بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » بهترین رستوران هتل‌های تهران ( معرفی انواع رستوران ها + عکس )
رستوران هتل های تهران
معرفی هتل - جاذبه های گردشگری تهران

بهترین رستوران هتل‌های تهران ( معرفی انواع رستوران ها + عکس )

۳۰ فروردین ۱۴۰۰ 16۰4,963

امروزه در گردشگری یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌ها به شکم گردی اختصاص پیدا کرده است. این تفریح آنقدر پر طرفدار شده که اینفلوئنسر‌های زیادی در ایسنتاگرام مشغول امتحان کردن غذاهای رستوران‌های مختلف هستند و حواشی زیادی هم در این باره وجود دارد. در این میان رستوران هتل‌ها هم از قلم نیفتاده و بسیاری از این رستوران‌ها کیفیت بالایی نیز دارند. بر اساس سلیقه خود می‌توانید رستوران‌های سننتی یا مدرن، غذای ایرانی یا بین‌المللی، فضای باز یا فضای داخلی و… را برای انتخاب یک رستوران خوب در نظر بگیرید. خوشبختانه رستوران هتل‌هایی که در پایتخت ایران وجود دارند تنوع زیادی داشته و حتما تعدادی از آن‌ها شما را راضی می‌کنند.

همان‌ طور که گفتیم شکم گردی بخش جالب و محبوبی در گردشگری است به همین دلیل تصمیم گرفتیم بهترین رستوران هتل‌های تهران را به شما معرفی کنیم. لیستی که در اختیار شما قرار می‌دهیم شامل معرفی رستوران هتل‌ها، غذا‌های معروف آنها، امکانات، معماری، آدرس و شماره تلفن خواهد بود. برای یک شکم گردی حرفه‌ای در شهر تهران آماده شوید…

رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس تهران

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار پیام، میدان بهرود، خیابان ۳۳، هتل اسپیناس

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های تهران با تخفیف

اولین رستورانی که به شما معرفی می‌کنیم یکی از بهترین رستوران‌های تهران است. از هر نظر این رستوران جزو برترین‌ها بوده و تقریبا هیچ کامنت منفی برای آن در شبکه‌های اجتماعی مشاهده نکردیم. رستوران اسکای لانژ در هتل اسپیناس تهران، یک رستوران همه چیز تمام است. این رستوران در طبقه ۲۶ هتل اسپیناس قرار دارد و در بالکن آن یک ویوی ابدی از شهر تهران قابل مشاهده است. دکوراسیون داخلی این رستوران مدرن است و به هیچ وجه خسته‌کننده نیست. آیتم‌های منحصر بفرد، لوستر‌های زیبا و… همگی مجموعه‌ای را به وجود آورده‌اند که فضای دلنشینی به همراه آورده است. این رستوران دارای فضای داخلی و فضای باز می‌باشد. انواع غذا‌های ایرانی، بین‌المللی و فست فود در آن سرو می‌گردد.

کاربران در فضای مجازی، فیله کباب، کباب شیشلیک، ماهی سالمون و استیک رستوران اسکای لانژ را به شما پیشنهاد می‌کنند. البته این رستوران یک کافه نیز می باشد که نوشیدنی‌ها و کیک‌های خوشمزه‌ای هم دارد. ظرفیت رستوران ۳۰۰ نفر بوده ولی در آخر هفته‌ها بهتر است میز رزرو کنید.

hotelresturanttehran2

رستوران دلفین هتل هما

آدرس: تهران، خیابان ولی‌عصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان شهید خدامی، هتل هما

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران که همچنان خدمات با کیفیتی ارائه می‌دهد، هتل هما است. این هتل در سال ۱۳۵۷ افتتاح شد و تا کنون جزو بر‌ترین‌های پایتخت می‌باشد. رستوران دلفین هم در مجموعه هتل هما است و بسیاری از شهروندان تهرانی خاطرات خوشی از این رستوران دارند. رستوران دلفین دارای فضای داخلی و فضای باز می‌باشد. آلاچیق‌هایی که در کنار استخر قرار گرفته‌اند به همراه نورپردازی جالب بین درختان، رستوران دلفین را به محلی مناسب برای شام عاشقانه تبدیل کرده‌اند. ظرفیت رستوران ۱۵۰ نفر می‌باشد بنابراین حتما قبل از رفتن، برای خود میز رزرو کنید. رفتار پرسنل بسیار حرفه‌ای و بی‌نقص است. در رستوران دلفین انواع غذا‌های ایرانی و برخی از غذاهای بین‌المللی سرو می‌گردند.

موسیقی زنده در فضای باز رستوران وجود دارد و گروه‌های حرفه‌ای اجراهای مختلف ارائه می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم در این رستوران جوجه کباب بی‌استخوان، کباب برگ، استیک، میگو گریل و یا کباب بره میل کنید.

hotelresturanttehran1

رستوران سنتی ترمه هتل فردوسی

آدرس: تهران، بالاتر از میدان امام خمینی، خیابان کوشک مصری، هتل فردوسی

اگر به رستوران‌های سنتی علاقه داشته باشید یک پیشنهاد عالی برای شما، رستوران سنتی ترمه هتل فردوسی است. این رستوران با فضای کاملا سنتی و غذاهای متنوع ایرانی در هتل فردوسی قرار دارد. موسیقی توسط گروه‌های حرفه‌ای اجرا می‌شود. پرسنل رفتار پسندیده و حرفه‌ای دارند. تنوع غذا متوسط است اما کیفیت آن قابل قبول می‌باشد. بر اساس نظرات کاربران در فضای مجازی می‌توان گفت قسمت غذاها در رستوران سنتی ترمه کمی بالاتر از حد انتظار است. این رستوران حدود ۳۵۰ نفر ظرفیت دارد اما باید حتما از قبل برای خود و خانواده میز رزرو کرده باشید. در این رستوران می‌توانید جشن‌هایی مانند جشن تولد یا دیگر مراسم‌ها را برگزار نمایید.

برای انجام تشریفات در رستوران سنتی ترمه هتل فردوسی باید از چند روز قبل میز رزرو کنید. یکی دیگر از نظرات مثبت کاربران درباره رستوران سنتی ترمه، برای تزیینات و فضای آن می‌باشد.

رستوران سنتی ترمه هتل فردوسی

رستوران هتل تاج محل

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان شیخ بهایی، هتل تاج محل

غذاهای هندی با ذائقه ایرانی سازگار هستند. اگر این غذاها چندان تند نباشند تقریبا تمام ایرانیان نظر مثبتی درباره خوراکی‌های هندی خواهند داشت. همچنین در میان غذاهای هندی گزینه‌های مختلفی برای گیاه‌خواران وجود دارد. اگر به غذاهای هندی علاقه داشته باشید ما به شما رستوران هتل تاج محل را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران منوی متنوعی دارد که کاربران در فضای مجازی از آن‌ها راضی بوده‌اند. فضای رستوران دقیقا برگرفته از فرهنگ کشور هندوستان است و حس جالبی در شما ایجاد خواهد کرد. نظرات دیگری که کاربران در فضای مجازی ثبت کرده‌اند درباره افزایش قیمت‌ها در این رستوران می‌باشد. تعدادی زیادی از افراد عقیده دارند کیفیت و کمیت غذاهای رستوران هتل تاج محل کاهش پیدا کرده اما قیمت‌ها حدود ۳ برابر افزایش داشته‌اند.

اگر تصمیم گرفتید به این رستوران بروید، سوپ دال و جوجه تندوری را امتحان کنید.

رستوران هتل تاج محل

رستوران بیستانگو هتل رامتین

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، ۵۰۰ متری جنوب پارک ساعی، رو‌به‌روی پمپ بنزین، پلاک ۲۱۵۳، هتل رامتین.

یکی از هتل‌های شیک و لوکس تهران هتل رامتین است که در خیابان ولیعصر و مجاور پارک ساعی واقع شده است. این هتل ۵ طبقه موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد از این رو مهمانان داخلی و خارجی زیادی که برای سفر کاری به تهران می‌آیند، در این هتل اقامت می‌کنند.

رستوران بیستانگو هتل رامتین به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های فرنگی با استانداردهای روز دنیا شناخته می‌شود که در تهران از سال ۲۰۰۴ فعالیت می‌کند. محیط رستوران هتل رامتین با دکوراسیون مدیترانه‌ای بسیار دلنشین و آرامش بخش است. بیستانگو دارای دو سالن مجزا برای مشتری‌های معمولی و مشتری‌های خاص یا مهمانی‌ها می‌باشد. غذاهای متنوع این رستوران توسط سرآشپز خارجی آن با کیفیتی بی‌نظیر طبخ و به شکل جدید چیدمان و سرو می‌شوند.

رستوران هتل بزرگ تهران (گرند هتل)

آدرس: تهران، خیابان ولی‌عصر، تقاطع خیابان مطهری، هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران از دهه‌های پیش جزو برترین هتل‌های پایتخت بوده است. بسیاری از شهروندان تهرانی خاطراتی از رستوران هتل بزرگ تهران دارند. در این هتل صبحانه، ناهار و شام سرو می‌گردد. ساعات این وعده‌ها به ترتیب از ۷ تا ۱۰، ۱۲ تا ۱۵ و ۱۹ تا ۲۳ می‌باشد. ظرفیت این رستوران ۱۵۰ نفر است که برای اطمینان بیشتر می‌توانید رزرو انجام دهید. کاربران در فضای مجازی پیشنهاد می‌کنند در این رستوران کباب برگ، کباب سلطانی، استیک، شنیتسل مرغ یا میگو پفکی را امتحان نمایید.

رستوران هتل بزرگ تهران گرند هتل

رستوران هتل استقلال

آدرس: تهران، بزرگراه چمران، نرسیده به چهارراه پارک وی، هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران یا همان هتل هیلتون سابق، تجربه طولانی در هتلداری و رستوران دارد. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در رستوران هتل استقلال سرو می‌شوند. فضای رستوران مدرن است و هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام در آن سرو می‌گرد. در روز‌های جمعه غذا بوفه و سلف سرویس است که باید از روز قبل رزرو انجام داده باشید. حجم غذا و کیفیت آن با نسبت قیمت آن قابل قبول است و کاربران در فضای مجازی این رستوران را پیشنهاد می‌کنند.

رستوران هتل استقلال

رستوران هتل پرشین پلازا

آدرس: تهران، سهروردی شمالی، پایین‌تر از خیابان بهشتی، خیابان میرزایی، زینالی شرقی، هتل پرشین پلازا

هتل پرشین پلازا داری رستوران مجهزی می‌باشد. این رستوران با رنگ‌های سفید و سورمه‌ای دکوراسیون زیبایی ساخته که بسیار منحصر بفرد و جذاب است. در رستوران هتل پرشین پلازا انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌گردد. کاربران در فضای مجازی نسبت به غذا و قیمت‌ها نظر مثبت داشته‌اند و به شما پیشنهاد می‌کنند جوجه کباب با استخوان، کباب کوبیده یا کباب برگ را امتحان کنید. این رستوران دارای یک اتاق VIP است که در صورت رزرو، این اتاق طبق دلخواه شما چیده می‌شود.

hotelresturanttehran3

رستوران هتل بلوط (ولنجک)

آدرس: تهران، ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از مقدس اردبیلی، سمت چپ باغ گیاه شناسی

رستوران هتل بلوط برای صبحانه‌های متنوع و فضای باز با صفا شهرت دارد. در این رستوران تمام وعده‌های صبحانه، ناهار و شام سرو می‌گردد با این حال کاربران نسبت به صبحانه هتل بلوط نظرات بسیار مثبتی دارند. رستوران دارای فضای داخلی و فضای باز است. انواع غذاهای ایرانی و فست فود در رستوران بلوط سرو می‌گردد. همچنین در وعده صبحانه می‌توانید صبحانه‌های ایرانی و بین‌المللی را به صورت سلف سرویس انتخاب کنید.

رستوران هتل بلوط ولنجک

رستوران هتل پارسیان آزادی

آدرس: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام (ره)، هتل پارسیان آزادی.

هتل پارسیان آزادی تهران با نام‌های پیشین هتل هایت تهران و سپس هتل بزرگ آزادی یکی از بزرگترین و بلندترین هتل‌های بین‌المللی پنج ستاره ایران می‌باشد که دارای چندین رستوران مختلف است و مسافران می‌توانند تجربه خوردن انواع غذاها را باکیفیت بالا و در بهترین چشم انداز از شهر تهران داشته باشند.

تنها شعبه رستوران ایتالیایی بیچه در ایران داخل هتل پارسیان آزادی قرار دارد که انواع غذاهای ایتالیایی را در محیطی بسیار زیبا و شیک سرو می‌کند. رستوران ایرانی-فرنگی پارسه یکی دیگر از رستوران‌های این هتل است که در طبقه ۲۶ واقع شده است و چشم‌اندازی زیبا به رشته کوه‌های البرز دارد. معماری این رستوران تم نیمه شرقی و بسیار دلنشینی دارد. رستوران‌های بین المللی ممد استیک و رستوران ژاپنی کنزو دو رستوران دیگر این هتل هستند که در لابی قرار دارند و به ترتیب به سرو غذاهای ترکی و ژاپنی می‌پردازند.

رستوران پارسه هتل پارسیان آزادی
۴.۷/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×