بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» اخبار اقامت ۲۴ » صدای پای الکامپ همراه با حضور اقامت ۲۴
اقامت 24 در نمایشگاه الکامپ 96
اخبار اقامت ۲۴

صدای پای الکامپ همراه با حضور اقامت ۲۴

۲۷ تیر ۱۳۹۶ 9۱1,469

نمایشگاه الکامپ، بزرگ‌ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور بوده که همه‌ساله با حضور گسترده و چشمگیر متصدیان این حوزه و مخاطبان آن‌ها، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد.

در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار به علاقه‌مندان عرضه می‌گردد و فرصتی بی‌بدیل برای تبادل‌نظر و مذاکره در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

اقامت 24 در نمایشگاه الکامپ 96

مرکز ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، اقامت ۲۴، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری و تجارت الکترونیک نیز در این نمایشگاه حضور داشته تا همچون گذشته، در راه تحقق رسالتی که به‌عنوان هدف خود از ابتدای راه، در سر می‌پرورانده، قدمی دیگر برداشته و به ارائه خدمات هر چه‌بهتر به گردشگران و مخاطبان خود بپردازد.

اقامت ۲۴ اولین و تنها دارنده گواهی موافقت اصولی از سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حوزه رزرواسیون آنلاین مراکز اقامتی کشور بوده و از این‌ رو حضور در این نمایشگاه و معرفی دستاوردهای تجارت الکترونیک فراهم‌شده توسط متخصصین جوان و کارآزموده خود را وظیفه‌ای بزرگ دانسته و تلاش کرده که با تمام قدرت و استفاده از پتانسیل‌های موجود، شرایط را برای آغاز همکاری‌های فی‌مابین در داخل و خارج از مرزهای میهن عزیز فراهم سازد.

اقامت 24 در نمایشگاه الکامپ 96

در این دوره، نمایشگاه الکامپ که در فاصله ۳۰ تیر تا ۲ مردادماه سال جاری از ساعت ۱۰ الی ۱۸ برگزار می‌گردد، مرکز ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، اقامت ۲۴، در غرفه خود در سالن ۳۸A  فرصتی تکرار نشدنی را در اختیار گردشگران و فعالان این حوزه در داخل و خارج کشور قرار داده و شگفتانه‌های بسیاری را برای آنان فراهم ساخته است.

اقامت ۲۴ در این نمایشگاه از شرایط محیطی گرفته تا بسته‌های اهدایی خود، اقدام به خلق شرایط ویژه‌ای برای بازدیدکنندگان کرده و شگفتانه‌هایی بی‌مثال را برای بازدیدکنندگان، مخاطبان و همراهان همیشگی خود به ارمغان آورده است.

اقامت 24 در نمایشگاه الکامپ 96

بی شک بازدید از غرفه اقامت ۲۴ می‌تواند نقطه آغازی برای همکاری و فعالیت‌های فی‌مابین شده و آثاری مثبت در سفرها و گردشگری‌های آتی هر فرد داشته باشد؛ لذا پیشنهاد می شود از غرفه این شرکت در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ بازدید کنید.

از افتتاحیه تا اختتامیه نمایشگاه، با وبلاگ اقامت ۲۴ و گزارش‌های ویژه و اختصاصی آن از حال و هوا، حواشی و اتفاقات نمایشگاه همراه باشید.

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

 

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

تعداد دیدگاهها: ۱

  1. ح

    ساعت نمایشگاه رو اشتباه نوشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×