بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» اخبار اقامت ۲۴ » مسابقه نوروز و یک روز
مسابقه نوروز و یک روز
اخبار اقامت ۲۴

مسابقه نوروز و یک روز

۱ اسفند ۱۳۹۵ 7۰2,527

پایان سال است و همه به این فکر هستند که تعطیلات آخر سال و نوروز خودشان را چطور و کجا سپری کنند. سفر به شمال کشور ، بنادر جنوبی ایران ، سفر به کویر و… ممکن است جزو مقاصد سفر مسافران باشد. از آنجایی که اقامت ۲۴ ، در تمامی شهرهای ایران آماده ارائه خدمات رزرواسیون به هموطنان عزیزمان می باشد ، بر آن شدیم تا در قالب طرحی ویژه ، همچون گذشته ، خدمت رسان شما باشیم .
مسابقه نوروز و یک روز که به تازگی شروع شده ، جشنواره ای نوروزی برای رزرو هتل های ایران است. در این کمپین شما کافیست ، با توجه به سلایق خود ، مقصد سفرتان را انتخاب کنید. اقامت ۲۴ ، بهترین هتل ها را در شهر انتخابی تان که رزرو آنها صد در صد قطعی است و مناسبت ترین نرخ رزرو را دارد به شما پیشنهاد می دهد.
نکته مهم تر و جذاب تر این کمپین ، جایزه ای است که اقامت ۲۴ ، برای این جشنواره در نظر گرفته است. ۳ شب اقامت رایگان در هتل داریوش کیش به همراه بلیط رفت و برگشت سفر هوایی ، می تواند جایزه ای وسوسه کننده برای هر فردی باشد.
اما چطور می توان در این جشنواره شرکت کرد. با وارد کردن مشخصات صحیح خود ، در فرمی که در پیج این کمپین وجود دارد از یک امتیاز طلایی برخوردار می شوید . همچنین کاربرانی که تا ۱۳ فروردین ۹۶ حداقل یک رزرو موفق در اقامت ۲۴ داشته باشند از ۳ امتیاز بیشتر در قرعه کشی برخوردار خواهند شد . با معرفی این کمپین به دیگران نیز میتوانید امتیازات خود را افزایش دهید .
برای شرکت در قرعه کشی و افزایش امتیاز ، فقط تا ۱۳ فروردین ماه ۹۵ فرصت دارید و می توانید از طریق این صفحه در مسابقه نوروز و یک روز شرکت کنید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..
×