بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » بهترین هتل کیش از نظر مسافران | لوکس تا قیمت مناسب (۱۴۰۰)
بهترین هتل کیش
معرفی هتل

بهترین هتل کیش از نظر مسافران | لوکس تا قیمت مناسب (۱۴۰۰)

۱۱ مرداد ۱۴۰۰ 18۰12,819

یکی از محبوبترین مقاصد گردشگری در ایران جزیره کیش می‌باشد که مسافران زیادی در طول سال به این جزیره زیبا سفر می‌کنند. اغلب مسافران برای اقامت خود به دنبال رزرو بهترین هتل کیش هستند که ما در وبلاگ اقامت ۲۴ به معرفی هتل های این شهر پرداخته ایم . در این جزیره هتل‌ های مختلفی با درجات متفاوت و خدمات و امکانات متنوع برای گردشگران ساخته شده است. هر کدام از هتل‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارد. اگر شما نیز قصد سفر به کیش و اقامت در بهترین هتل کیش را دارید تا انتها با ما همراه باشید. در این مقاله به بررسی هتل‌های مختلف جزیره کیش از جنبه‌های گوناگون می‌پردازیم.

بهترین هتل کیش از نظر مسافران

هتل‌های باکیفیت بسیار زیادی در جزیره کیش وجود دارد که از بهترین و به روزترین امکانات رفاهی برخوردارند. بعضی از هتل‌ها به دلایل مختلفی مانند معماری و طراحی اتاق‌ها، خدمات و امکانات بیشتر، نزدیکی به مراکز مهم و جاذبه‌های کیش و … محبوبیت بالایی دارند و از نظر مسافران جزو بهترین هتل‌های کیش محسوب می‌گردند.

بهترین هتل های کیش

  • هتل ۵ ستاره داریوش

یکی از بزرگترین و معروف‌ترین هتل‌های جزیره کیش با معماری ایران باستان و تخت جمشید که در شمال شرق این جزیره قرار دارد، هتل داریوش کیش است. هتل داریوش در سه طبقه و با ۱۶۸ اتاق و سوئیت ساخته شده است. این هتل دارای چشم اندازهای زیبا از جزیره و سواحل خلیج فارس و امکانات بسیار مدرن می‌باشد.

بهترین هتل های کیش

  • هتل ۴ ستاره هلیا

هتل هلیا کیش با دوطبقه و ۱۶۱ اتاق با موقعیت مکانی خوب و دسترسی راحت به مراکز خرید و فاصله کم از دریا و رستوران ایرانی و فرنگی باکیفیت، از نظر مسافران بهترین هتل کیش در بین هتل‌های ۴ ستاره می‌باشد که  مابین دو میدان امیرکبیر و میدان ساحل جزیره کیش واقع شده است. از ویژگی‌های مثبت و مورد پسند اکثر مسافران قرار گرفتن کافی شاپ هتل هلیا در فضای باز و چیدمان زیبا و خاص آن می‌باشد.

بهترین هتل کیش برای ماه عسل

سفر ماه عسل یکی از مهمترین سفرها برای زوج‌های جوان می‌باشد که به عنوان اولین سفر زندگی مشترک آن‌ها نیز محسوب می‌گردد. از این رو هتل‌های مختلفی در جزیره کیش امکانات و خدمات ویژه‌ای برای اقامت زوج‌های جوان که در سفر ماه عسل به سر می‌برند، تدارک دیده‌اند. از جمله این امکانات می‌توان به تزیینات اتاق، نورپردازی اتاق، وعده‌های غذایی خاص و … اشاره نمود.

بهترین هتل های کیش

  • هتل ۵ ستاره ترنج

بهترین هتل کیش برای ماه عسل هتل ترنج با اتاق‌های رو به دریا و همچنین اتاق‌های روی آب می‌باشد. هتل ترنج کیش تنها هتل آبی ایران است که برای زوج‌های جوانی که قصد دارند ماه عسل خود را در جزیره کیش و این هتل سپری کنند، اتاق‌هایی با کف شیشه‌ای به شکل کلبه بر روی آب را با زیبایی هرچه تمام‌تر تزیین و آماده می‌کنند. این هتل علاوه بر فضای رمانتیک، خدمات ویژه‌ای مانند ماساژ، سالن بدنسازی، بهره‌گیری از مربی یوگا، استخر و جکوزی را برای اتاق هانی‌مون ارایه می‌دهد.

بهترین هتل کیش با قیمت مناسب

سفر به جزیره کیش فقط مختص افراد پر درآمد نمی‌باشد و از قشرهای مختلف می‌توانند به این جزیره سفر کنند، زیرا هتل‌هایی با قیمت‌های مناسب و ارزان نیز در این جزیره وجود دارند که از خدمات خوبی نیز برخوردارند. از بهترین هتل‌های کیش که قیمت مناسبی دارند می‌توان موارد زیر را نام برد:

بهترین هتل های کیش

  • هتل ۴ ستاره فلامینگو

هتل فلامینگو کیش هتلی ۴ طبقه با ۲۰۲ اتاق یکی از مناسب‌ترین هتل‌های جزیره کیش از نظر قیمت می‌باشد. با توجه به لوکس و مدرن بودن، کیفیت غذای خوب، محوطه زیبا، خدمات و امکانات هتل فلامینگو قیمت آن متعادل می‌باشد. این هتل در میدان امیرکبیر و بلوار دریا جزیره کیش واقع شده است. دسترسی مناسبی به مراکز خرید و تفریحی جزیره از جمله بازارهای مروارید، زیتون، ونوس، مریم و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق‌های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و…) دارد.

بهترین هتل های کیش

  • هتل ۳ ستاره تعطیلات

هتل تعطیلات کیش هتلی ۳ ستاره دارای سوئیت‌های کانکت و رویال و کلیه سوئیت‌ها مجهز به تلویزیون رنگی، اینترنت wifi ، سیستم سرمایش و تهویه مطبوع، یخچال و مینی‌بار، آبگرمکن مجزا، حمام، سرویس‌های ایرانی و فرنگی و تلفن با امکان کنفرانس داخلی می‌باشد. این هتل که در خیابان حافظ کیش قرار دارد، از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. قیمت اتاق‌ها و رستوران و کافی شاپ آن نیز متعادل و مناسب می‌باشد.

بهترین هتل کیش برای عروسی

از بهترین هتل‌های کیش برای برگزاری مراسم عروسی می‌توان هتل شایان را نام برد. این هتل دارای اتاق‌های با کیفیت روبه دریا می‌باشد و از چندین رستوران ایرانی و بین المللی و تالار پذیرایی شیک و لوکس برخوردار است. رستوران سنتی باغ بهشت، رستوران شمبلیر و رستوران فرانسوی هتل شایان کیش با کادری مجرب و فضایی زیبا و خاص و انواع غذاهای باکیفیت، بهترین مکان برای برگزاری جشن عروسی در جزیره کیش به شمار می‌روند.

بهترین هتل های کیش

بهترین هتل کیش رو به دریا

هتل‌های مختلفی به عنوان هتل ساحلی با نمایی رو به دریا در جزیره زیبای کیش ساخته شده است. هر کدام از هتل‌ها ویژگی‌ها و امکانات خاص خود را دارند. این هتل‌ها دارای پلاژ اختصاصی و همچنین اتاق‌ها و رستوران و کافی شاپ رو به دریا هستند. مسافران می‌توانند با اقامت در این هتل‌ها از تماشای منظره خلیج همیشه فارس لذت ببرند و خاطره‌ای خاص برای خود رقم بزنند.

بهترین هتل های کیش

  • هتل ۵ ستاره مارینا پارک

محوطه‌ هتل مارینا پارک کیش با انواع گل و گیاهان خاص و طبیعی و انواع آب نماهای بسیار زیبا تزیین شده است و ساختمان هتل دارای ۱۹۰ واحد اقامتی است که هر ضلع آن در ۲ طبقه ساخته شده است و برخی از اتاق‌ها دارای نمای ساحلی خلیج فارس است. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می‌کند که اولین و بی‌نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. از مزایای اقامت در هتل مارینا پارک کیش می‌توان به امکانات مجهز، موقعیت مکانی بسیار خوب هتل و دسترسی آسان شاره کرد. دسترسی هتل به مناطق مختلف جزیره از جمله پارک مرجان، پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان و آکواریوم کیش بسیار مناسب است.

بهترین هتل کیش روی آب

تنها هتل روی آب در ایران هتل ۵ ستاره ترنج کیش می‌باشد. هتل ترنج کیش در دو فاز هتل روی آب و هتل ساحلی، در سال ۱۳۹۲ شروع به احداث و در سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسید. فاز یک هتل پنج ستاره ترنج بر روی آب به شکل بته جقه ساخته شده است. این فاز دارای اتاق‌هایی با بالکن اختصاصی و کف شیشه‌ای می‌باشد.  میهمانان می‌توانند از داخل اتاق‌های روی آب هتل ترنج کیش عمق دریا، مرجان‌های دریایی، ماهی‌ها و لاک‌پشت‌ها را تماشا کنند.

بهترین هتل های کیش

اتاق‌های این هتل به صورت اتاق‌های دوتخته ترنج، دوتخته دریا و دو‌تخته غروب ارائه می‌شوند. هتل ترنج دارای ۱۰۰ ویلا و پنج سوئیت می‌باشد و توسط مسیری یک کیلومتری به یکدیگر متصل شده‌اند. رستوران‌های خورشید و گلف هتل ترنج روی دریا ساخته شده‌اند و مانند اتاق‌ها از کف شیشه‌ای برخوردارند.

بهترین هتل کیش از نظر موقعیت مکانی

یکی از نکات مهم هنگام اقامت در یک منطقه و رزرو هتل برای آنجا بررسی موقعیت مکانی خوب هتل می‌باشد. یکی از ویژگی‌های یک هتل خوب دسترسی مناسب آن به نقاط مهم و جاهای دیدنی مقصد سفر می‌‎باشد. در اینجا به بررسی چند هتل که جزو بهترین هتل‌های کیش از نظر موقعیت مکانی هستند می‌پردازیم.

بهترین هتل های کیش

  • هتل ۵ ستاره بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش که در تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا جزیره کیش قرار دارد، از امکانات اقامتی و رفاهی باکیفیتی برخوردار است و دسترسی خوبی به اسکله تفریحی و مراکز خریدی همچون مریم و ونوس دارد.

بهترین هتل های کیش

  • هتل ۵ ستاره ویدا

این هتل منطبق با معماری روز دنیا و بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری طراحی شده است. هتل ویدا کیش در فاصله‌ای کوتاه از ساحل دریا، مراکز خرید، سالن همایش‌ های بین‌المللی و پردیس بین‌الملل دانشگاه شریف قرار گرفته است که دسترسی خوبی به جاذبه‌های توریستی و مراکز مهم جزیره کیش دارد. هتل تا ساحل دریا فقط به‌اندازه ۹۰۰ متر فاصله دارد که با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به آن می‌رسید. فاصله هتل ۵ ستاره ویدا با خودرو تا برخی جاذبه های نزدیک به شرح زیر است:

  • مرکز خرید مروارید حدود چهار دقیقه
  • پلاژ ساحلی بانوان ۶ دقیقه
  • مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش تقریبا ۶ دقیقه
  • پارک ساحلی مرجان و مرکز خرید مرجان ۱۰ دقیقه
  • فرودگاه کیش ۱۰ دقیقه

بهترین هتل های کیش

  • هتل ۳ ستاره جام جم

نزدیکی به مراکز تفریحی و تجاری نظیر بازار مروارید، دیپلمات، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، هایپر مارکت و اسکله بزرگ تفریحی باعث شده است هتل جام جم کیش یکی از بهترین هتل‌ های کیش از نظر موقعیت مکانی محسوب گردد.

۴.۴/۵ - (۲۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×