بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» استان گیلان » جاذبه های گردشگری گیلان » جاهای دیدنی گیلان » جاهای دیدنی آستارا » مراکز خرید آستارا ( راهنمای خرید + همراه با آدرس و مکان مراکز خرید )
مراکز خرید آستارا
جاهای دیدنی آستارا

مراکز خرید آستارا ( راهنمای خرید + همراه با آدرس و مکان مراکز خرید )

۱۱ اسفند ۱۳۹۹ 23۶22,749

مراکز خرید آستارا یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی آستارا به شمار می‌روند. تا جایی که به هیچ عنوان امکان ندارد گردشگری مسافر شهر زیبای آستارا باشد و دل در گرویِ بازارهای پررونق این شهر نداشته باشد. آستارا شهری مرزی و تجاری است؛ به صورتی که شاید بتوان گفت بهترین و جدیدترین و مرغوب‌ترین کالاها که از سمت شمال ایران زمین وارد کشور می‌شوند ابتدا به این شهر می‌آیند و پس از آن از شهر آستارا به سایر نواحی عرضه می‌شوند. بنابراین شناخت مهمترین بازارهای این شهر بسیار مهم، ضروری و جذاب به نظر می‌رسد. به همین دلیل اقامت ۲۴ تصمیم گرفت اندکی هم در مورد بازارها و مراکز خرید معتبر در شهر دوست‌داشتنی آستارا بنویسد تا در سفر به این شهر محبوب و پرطرفدار نیز همراه شما یاران صمیمی بوده باشد.

مرکز تجاری لوندویل

مرکز خرید لوندویل در شهری به همین نام در جنوب شهر آستارا واقع شده است. این مرکز خرید محبوب در همسایگی آبشار لاتون و روستای کوته کومه قرار دارد؛ به این ترتیب شما می‌توانید یک برنامۀ کامل و مفرّح بچینید که در آن هم طبیعت‌گردی و تفریح در هوای آزاد پیش‌بینی شده باشد، هم گشت و گذار در دل یک مرکز خرید کامل، متنوع، پر زرق و برق و تمام عیار؛ که در آن انواع و اقسام کالاهای مورد نیاز و ضروری به همراه انواع و اقسام کالاهای زینتی و لوکس در معرض فروش گذاشته شده است.

در مرکز خرید لوندویل علاوه بر خریدی مقرون به صرفه و سهولت دستیابی به اقلام و اجناس مورد نیاز می‌توانید از تفریحات پیش‌بینی شده برای کودکان استفاده کنید تا همراهان کوچک شما نیز از این تفریح و گشت و گذار به قدر کافی لذت ببرند. البته علاوه بر فضای بازی مخصوص کودکان، غرفه‌های خوراکی فروشی و فست فود نیز فعال هستند؛ به این ترتیب ساعت‌های طولانی همراه با کلی شادی و نشاط در این مرکز خرید برای شما و همراهان‌تان رقم خواهد خورد.

آدرس: آستارا، لوندویل، بلوار امام رضا (ع)

تلفن: ۰۱۸۲۵۵۴۲۲۵۶

مجموعه بازارهای نور

یکی دیگر از تماشایی‌ترین مراکز خرید آستارا که اتفاقاً قدمت قابل توجهی هم دارد با نام مجموه بازارهای نور شناخته می‌شود. گفته می‌شود مجموعه بازارها چون در واقع این بازار شامل چند پاساژ سرپوشیده است که همه در کنار هم قرار گرفته‌اند و مجموعۀ جذاب و مفیدی از بازارها را تشکیل داده‌اند. به عنوان مثال پاساژ رضا، پاساژ عمیدی و پاساژ حیدرزاده زیر مجموعه‌هایی از مجموعه بازارهای نور به شمار می‌روند.

اقلام و کالاهایی که در این بازار به فروش می‌رسند، عموماً وارداتی هستند. از کشورهایی نظیر ترکیه، چین، اوکراین و آلمان به ایران زمین وارد می‌شوند. تنوع کالا در این مجموعه بسیار بالا است چون رقابت در میان فروشندگان بسیار داغ است. تعداد بسیار زیاد فروشگاه‌ها نیز به این رقابت دامن می‌زند. البته ناگفته نماند که به همین نسبت قیمت‌ها نیز مناسب هستند. تمام این موارد در کنار هم سبب می‌شوند خرید از مجموعه بازارهای نور خریدی مقرون به صرفه و اقتصادی باشد.

بازارچه ساحلی

در سال ۱۳۶۹ هجری شمسی، در ساحل دریای خزر برای اولین بار بازاری تأسیس شد. در آن دوران روس‌ها اقلام و کالاهای خودشان را در این بازار دلنواز به فروش می‌رساندند. به همین دلیل مردم نام بازار روس‌ها را به بازار نسبت دادند. با گذشت زمان اجناس مختلف که حلا دیگر تنها به روس‌ها تعلق نداشتند و سایر کشورها را نیز درنوردیده بودند، در همین بازار به فروش می‌رسیدند. تنوع کالاها سبب شد که نام بازار از بازار روس‌ها جدا شود و نامی مختص به خودش انتخاب کند. با توجه به موقعیت مکانی بازار نام بازار ساحلی بر آن نهاده شد.

۳۰ سال بیشتر از آن دوران می‌گذرد، اما همچنان بازار ساحلی پر رونق است. مردم با سلایق متفاوت را از راه‌های دور و نزدیک به خودش جذب می‌کند. در این بازار ۳۰ ساله انواع و اقسام کالاها از قبیل لباس، کفش، و بسیاری از اقلام مورد نیاز دیگر به فروش می‌رسد. با گذشت ۳۰ سال از احداث بازار همچنان قیمت‌های ارزان و کالاهای باکیفیت مهمترین دلیل گردشگران برای برگشتن به این بازار است. این مرکز خرید محبوب و پرطرفدار در شهر آستارا در میدان ملت واقع شده است.

پاساژ ولیعصر

یکی دیگر از بهترین و تماشایی‌ترین مراکز خرید آستارا با نام پاساژ ولیعصر شناخته می‌شود. این بازار در خیابان شهید حاجی عباسی در شهر آستارا واقع شده است. کالاهایی که در این مرکز خرید به فروش می‌رسند عموماً از کشورهایی نظیر ترکیه، اندونزی و وتینام وارد می‌شوند. در پاساژ ولیعصر نیز تنوع کالاها بسیار بالا است و حق انتخاب وسیعی به خریدار داده می‌شود. شما می‌توانید با قدم‌زدن در این مرکز خرید تمام اقلام مورد نیاز خودتان را با همان کیفیت و صورتی که در نظر دارید تهیه کنید.

آدرس: آستارا، خیابان شهید نادر حاجی عباسی، پاساژ بزرگ ولیعصر

پاساژ سیدان

یکی دیگر از مراکز خرید محبوب آستارا بازارچه‌ای ساحلی با نام پاساژ یا مرکز خرید سیدان است. مرکز خرید سیدان در مقایسه با بازار ساحلی قدیمی کوچکتر به نظر می‌رسد. اما با این حال باز هم از تنوع قابل توجه و مقبولی برخوردار است. در این بازار اقلام و اجناس از کشورهایی نظیر ترکیه، اکراین، چین، آذربایجان، اندونزی، تایلند و ویتنام وارد می‌شوند. کیفیت اجناس نیز قابل قبول و حتی در بسیاری از موارد عالی است. به گونه‌ای که خریدار را مجاب می‌کند تا بار دیگر نیز برای خرید اقلام و کالاهای مورد نیاز خود رخت سفر بپوشد و راهی دیار آستارا شود.

مراکز خرید سرپوشیده در هر آب و هوایی و هر ساعتی از روز قابل دسترسی هستند. به این ترتیب در پاییز و زمستان و بهار و تابستان محدودیتی برای قدم‌زدن در مرکز خرید نخواهید داشت. می‌توانید با فراغ خاطر به فروشگاه‌های مختلف وارد شوید. اجناس متفاوت و متنوعی که در معرض فروش گذاشته شده‌اند را به راحتی ببینید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مرکز خرید انواع و اقسام پوشاک به فروش می‌رسد.

آدرس: آستارا، خیابان معلم، مقابل درب اصلی بانک صادرات

پاساژ ایده آل

یکی دیگر از مراکز خرید آستارا با نام مرکز خرید ایده‌آل شناخته می‌شود. این بازار امکان و فرصت بسیار خوبی برای تهیۀ انواع و اقسام پوشاک، کیف، کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی فراهم آورده است. در مرکز خرید ایده‌آل انواع و اقسام کالاها از کشورهایی مانند اندونزی، اوکراین و ویتنام و چین وارد می‌شوند. همین واردات گسترده سبب شده است که تنوع قابل توجهی در این بازار به چشم دیده شود. اصولاً خریداران از این مرکز خرید با دست خالی بیرون نخواهند آمد. چون به قدری تنوع زیاد است که هر خریداری با هر سلیقه و خواستی می‌تواند کالای مورد نظر خودش را پیدا کند. مرکز خرید ایده‌آل نیز در شهر آستارا در خیابان شهید حاجی عباسی واقع شده است.

۲.۸/۵ - (۸۵ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۶

  1. محدثه

    سلام من تقریبا سه ماه پیش استارا بودم چند تا مانتو خریدم واقعا مدل و جنسش عالیه متاسفانه اسم و آدرسی از اون مغازه یادم نمونده اگه میدونستم اینقدر مانتو استقبال میشه چند تا دیگه میحریدم حالا ولی میگم چرا ادرس دقیق یا تلفنی نگرفتم ،میمغازه بعد از بانک صادرات و تو همون راسنه بانک صادرات بود بعد از چها راه داخل پاساژ نبود

    • علیرضا قانع

      ممنون که تجربه خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

  2. Sa

    اصلا به هیچ عنوان پیشنهاد نمیدم.

    • فرهاد

      سلام Sa امیدوارم همیشه ایام به کام باشید.سوال داشتم اینکه چرا شهر آستارا رو پیشنهاد نمیدید.چون قصد داشتم برم مسافرت به آستارا با دیدن نظر شما منصرف شدم.اگر امکان داره آگاهی فرمایید.

  3. حسین اسدی

    سلام ، خیلی دوست دارم از آستارا دیدن کنم . هنوز قسمت نشده برم آستارا، ولی قصد دارم به همین زودی یه سفر برم آستارا و از این شهر دیدن کنم ، دویت دارم اطلاعات زیادی در مورد استار داشته باشم ، برای مثال ، فرهنگشون ، موسیق شون ، غذاهاشون ، آداب و سنن آستارا ، منطقه جغرافیایی ، دیدن خود شهر و مردمانش و همه چیز. و در مورد آستارا بدونم .

    • Sa

      اصلا به هیچ عنوان پیشنهاد نمیدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×