه الکامپ

حیاتی در خصوص سفرهای خود ابراز کرد که همیشه قبل از اقدام به هر سفر، پیش بینی های لازم را انجام داده و همانگونه که بلیت را از قبل تهیه می کند، محل اقامت خود را نیز از طریق سامانه مرکز ملی رزرواسیون امان اقامتی کشور، رزرو کرده و با خاطری آسوده سفر خود را آغاز می کند.

اقامت 24 در نمایشگاه الکامپ

وی از نحوه عملکرد اقامت ۲۴ اعلام رضایت کامل کرده و به هموطنان عزیز پیشنهاد داد تا با اطمینان کامل قبل از سفر خود، محل اقامت را از طریق سامانه این مرکز رزرو کرده و با معرفی آن به دیگر دوستان و آشنایان، این حرکت را به فرهنگی درست در کشور بدل کنند.

اقامت 24 در الکامپ تهران

این مجری توانمند یکی از دلایل توسعه گردشگری کشورهای رو به توسعه را برخورداری آنان از مجموعه هایی مانند اقامت ۲۴ دانسته و ابراز کرد: ” اگر دریافت خدمات ارائه شده توسط این مرکز در میان مردم نهادینه و فراگیر  شود، توسعه چشم گیری در صنعت گردشگری کشور را شاهد خواهیم بود”.

حیاتی در ادامه، بهره گیری مردم در سفر های خود از اقامت ۲۴ را به سود هر کس دانسته و تصریح کرد که در صورتی که محل اقامت خود را از این طریق رزرو کنید از مزیت های بسیاری همانند تخفیف و نرخ مناسب، پشتیبانی ۲۴ ساعته و رزرو بدون معطلی برخوردار خواهید بود.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×