بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » راهنمای جامع مقایسه هتل های پنج ستاره کیش با ۵ فاکتور کاربردی
مقایسه هتل های پنج ستاره کیش
معرفی هتل

راهنمای جامع مقایسه هتل های پنج ستاره کیش با ۵ فاکتور کاربردی

۱۳ خرداد ۱۴۰۰ 20۳10,558

برای رزرو هتل‌های کیش، اگر تصمیم دارید در یکی از هتل‌های پنج ستاره کیش اقامت داشته باشید، قطعا انتخاب هتل مناسب موضوعی است که باید از جنبه‌های گوناگون مورد بررسی قرار گیرد. بعضی افراد تمایل دارند زمان بیشتری را در هتل سپری کنند، بنابراین نوع اتاق‌ها و امکاناتی که در آن ارائه می‌شود برای آنها اهمیت پیدا می‌کند. برای برخی دیگر که بیشتر قصد تفریح را دارند، دسترسی هتل به مراکز تفریحی گردشگری، مراکز خرید و رستوران‌ها جزو اولویت‌ها محسوب می‌شود. برخی ترجیح می‌دهند مبنای انتخاب خود را نظرات مهمانان قبلی هتل قرار دهند.  بنابراین در این محتوای معرفی هتل به مقایسه و بررسی هتل های پنج ستاره کیش در سه دسته‌بندی هتل های قیمت مناسب، هتل های رده بالا و هتل های تاپ پرداخته‌ایم.

فهرست این مطلب

هتل های پنج ستاره‌های قیمت مناسب

  • هتل شایگان
  • هتل آرامیس پلاس
  • هتل پارمیس
  • هتل بین المللی کیش

هتل های پنج ستاره رده بالا

  • هتل پانوراما
  • هتل شایان
  • هتل میراژ
  • هتل ویدا
  • هتل کوروش

هتل های پنج ستاره تاپ

  • ترنج
  • مارینا پارک
  • داریوش

مقایسه هتل های پنج ستاره کیش: هتل‌های قیمت مناسب 

هتل شایگان، آرامیس پلاس، هتل پارمیس و بین المللی کیش چهار مورد از هتل های پنج ستاره جزیره کیش هستند که از ۵ فاکتور مختلف قابل مقایسه می‌باشند. اگر در هنگام رزرو هتل های کیش بین انتخاب یکی از چهار هتل شایگان، آرامیس پلاس، پارمیس و هتل بین المللی کیش مردد هستید، برای تصمیم گیری بهتر است به مقایسه این چهار هتل با پنج فاکتور زیر توجه نمایید.

مقایسه تنوع اتاق‌ها در هتل های ۵ ستاره قیمت مناسب

هتل شایگان کیش

اتاق‌های هتل شایگان در دسته بندی اتاق دو تخته دبل، سه تخته، اتاق‌ ویلایی و سوئیت‌ یک خوابه ویلایی قرار گرفته‌اند. در این تقسیم بندی اتاق‌های دو تخته و سه تخته در فضای داخلی ساختمان هتل و اتاق و سوئیت های ویلایی در محوطه هتل قرار دارند.

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش سومین هتل در رده هتل‌های پنج ستاره قیمت مناسب کیش می‌باشد. تنوع اتاق‌ها در این هتل به این صورت است که اتاق‌های دو تخته دبل سه تخته دبل-سینگل و سوئیت چهار نفره با دو تخت دبل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که اتاق های دو تخته و سه تخته هتل پارمیس با دو چشم‌انداز رو به جزیره و رو به دریا قابل انتخاب هستند.

هتل بین المللی کیش

در هتل بین المللی کیش تنوع اتاق‌ها بر اساس اتاق‌های دو تخته دبل و توئین، سه تخته‌های سینگل و دبل-سینگل و همچنین سوئیت چهار نفره وجود دارد. در این دسته بندی تمامی اتاق‌ها با دو چشم انداز دریا و جزیره برای مهمانان هتل قابل انتخاب می‌باشند.

هتل آرامیس پلاس کیش

آرامیس پلاس در میان هتل های پنج ستاره رده بالا کیش از تنوع اتاق‌های پایینی برخوردار است، به گونه ای که اتاق‌های این هتل تنها در سه دسته اتاق‌های دو تخته و سه تخته و سوئیت یک خوابه رویال با ظرفیت دو یا سه نفره تعریف شده‌اند.

مقایسه موقعیت مکانی هتل های قیمت مناسب کیش

این ۴ مورد هتل را از نظر موقعیت مکانی آن ها با هم مقایسه کردیم و می توانید در تصاویر زیر جزئیات بیشتری را مشاهده کنید .

جدول مقایسه هتل های کیش از نظر فاصله تا جاذبه‌های گردشگری کیش

moghayese

موقعیت مکانی هتل ها از نظر فاصله تا جاذبه های کیش


جدول مقایسه هتل های کیش از نظر فاصله تا معروف ترین رستوران های کیش

kish restouran
موقعیت مکانی هتل ها از نظر فاصله تا رستوران ها


جدول مقایسه هتل های کیش از نظر فاصله تا مراکز خرید کیش

kish marakez kharid

موقعیت مکانی هتل ها از نظر فاصله تا مراکز خرید کیش


مقایسه نظرات مسافران هتل های قیمت مناسب کیش

یکی از بهترین فاکتورها برای انتخاب و رزرو هتل‌های ۵ ستاره کیش بررسی نظرات مسافران در رابطه با هتل است. در این زمینه به بررسی نظرات مسافران درباره هتل شایگان، آرامیس پلاس، پارمیس و بین المللی کیش پرداخته‌ایم. 

هتل شایگان کیش

بیشترین مواردی که مهمانان هتل شایگان کیش به عنوان نکات مثبت هتل در اقامت ۲۴ ثبت کرده‌اند، شامل برخورد عالی پرسنل، کیفیت و سرعت بالای ارائه خدمات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام شیوع ویروس کرونا است. در میان نظرات مسافران برخی نکات ضعف نیز وجود دارد که پرتکرارترین آنها عدم رضایت کافی مهمانان از کیفیت و تنوع صبحانه هتل شایگان و قدیمی بودن سرویس بهداشتی اتاق‌ها می‌باشد.

هتل آرامیس پلاس

مهمانان هتل آرامیس پلاس مواردی همچون برخورد مناسب پرسنل، کیفیت و تنوع بالا در منو صبحانه و موقعیت عالی هتل از نظر دسترسی به مراکز خرید و تفریحی را بیشتر به عنوان نقطه مثبت هتل مطرح کرده‌اند. از سوی دیگر مواردی مانند کافی نبودن آسانسور به ویژه در ساعات پیک تردد در هتل و همچنین عدم رضایت کافی از وضعیت نمازخانه هتل از سوی مهمانان هتل به دفعات مطرح شده است.

هتل پارمیس کیش

طبق بررسی نظرات مهمانان در سایت اقامت ۲۴، آنچه اکثر مسافران هتل پارمیس کیش در مورد هتل بیان کرده‌اند، مربوط به موقعیت مکانی بسیار عالی هتل از لحاظ دسترسی به مراکز خرید و ساحل و کیفیت بالای صبحانه و ناهار بوده است. در میان جدیدترین نظرات ثبت شده در سایت، برخی مهمانان موضوع ضعیف بودن اینترنت در اتاق‌ها و کمبود نور کافی در اتاق را جزو نقاط ضعف هتل مطرح نموده‌اند.

هتل بین المللی کیش

به طور میانگین اکثر مهمانان هتل بین المللی کیش موقعیت مناسب هتل، کیفیت خدمات نظافت اتاق‌ها و  برخورد مناسب پرسنل را به عنوان نکات مثبت هتل ذکر کرده‌اند. با این حال برخی مسافران سطح امکانات هتل بین المللی کیش را در سطح یک هتل پنج ستاره نمی‌دانند و از سطح امکانات آن رضایت کافی نداشته‌اند.

نمودار زیر امتیازات کسب شده هر هتل توسط کاربران را در مورد موقعیت مکانی، کیفیت اتاق‌ها، قیمت و امکانات هتل به شمار ارائه داده است.

نظرات مسافران هتل های کیش

مقایسه هتل های پنج ستاره کیش: هتل‌ های رده بالا

می‌توان گفت نیمی از هتل های پنج ستاره کیش در دسته پنج ستاره های رده بالا قرار می‌گیرند که جزو بهترین هتل های کیش به شمار می‌روند. برای انتخاب این هتل ها با توجه به اینکه در یک محدوده قیمت نسبتا مناسب قرار گرفته‌اند، می‌بایست به بررسی جزئیات دقیق‌تر و مقایسه آنها پرداخت. 

  • پانوراما
  • شایان 
  • میراژ
  •  
  • ویدا
  • کوروش

مقایسه تنوع اتاق‌ها در هتل های ۵ ستاره رده بالا

هتل پانوراما کیش

در هتل پانوراما شما علاوه بر اتاق‌های معمول دو تخته دبل و توئین و سه تخته امکان اقامت در اتاق‌های دوتخته و سه تخته پانوراما و همچنین اتاق‌های کانکت چهار نفره و کانکت لوکس را خواهید داشت. اتاق‌های پانوراما از نظر طراحی شکیل‌تر از سایر اتاق‌ها بوده و فضای بیشتری نیز دارند. از سوی دیگر اتاق‌های کانکت چهار نفره شامل دو اتاق دو تخته دبل هستند که به وسیله یک درب درون اتاق‌ها به هم متصل شده اند. کانکت لوکس نیز شامل یک اتاق دو تخته پانوراما و یک اتاق دو تخته می‌باشد.

هتل شایان کیش

در هنگام رزرو هتل شایان کیش شما با تنوع بالایی از اتاق‌ها روبرو هستید؛ این هتل به خصوص برای کسانی که قصد رزرو اتاق برای نفرات بیشتر را دارند گزینه مناسبی است. تقسیم بندی اتاق‌ها در هتل شایان به شرح زیر می‌باشد:

  • دوتخته و سه تخته جزیره و دریا
  • سوئیت ساحلی دو نفره/ سه نفره /چهار نفره
  • دوبلکس چهار نفره دریا و جزیره
  • ویلا ساحلی دوخوابه چهارنفره
  • سوئیت های معمولی و رویال دو خوابه جزیره چهار تا شش نفره

در این دسته‌بندی ویلا و سوئیت های ساحلی در محوطه و پشت ساختمان اصلی هتل قرار گرفته‌اند.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش یکی دیگر از پنج ستاره های رده بالا کیش تلقی می‌شود که اتاق‌های آن از تنوع بالایی برخوردار است و امکان رزرو اتاق از بین ۲۲ نوع اتاق و سوئیت مختلف برای مهمانان هتل وجود دارد.

  • اتاق‌های دو، سه تخته و چهار تخته با چشم انداز جزیره و دریا
  • سوئیت های دو و سه نفره کابانا (در محوطه)
  • انواع سوئیت های جونیور با چشم انداز دریا و جزیره، سوئیت لوکس، رویال، پرزیدنتال و… با ظرفیت دو تا چهار نفره

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش نیز تا حدودی مانند هتل آرامیس پلاس از تنوع کمی در انواع اتاق‌های خود برخوردار است. به این صورت که برای اقامت در هتل ویدا کیش می‌توانید از بین اتاق های دو تخته و سه تخته استاندارد و رویال با چشم انداز رو به جزیره یا دریا و همچنین سوئیت یک خوابه سه نفره آن با منظره دریا یا جزیره، محل اقامت خود را انتخاب و رزرو نمایید.

هتل کوروش کیش

اکثر اتاق‌های هتل کوروش کیش در دسته اتاق‌های دوتخته و سه تخته استاندارد یا روبه دریا قرار می گیرند، اما این هتل تعداد محدودی نیز سوئیت یک خوابه دو نفره رو به جزیره و سوئیت رویال دو خوابه چهار نفره با چشم انداز دریا و جزیره دارد.

مقایسه موقعیت مکانی هتل های رده بالا کیش

این ۵ مورد هتل را از نظر موقعیت مکانی آن ها با هم مقایسه کردیم و می توانید در تصاویر زیر جزئیات بیشتری را مشاهده کنید .

جدول مقایسه هتل های کیش از نظر فاصله تا جاذبه‌های گردشگری کیش

جاذبه ها min
موقعیت مکانی هتل ها از نظر فاصله تا جاذبه های کیش

جدول مقایسه هتل های کیش از نظر فاصله تا مراکز خرید کیش

مراکز خرید min
مقایسه موقعیت مکانی هتل ها از نظر مراکز خرید کیش

جدول مقایسه هتل های کیش از نظر فاصله تا رستوران های معروف کیش

رستوران های معروف min
مقایسه موقعیت مکانی هتل ها از نظر رستوران های معروف کیش

مقایسه نظرات مسافران در هتل‌های ۵ ستاره رده بالا

اگر بخواهیم معیاری کاربردی‌تر برای مقایسه هتل‌های ۵ ستاره رده بالا ارائه دهیم، میتوان مقایسه و بررسی نظرات ثبت شده مهمانان هتل در اقامت ۲۴ را مدنظر قرار داد. در ادامه برخی از پر تکرارترین نقاط ضعف و قوت هتل‌های ۵ ستاره رده بالا را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

هتل پانوراما کیش

اکثر مهمانان هتل پانوراما مواردی همچون موقعیت مکانی مناسب هتل، نوساز بودن، پرسنل آموزش دیده و مجرب و کیفیت عالی صبحانه را به عنوان نکات مثبت این هتل عنوان کرده‌اند. از سوی دیگر در بخش نقاط ضعف هتل، تعداد یادی از مهمانان نکته خاصی را مطرح نکرده اند و تنها مواردی مانند نبود ترانسفر برگشت به فرودگاه، تنوع کم در غذاهای گرم منو صبحانه و عدم سرو میوه در این بخش چندین بار تکرار شده است.

هتل شایان کیش

دسترسی بسیار عالی به اسکله تفریحی، ساحل و مراکز خرید کیش، چشم انداز فوق العاده اتاق‌ها به دریا و کیفیت خدمات ارائه شده توسط پرسنل هتل از جمله بیشترین مواردی است که مهمانان هتل شایان به عنوان نکات قوت این هتل عنوان کرده‌اند. از سوی دیگر برخی نکات از سوی مسافران هتل به عنوان نقطه ضعف یا مواردی که لازم است پیش از رزرو به آن توجه داشته باشید عنوان شده است. به عنوان مثال هزینه حق سرویس برای سرو صبحانه در اتاق بالاست، استفاده از استخر برای بار اول رایگان و دفعات بعد شامل ۵۰ هزار تومان هزینه می‌باشد.

هتل میراژ کیش

در هتل میراژ کیش مواردی مانند نزدیک بودن فاصله هتل تا دریا و مراکز خرید، وجود کافی شاپ با موسیقی زنده شبانه در محوطه هتل، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام کرونا، تنوع بالای منوی صبحانه، تمیزی اتاق‌ها و نوساز بودن هتل نظر مثبت بسیاری از مهمانان را به خود جلب نموده است. با این حال مهمانان از مواردی مانند کیفیت صبحانه، منظره اتاق‌های رو به جزیره و سرعت کند ارائه خدمات نظافت و خانه‌داری رضایت کافی نداشته‌اند.

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره کیش است که از لحاظ قیمت در گروه هتل‌های رده بالا قرار می‌گیرد. اکثر مهمانان هتل ویدا مواردی مانند کیفیت و تنوع بالا در منو صبحانه، کیفیت غذاها در رستوران هتل، دسترسی مناسب به مراکز خرید و نوساز بودن هتل را به عنوان نکات قوت هتل مطرح نموده‌اند. زمانی که به بررسی نقاط ضعف این هتل در میان نظرات ثبت شده در اقامت ۲۴ می‌پردازیم، مواردی همچون کم بودن ظرفیت آسانسور، کثیفی موکت اتاق‌ها، تاخیر در خدمات ترانسفر باعث نارضایتی مهمانان  شده است.

هتل کوروش کیش

مهمانان هتل کوروش کیش در مجموع از کیفیت صبحانه، خدمات نظافت، برخورد پرسنل و موقعیت مکانی هتل رضایت داشته‌اند، با این وجود مواردی مانند قدیمی بودن امکانات اتاق‌ها، کاهش فشار آب در طبقات بالا به خصوص در فصل گرما، بی نظمی و سرعت کم در ارائه خدمات صبحانه،نبود امکانات تفریحی مانند گیم نت داخل هتل تا حدودی موجب نارضایتی مهمانان هتل شده بود.

نمودار زیر امتیازات کسب شده هر هتل توسط کاربران را در مورد موقعیت مکانی، کیفیت اتاق‌ها، قیمت و امکانات هتل به شمار ارائه داده است.

نظرات مهمانان هتل های پنج ستاره رده بالا

مقایسه هتل های پنج ستاره کیش: هتل‌ های تاپ

اگر به دنبال اقامتی خاص و متفاوت در جزیره کیش هستید، بهتر است به بررسی و مقایسه هتل‌ های پنج ستاره کیش در بین هتل‌های تاپ جزیره بپردازید. در این دسته بندی ۳ هتل ترنج کیش و مارینا پارک کیش  و هتل داریوش کیش مورد بررسی قرار داده ایم:

مقایسه تنوع اتاق‌ها در هتل های ۵ ستاره تاپ

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش به عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه طراحی بی نظیری دارد که از سوی تمام مسافران جزیره کیش مورد توجه قرار گرفته است. اگر میخواهید اقامتی متفاوت به سبک هتل‌های دریایی مالدیو را تجربه کنید، هتل ترنج با طراحی اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. چشم‌اندازهای متنوع اتاق‌ها به دریا، غروب و به سمت هتل ساحل انتخاب‌های متعددی را برای مسافران فراهم کرده است. این دسته‌بندی ها شامل موارد زیر می‌باشد:

  • اتاق دو تخته رو به دریا/غروب/ترنج هافبرد
  • سوئیت دو نفره رویال رو به دریا/ غروب/ ترنج هافبرد
  • سوئیت چهار نفره امپریال هافبرد

از جمله ویژگی‌های خاص این اتاق‌ها داشتن دریچه شیشه‌ای در کف اتاق‌هاست که به وسیله آن می‌توانید دنیای زیر آب را مشاهده کنید. در هتل ترنج برخی اتاق‌های روی آب دارای تراس نیز می‌باشند.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک جزو بهترین هتل های کیش در رده هتل های پنج ستاره تاپ می‌باشد که امکانات خاص آن در کنار ساحل اختصاصی و پارک آبی مورد استقبال بسیاری از مسافران جزیره کیش قرار گرفته است. تنوع اتاق‌ها در هتل مارینا پارک به این صورت است که علاوه بر اتاق‌های یک تخته و دو تخته دبل و توئین که چشم اندازی رو به دریا یا رو به پارک هتل دارند، انواع سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه جونیور و سوئیت ویژه و رویال با ظرفیت های دو تا شش نفر توسط مهمانان قابل رزرو می‌باشند. به طور کلی نوع اتاق‌ها شامل موارد زیر است:

  • اتاق یک تخته استاندارد هافبرد
  • اتاق دو تخته دبل/ توئین هافبرد با چشم انداز پارک یا دریا
  • سوئیت یک خوابه دو نفره/ جونیور دو نفره هافبرد
  • سوئیت دو خوابه جونیور/ ویژه چهار نفره ها
  • سوئیت رویال شش نفره هافبرد

هتل داریوش کیش

یکی از بهترین هتل‌ های کیش که معماری خاص و خیره کننده آن برای اکثر مهمانان جزیره قابل توجه است هتل داریوش می‌باشد. در این هتل تنوع اتاق‌ها با ارائه انواع اتاق و سوئیت در فضای داخلی ساختمان و محوطه هتل توانسته است پاسخگوی سلایق مختلف مهمانان هتل باشد. انواع اتاق‌های هتل داریوش به شرح زیر می‌باشد:

  • اتاق دو تخته کابانا در محوطه باغ / با حمام سانروف
  • اتاق دو تخته کابانا رو به دریا در محوطه باغ
  • اتاق دو تخته استاندارد و لوکس رو به باغ و دریا
  • سوئیت دو نفره استودیو لوکس رو به باغ
  • سوئیت دو نفره آتوسا لوکس رو به دریا و باغ
  • سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا و باغ

مقایسه موقعیت مکانی هتل های ۵ ستاره تاپ

این ۳ مورد هتل را از نظر موقعیت مکانی آن ها با هم مقایسه کردیم و می توانید در تصاویر زیر جزئیات بیشتری را مشاهده کنید .

جدول مقایسه هتل های ۵ ستاره تاپ کیش از نظر فاصله تا جاذبه‌ های گردشگری 

Distance to gravity
جدول مقایسه هتل های ۵ ستاره تاپ کیش از نظر فاصله تا جاذبه‌ های گردشگری

جدول مقایسه هتل های ۵ ستاره تاپ کیش از نظر فاصله تا مراکز خرید

فاصله تا مراکز خرید
جدول مقایسه هتل های ۵ ستاره تاپ کیش از نظر فاصله تا مراکز خرید

جدول مقایسه هتل های ۵ ستاره تاپ کیش از نظر فاصله تا رستوران های معروف

فاصله تا رستوران
جدول مقایسه هتل های ۵ ستاره تاپ کیش از نظر فاصله تا رستوران های معروف
۵/۵ - (۱۱ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۳

  1. rasoul

    این مقایسه ای که انجام دادید برای مقایسه هتل های کیش آیا بر اساس کیلومتر اعداد را وارد کرده اید ؟

    • محمد خیری

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر – بله مقایسه هتل ها از مراکز خرید و رستوران ها و جاهای دیدنی بر اساس کیلومتر فاصله زده شده است .

      • امید

        سلام خیلی خوب بود استفاده کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×