بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جاذبه های گردشگری گلستان » گرگان » جاهای دیدنی گرگان » بهترین رستوران‌ های گرگان ( عکس + راهنمای سفر + ویدیو )
gorganresturant3
جاهای دیدنی گرگان - جاذبه های گردشگری گلستان - گرگان

بهترین رستوران‌ های گرگان ( عکس + راهنمای سفر + ویدیو )

۲۳ فروردین ۱۴۰۰ 25۳11,244

بهترین رستوران‌ های گرگان در شهر گرگان و محله‌های اطراف آن پذیرای میهمانان هستند. در سفر به شهر‌های شمالی کشور یکی از مهم‌ترین بخش‌ها، بخش شکم گردی است که حسابی رضایت‌بخش می‌باشد. غذاهای محلی هر منطقه در شمال کشورمان با عِطر و طعم به یاد ماندنی حتی بهانه خوبی برای سفر هستند. بسیاری از رستوران‌ های گرگان دارای فضای باز نیز می‌باشند. حال تصور کنید غذایی لذیذ را در آلاچیق و در میان درختان سرسبز میل خواهید کرد. اگر در زمان مناسبی به گرگان سفر کرده باشید، نم نم باران در محیط جنگلی اطراف رستوران‌ ها، حس و حال زیبایی به وجود می آورد. در این مطلب می‌خواهیم تعدادی از بهترین رستوران‌ های گرگان را به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید که ممکن است رستوران مد نظر شما در این لیست نباشد، ما سعی کرده‌ایم بر اساس نظر مثبت کاربران در فضای مجازی این رستوران‌ ها را انتخاب کنیم.

بهترین رستوران‌ های گرگان در ناهارخوران

بلوار ناهارخوران یکی از جاهای دیدنی گرگان است که جزو قدیمی‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شود. بدیهی است که در این منطقه تعداد رستوران‌ های محبوب زیاد باشد. تعدادی از بهترین رستوران‌ های این منطقه را انتخاب کرده‌ایم که به شما معرفی خواهیم کرد. این مطالب از وب سایت‌ها، صفحات اینستاگرام، وبلاگ‌ها و… جمع آوری شده‌اند بنابراین ممکن است مدیریت برخی از رستوران‌ ها تغییر کرده و کیفیت غذا متفاوت شده باشد.

بنر دسکتاپ رزرو هتل های گرگان از اقامت24

مطلب مرتبط: دیدنی های گرگان

رستوران عمارت

رستوران عمارت در بلوار ناهارخوران قرار دارد. مهم‌ترین خصوصیت رستوران عمارت، فضای ورودی و فضای داخلی آن است. وقتی از در ورودی داخل شوید، یک راهروی زیبا می‌بینید که اطراف آن را درختان زیبا و آبنما فرا گرفته‌اند. همچنین دکوراسیون داخلی رستوران عمارت به سبک مراکش ساخته شده است. غذاهایی مانند انواع کباب، غذاهای دریایی، فست فود، غذاهای محلی گرگان و… در این رستوران سرو می‌شوند. کیفیت غذاهای این رستوران بالا بوده ولی برای اطلاعات بیشتر، بهتر است نظرات جدید را در این باره بخوانید.

آدرس رستوران عمارت

گرگان، بلوار ناهار خوران، خیابان ولی عصر، عدالت ۲۸، بین شهریور ۳ و ۵

رستوران های گرگان

بهشت هیرکان گرگان

رستوران بهشت هیرکان یکی دیگر از رستوران‌ های مسیر ناهارخوران است. ساختمان بیرونی و دکوراسیون داخلی این رستوران بسیار زیبا و مدرن است. در سرویس دهی و پخت غذا از امکانات و تجهیزات کامل و جدید استفاده می‌کنند. غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند شامل فست فود، غذاهای ایرانی، انواع کباب و… می‌باشند. همچنین در بهشت هیرکان گرگان چایخانه سنتی و کافی شاپ نیز وجود دارد. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در کافی شاپ و چایخانه سرو می‌شوند. رستوران هیرکان گرگان دارای آلاچیق‌های فضای بیرون در کنار جنگل است.

آدرس بهشت هیرکان گرگان

گرگان، بلوار ناهار خوران، ضلع جنوبی میدان ناهار خوران، مجموعه پذیرایی هیرکان

رستوران بابا طاهر گرگان

رستوران بابا طاهر گرگان در مسیر ناهار خوران قرار دارد. این رستوران دارای فضای بیرونی بسیار زیبایی است و به همین دلیل شناخته می‌شود. در فضای بیرونی درختان بلوط، جنگل‌های کوهستانی و آلاچیق‌های زیبایی وجود دارد. بخشی از این رستوران گردان است که برای یک شام عاشقانه پیشنهاد می‌شود. فضای این رستوران برای شام یا ناهار خانوادگی بسیار مناسب است.

آدرس رستوران بابا طاهر گرگان

گرگان، بلوار ناهار خوران

رستوران سید مسعود گرگان

بسیاری از گردشگرانی که به شهر گرگان سفر می‌کنند آوازه شیشلیک‌های این شهر را شنیده‌اند. در رستوران‌ های گرگان می‌توانید بهترین شیشلیک‌های ایران را میل کنید. در رستوران سید مسعود گرگان شیشلیک‌های لذیذی وجود دارد که امتحان کردن آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، انواع کباب و غذاهای محلی سرو می‌گردد.

آدرس رستوران سید مسعود گرگان

گرگان، بلوار ناهار خوران، کیلومتر ۴، نبش پل سید مسعود

رستوران های گرگان

رستوران جوجه رئیس

رستوران جوجه رئیس در گرگان به خاطر جوجه سرخ شده در کره شهرت دارد. این غذای ویژه رستوران جوجه رئیس بسیار محبوب است. فضای داخلی و بیرونی رستوران جوجه رئیس زیبا می‌باشد و سرویس غذاخوری آن از جمله میز، صندلی، ظروف، نوع پذیرایی و… در بهترین شکل خود هستند. از دیگر غذاهای رستوران جوجه رئیس می‌توانیم به غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی، فست فود، مرغ ترش، باربیکیو، جوجه سه تیکه و… می‌باشد.

آدرس رستوران جوجه رئیس

گرگان، بلوار ناهار خوران، بالاتر از سروش جنگل، نبش عدالت

رستوران قصر خورشید

رستوران بعدی که در مسیر ناهار خوران قرار دارد، رستوران قصر خورشید می‌باشد. رستوران قصر خورشید دارای سقفی بسیار زیبا با طراحی آسمان پر ستاره است. علاوه بر این دکوراسیون داخلی خورشید زیبا و منظم است. کارکنان این رستوران حرفه‌ای هستند و سرویس مناسبی به شما ارائه خواهند داد. غیر از فضای داخلی مجهز، قصر خورشید در فضای بیرونی چندین آلاچیق ساخته که در آن‌ها غذا سرو می‌گردد.

آدرس رستوران قصر خورشید

گرگان، بلوار ناهار خوران

رستوران بارانک

یکی از رستوران‌ های مسیر ناهارخوران که انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت بالا ارائه می‌کند، رستوران بارانک می‌باشد. این رستوران غذاهایی مانند دیزی با ظروف سنتی، انواع کباب، میرزا قاسمی، کشک و بادمجان، غذاهای ایرانی و… را سرو می‌نماید.

آدرس رستوران بارانک

گرگان، بلوار ناهار خوران، بعد از پل سید مسعود، نبش شهرک تالار

بهترین رستوران‌های گرگان در شهر گرگان

تا این قسمت از مطلب رستوران‌ های مسیر ناهارخوران را معرفی کردیم. حال می‌خواهیم بهترین رستوران‌ های گرگان که در فضای شهری قرار گرفته‌اند به شما معرفی کنیم. این رستوران‌ ها شامل رستوران‌ های سنتی، ایتالیایی، فست فود و… می‌باشند.

رستوران شکوه دریا

رستوران شکوه دریا در مرکز شهر گرگان قرار گرفته است. تمام سرآشپزان و کارکنان آشپزخانه خانم هستند و غذا را به سبک غذاهای خانگی طبخ و سرو می‌کنند. کیفیت غذا‌ها بالا بوده و قیمت بسیار مناسب است. اگر قصد دارید به مدت طولانی در شهر گرگان اقامت کنید، این رستوران را برای وعده‌های اصلی غذا به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس رستوران شکوه دریا

گرگان، میدان وحدت، خیابان پاسداران

رستوران های گرگان

رستوران میخوش

اگر بخواهیم یکی از بهترین رستوران‌ های گرگان را از نظر زیبایی فضا، کیفیت و تنوع غذا به شما معرفی کنیم باید از رستوران میخوش نام ببریم. فضای داخلی رستوران بسیار مدرن است و از سرآشپزان بین‌المللی در آشپزخانه کمک می‌گیرند. بیش از ۴۰ نوع کباب، غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی، نوشیدنی‌های سرد و گرم و… در رستوران میخوش سرو می‌شوند. هم‌زمان با میل غذا می‌توانید موسیقی زنده، نوای پیانو لذت ببرید. توجه داشته باشید که قیمت غذاهای این رستوران بالا است اما حجم قابل قبولی دارند.

آدرس رستوران میخوش

گرگان، شهید رجایی، بلوار رسالت، جنب رسالت ۱۲

رستوران بازار گرگان

یکی از رستوران‌ های به نام و محبوب در شهر گرگان، رستوران بازار گرگان است. این رستوران دارای فضایی ساده و صمیمی می‌باشد. غذاهای سنتی، دیزی، انواع کباب، غذاهای محلی و… با کیفیت بالا و حجم قابل قبول در این رستوران سرو می‌شوند.

آدرس رستوران بازار گرگان

گرگان، خیابان شهید رجایی، گلشن ۵، خاندوزی یک

فست فود‌ها در شهر گرگان

فست فود‌ها طرفداران زیادی دارند. اگر به شهر گرگان سفر کرده‌اید، بهترین رستوران‌ های گرگان را می‌شناسید اما می‌خواهید در سفر فست هم امتحان کنید، ما فست فود‌های زیر را به شما معرفی می‌کنیم.

فست فود ۴۴۴

فست فود ۴۴۴ دارای بهترین برگر‌های شهر گرگان است. بسیاری از کاربران در فضای مجازی نظر مثبتی درباره برگر‌های این مجموعه ثبت کرده‌اند. اگر بخواهید ساندویچ‌های سالم‌تر را هم امتحان کنید ساندویچ مغز و زبان ۴۴۴ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس فست فود ۴۴۴

گرگان، خیابان ولی عصر

فست فود چین دکا

یکی دیگر از فست‌ فود‌های محبوب در شهر گرگان، فست فود چین دکا می‌باشد که دارای ۳۵ سال سابقه است. در این مجموعه چیزبرگر و سیب زمینی سرخ‌کرده را امتحان کنید. بهتر است پیش از ساعت ۱۰ به این مجموعه بروید زیرا مشتریان زیادی به این مکان می‌روند و درها بسته می‌شوند.

آدرس فست فود چین دکا

گرگان، بلوار ناهار خوران

۳.۱/۵ - (۱۵ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۳

  1. hamid nikzad

    این ایست قدیمی هست برای آپدیت میتونم کمکتون کنم

    • علیرضا قانع

      سلام حتما خوشحال میشم کمک کنین. راه ارتباطی بفرمایید.

  2. صدیقه

    سلام
    به عنوان یه گرگانی باید بگم متاسفانه این مطلب در چند سایت کپی شده.
    رستورانهایی که اینجا اعلام شده بعضا اصلا دیگه وجود ندارن.
    من اگر از شهر دیگری مهمان داشته باشم ترجیح میدم به رستوران ملل ببرمش.
    همچنین غذاهای کبابی رستوران ترخون واقعا لذیذ هستن.
    برای فست فود و ساندویچ، گوک برگر، میامی، وندیش، صوفی، عمارت، آوان، فیوره، شادی گلشهر، دلمار، حس کافه، چیلی و عطاویچ رو پیشنهاد می کنم.
    البته لیست رستورانهای خوب منحصر به اینها نیست ولی اینها جزو خوبهایی هستن که می شناسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×