بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» راهنمای سفر به ایران » راهنمای سفر به هرمزگان » قشم » پیست سافاری قشم؛ تفریحات و هر چیزی که باید بدانید!
پیست سافاری و موتور سواری در قشم
قشم

پیست سافاری قشم؛ تفریحات و هر چیزی که باید بدانید!

۱۸ اسفند ۱۳۹۵ 16۰3,887

یکی از استانداردترین پیست های سافاری ایران، در جزیره زیبای قشم قرار گرفته است. پیستی که علاوه بر اینکه تنها پیست استاندارد ورزش هیجان انگیز سافاری است، با توجه به وسعت بالای آن، می تواند علاوه بر ایجاد هیجان فراوان برای علاقمندان ، از چشم اندازهای جزیره و ساحل زیبای آن، لذتی دو چندان را نصیب علاقمندان خود کند. بنابراین اگر در کنار بازدید از جاهای دیدنی قشم به دنبال تفریحی سراسر هیجان هستید، پیست سافاری قشم را از دست ندهید.

پیست سافاری قشم
پیست سافاری قشم تنها پیست استاندارد ورزش هیجان انگیز سافاری

منظور از پیست سافاری در قشم چیست؟

شاید برایتان سؤال پیش بیاید که سافاری چیست یا اصلا به چه معناست؟ سافاری در لغت به معنی سیاحت و بازدید است و معمولا به برنامه های گردشگری گفته می شود که شرکت کنندگان در یک مسیر مشخص با وسایل نقلیه ی مخصوص و یا چهار پایان به گشت و گذار می پردازند و از مکان های دیدنی و جذاب دیدن کرده و لذت می برند.

یکی از مهیج ترین سافاری ها، تور صحراست که در مسیری بیابانی و صحرایی با خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور مثل تویوتا لندکروز، لندرور و یا حتی شتر انجام می شود. شرایط اقلیمی مورد نیاز برای تور صحرا، طبیعت گرم و خشک بیابانی و نیمه بیابانی است، به همین دلیل، جزیره قشم با توجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت مناسب برای پذیرش گردشگران، استعداد بالقوه ای برای این نوع تور را دارا می باشد. سافاری حتی در واژه هم برای گردشگری ایران تازه است. تفریحی جذاب که حالا آرام ‌آرام دارد جای خود را میان دوستدارانش باز می کند؛ لذت سرعت میان شن‌های کویر یا راندن در پیستی طبیعی بی‌هیچ مانعی.

بنر تبلیغاتی رزرو هتل سینگو قشم با تخفیف
پیست سافاری در قشم
یکی از مهیج ترین سافاری ها، تور صحراست

پیست سافاری قشم کجاست؟

پیست سافاری در جزیره قشم آدرس مشخصی ندارد و لوکیشن خاصی هم بر روی نقشه ثبت نشده است. برای دسترسی به این پیست هیجانی و تفریحی در جزیره قشم به سمت جاده درگهان بروید و سپس از محلی ها آدرس دقیق پیست را بپرسید.

ویژگی های پیست سافاری جزیره قشم

با توجه با افتتاح بزرگترین پیست استاندارد این ورزش در کشور، قشم تبدیل به یکی از قطب های این ورزش در کشورمان شده است. وسعت، موقعیت جغرافیایی و تجهیزات پیست سافاری قشم آن را از سایر پیست های کشور متمایز ساخته است. تا پیش از افتتاح این پیست و نیز پیست سافاری کیش، علاقمندان به این تفریح هیجان انگیز، مجبور بودند به دبی سفر کنند و با صرف هزینه های سنگین، حتی برای یکبار هم که شده، رانندگی در پیست یا بیابان را تجربه کنند. اما هم اکنون با افتتاح این پیست و پیست سافاری کیش، علاقمندان به سافاری، مجبور نیستند هزینه و مسافت زیادی را صرف تجربه این تفریح کنند. فقط کافیست با اتومبیل شخصی خود به قشم سفر کنند و در استانداردترین پیست سافاری ایران، به این تفریح جذاب بپردازند.

کویر گردی به این شکل، یکی از مهیج‌ترین تورهای فصل سرد است هر چند سابقه برگزاری چنین تورهایی تحت عنوان تور سافاری در ایران بسیار کم است. ویژگی اصلی تورهای سافاری، هیجان زیاد و کویرنوردی حرفه‌ای است که شما را به گوشه‌های پنهان این طبیعت خاموش می‌برد.

بنر هتل آرتا قشم

برای اجرای ورزش سافاری، استانداردترین وسیله نقلیه، لندرور است که از قدرت بالا و پشتیبانی فنی خوبی در داخل کشور برخوردار است. دغدغه اصلی پس از وسیله ی نقلیه ی مناسب، حضور رانندگان حرفه‌ای و کاربلد است. بنابراین اگر به اصول سافاری، تسلط ندارید، حتماً با یک راننده کاربلد همراه شوید تا دچار حوادث تلخ نشوید.

پیست سافاری در جزیره قشم
ویژگی اصلی تورهای سافاری، هیجان زیاد و کویرنوردی حرفه‌ای است

مناطق بیابانی و کویری کشور، یکی از ظرفیت های بالقوه برای راه اندازی پیست های سافاری و جذب گردشگر است و پیست های سافاری، در سال های اخیر، به دلیل استقبال هموطنانمان، خود تبدیل به یک جاذبه ی گردشگری شده اند.

پیست سافاری و موتور سواری در قشم
پیست های سافاری،در سالهای اخیر، به دلیل استقبال زیاد، خود تبدیل به یک جاذبه گردشگری شدند.

تفریحات سافاری قشم

سافاری قشم به تنهایی به حدی هیجان انگیز هست که کل انرژی روز شما را تخلیه کند. اما اگر گشت و گذار با موتور و ماشین با سرعت بالا در بین شن و ماسه ها هنوز شما را راضی نکرده می توانید از سایر تفریحات سافاری قشم هم استفاده کنید:

  • کارتینگ
  • باگی سواری
  • شتر سواری
  • اسب سواری
  • کمپینگ در کویر و رصد ستاره ها در شب

اطلاعات بازدید و هزینه بلیط سافاری قشم

برای استفاده از پیست سافاری قشم باید از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۰:۳۰ مراجعه کنید. هزینه بلیط به ازای هر نفر حدود ۲۰ هزار تومان است که البته ممکن است در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ قیمت ها تا حدی فرق کرده باشد.

اقامت و سفر به قشم با اقامت ۲۴

سفر به جزیره قشم و تجربه برخی تفریحات آن با تور بیشتر لذت دارد که بهترین نمونه آن همین سافاری قشم است. اگر از آن دسته افرادی هستید که سفرهای گروهی و با تور را ترجیح می دهید با رزرو تور قشم در اقامت ۲۴ هم مکان اقامت و هم کیفیت و تاریخ تور را خودتان انتخاب کنید. ضمنا تخفیف های همیشگی ما نیز برای رفاه هر چه بیشتر حال شما عزیزان در نظر گرفته شده اند.

اما اگر سفر به قشم بدون تور می پسندید برای رزرو هتل قشم با قیمت مناسب و اقامت در بهترین هتل ها از نظر مسافران روی ما حساب ویژه باز کنید. ما بهترین هتل ها را با بهترین قیمت ها آماده رزرو کرده ایم.

سؤالات متداول

چطور به سمت پیست سافاری قشم برویم؟

لوکیشن آن ثبت نشده و باید از قشم به سمت درگهان بروید تا پیست سافاری را ببینید.

پیست سافاری چه تفریحاتی دارد؟

کارتینگ، شتر سواری، اسب سواری، کمپینگ در شب، باگی سواری، تور کویرنوردی و غیره.

هزینه پیست سافاری قشم چقدر است؟

بسته به نوع تفریح انتخاب شده متفاوت است اما حداقل هزینه برای هر نفر ۲۰ هزار تومان است.

۲.۲/۵ - (۴ امتیاز)
×