بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» راهنمای سفر به ایران » راهنمای سفر به خراسان رضوی » مشهد » اتاق فرار مشهد | لیست بهترین اتاق فرارهای مشهد
اتاق فرار در مشهد | لیست بهترین اتاق فرارهای مشهد
مشهد

اتاق فرار مشهد | لیست بهترین اتاق فرارهای مشهد

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ 61۵56,813

اتاق فرار مشهد توانسته است شکل تازه‌ای از تفریح و ورزش را به ارمغان بیاورد. شاید جالب باشد بدانید فلسفۀ این بازی جدید چیست؟ یا دلیل اهمیت و جذابیت آن چه می‌تواند باشد. در پاسخ به این پرسش‌ باید گفت اتاق فرار شرکت‌کنندگان در بازی را در شرایطی خاص و غیرمتعارف قرار می‌دهد. این شرایط غیر متعارف سبب می‌شود افراد شرکت‌کننده در بازی شرایط خاص و عجیب را تجربه کنند. آن هم به صورتی که هیچ آسیب و خطری آن‌ها را تهدید نمی‌کند. 

اگر قرار باشد برخی از شرایط را در دنیای واقعی تجربه کنیم ممکن است هزینه‌های بسیاری را از جهات مختلف اعم از اخلاقی، اجتماعی یا حتی اقتصادی متحمل شویم. از طرف دیگر خیلی از ما دوست داریم خودمان را در شرایط بغرنج قرار دهیم تا بتوانیم ذهن خود را بسنجیم که در شرایط غیر عادی یا وحشتناک چطور عمل خواهد کرد.

به عبارتی دیگر ورزش یا بازی فرار از اتاق یک بازی یا ورزش فکری حرکتی به شمار می‌رود. چون نه تنها در جریان گشت و گذارها عضلات بدن را درگیر می‌کند، بلکه ذهن را نیز به بازی می‌گیرد و باعث می‌شود آدرنالین قابل توجهی آزاد شود. در واقع هم فال است و هم تماشا. هم محک است و هم تفریح و می‌تواند بهترین اوقات یک روز خوش و خانوادگی را به ارمغان بیاورد. برای اطلاع از لیست اتاق فرار های مشهد، به همین دلیل اقامت ۲۴ قصد دارد به معرفی چند مکان عالی برای تجربه اتاق فرار های مشهد بپردازد تا از یکی از تفریحات جذاب در کنار بازدید از جاهای دیدنی مشهد نیز پرده برداشته باشد. با اقامت ۲۴ همراه باشید.

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های مشهد با تخفیف

فهرست این مطلب

بازی اتاق فرار چیست؟

فرار از اتاق یک بازی جدید معمایی است که به تازگی طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است. در این بازی، مجموعۀ پشتیبان چند سناریو که اغلب هم ترسناک هستند و شرایط بغرنج و حساسی را رقم می‌زنند، به شما پیشنهاد خواهند داد. شما یکی از این سناریوها را انتخاب می‌کنید و وارد معما می‌شوید. همانطور که اشاره شد؛ هر یک از این سناریوهای پیشنهادی یک معما هستند که در فضایی واقعی رخ می‌دهند. تمام شرایط به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما را در بافت ماجرای آن سناریو فرو می‌برد. چیزی شبیه لوکیشن یک فیلم ترسناک یا پلیسی یا جنایی اما در هر صورت معمایی که شما و افراد هم‌گروه شما بازیگران آن خواهید بود.

اتاق فرار مشهد یا اتاق وحشت مشهد ایجاد شده و توانسته است تفریح ناب، مفرح و هیجان انگیزی برای مهمانان شهر و اهالی آن فراهم بیاورد و در لیست تجربه های خاص در مشهد قرار بگیرد. قیمت اتاق فرار های مشهد به نسبت اتاق فرار های تهران، ارزان تر بوده و برای علاقمندان به تفریح گروهی مهیج، یک انتخاب فوق العاده محسوب می شود. 

چون در واقع، اتاق فرار یا اسکیپ روم این قدرت را دارد که بازی‌کنان را در شرایطی سخت و پیچیده البته بدون خطر قرار دهد. آن ها را در معمایی حل‌نشدنی رها می‌کند و به چالش می‌کشد و به ذهن‌شان فرصت تقلا می‌دهد تا بتوانند معمای پیچیده را حل کنند و از هزارتوی اتاق فرار رها شوند. اهمیت دیگر بازی اتاق فرار جمعی بودن آن است. چون در اغلب کلوپ‌های این بازی مثل اتاق فرار دخمه شوم مشهد لازم است دست کم ۵ نفر در گروه شرکت داشته باشند. در واقع فرار از اتاق یک بازی گروهی و خانوادگی است که باعث می‌شود روابط صمیمانه بین افراد خانواده یا گروه دوستی بیش از پیش افزایش پیدا کند.

بازی اتاق فرار چیست؟

 تاریخچۀ اتاق فرار از ژاپن تا ایران

شاید جالب باشد بدانید اولین بار در سال ۲۰۰۷ یک جوان ۳۵ ساله به نام تاکاکو بازی مهیج اتاق فرار را ایجاد کرد. بعد از آن در سال ۲۰۱۱ این بازی به سنگاپور رسید و سپس در سال ۲۰۱۲ به وسیلۀ یکی از دستان تاکاکو به سانفرانسیسکو رسید. و اینچنین بود که اولین مجموعۀ اتاق فرار به دست شرکت puzzle break در آمریکا تأسیس شد. این جریان به همین صورت ادامه پیدا کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۵ انواع بازی فرار از اتاق به بیش از ۵۰ نوع متفاوت رسید. بدون شک در این روند رو به افزایش و گسترش کشور عزیز ما ایران زمین نیز همراه بوده است.

اتاق فرار ابتدا به تهران وارد شد، پس از آن به کرج و بعد به شیراز. در حال حاضر چند اتاق فرار مشهد نیز وجود دارند که هر کدام سناریوهای خاصی را برای مشتاقان ماجراهای ترسناک و معمایی فراهم کرده‌اند. در ادامۀ همین مقاله به معرفی بهترین اسکیپ روم‌ها در مشهد و محدوده قیمت اتاق فرار مشهد خواهیم پرداخت.

اتاق فرار یوما مشهد

اتاق فرار یوما مشهد از جمله اتاق فرار های معروف این شهر است. مدت زمان بازی این اتاق فرار، ۷۰ دقیقه و تیم هایی که در هر راند بازی اجازه حضور دارند، ۴ تا ۱۰ نفر باید باشند. قیمت بازی هر نفر نیز ۱۲۰ هزار تومان است. سناریو به این صورت است که ١١۴سال پیش خانواده ای ۴ نفره از جنوب کشور به این شهر آمدند و در خانه ای که سال ها کسی حاضر به زندگی در آن نبود ساکن شدند. همه چیز خوب بود تا اینکه هیچ خبری از این خانواده نشد و در پی آن جنازه ی پدر و فرزندان در آن خانه کشف شد. از آن موقع به بعد هر کس به این خانه می آمد دیگر باز نمیگشت چون این خانه تسخیر شده است حالا شما و گروهتان باید وارد این خانه شده و طلسم این خانه را باطل کنید. ژانر این بازی، ترسناک و تعاملی است. 

بعضی از افرادی که اتاق فرار یوما را تجربه کردند معتقد هستند که نسبت به بقیه اتاق فرار های ترسناک مشهد یک سر و گردن بالاتر است. اکت و سطح ترس خیلی خوب است. 

  • تلفن اتاق بازی یوما مشهد: ۰۹۱۲۱۳۰۷۹۰۰

آدرس اتاق بازی یوما مشهد: مشهد، شهرک غرب، بین چهار راه راه آهن و شاهد شماره ۵۹. 

اتاق فرار باغ متروکه مشهد 

اتاق فرار باغ متروکه مشهد از اتاق فرار مهیج و یکی دیگر از مقصدهای گردشگری و هیجان گردی این شهر مقدس به شمار می رود. 

اتاق فرار باغ متروکه مشهد همه روزه از ساعت ۱۵ لغایت ۲۳ پذیرای آدرنالین گردهای مشهد است. سانس هایش از ساعت ۱۵ آغاز و هر ۹۰ دقیقه تکرار می شود. قیمت بلیط اتاق فرار متروکه مشهد، بین ۱۴۰ تا ۱۷۰ هزار تومان است. در اتاق فرار باغ متروکه مشهد، سناریو پس از ورود کامل مهمانان به مجموعه باغ و اتاق اول، توسط بلندگو پخش می شود و راهنمایی مربوطه ارائه خواهد شد.

دقت کنید که از زمان ورود شما به این اتاق فرار طرقبه مشهد، بازی شروع شده و هماهنگی لازم را با راهنمای بازی انجام دهید تا یک بازی مهیج را تجربه کنید. تایم بازی شما در اتاق فرار باغ متروکه مشهد فقط ۷۰ دقیقه است. امکان تمدید این تایم وجود ندارد چون تداخل سانس با سانس های بعدی ایجاد می شود. در ساعت مقرر در باغ حضور داشته باشد.

اگر دیر به باغ متروکه مشهد مراجعه کنید، از تایم بازی شما کسر خواهد شد. از پذیرش مراجعان گرامی، زودتر از تایم رزرو شده، جلوگیری خواهد شد چون تداخل سانس پیش می آید. دقت کنید که در صورت کنسل شدن تایم، بیعانه واریزی، مسترد نخواهد شد. رعایت شئونات اسلامی در اتاق فرار مشهد طرقبه الزامی است. لطفا ۱۰ دقیقه پیش از شروع بازی، در محل حاضر شوید. پر کردن فرم اسامی حاضران در بازی نیز الزامی است. بازی راس تایم اعلامی آغاز می شود. طبق تجربیات مراجعه کنندگان، آماده ترسیدن شدید باشید. 

یکی از بهترین اتاق فرار های مشهد طرقبه است. بود، واقعا می ترسید. سناریو خیلی قوی دارد و لوکیشن باغ هم به تنهایی خودش ترسناک به نظر می رسد. مخصوصا بدو ورود، اکت ها و ماسکای اکتور ها جدید و جالب است و در انتهای بازی برخورد مدیریت خیلی محترمانه است، در کل پیشنهاد می شود تجربه کنید. 

  • زمان سرویس‌دهی : ۱۵ الی ۲۳:۳۰ 
  • روزهای سرویس‌دهی : همه روزه با رزرو قبلی
  • آدرس اتاق فرار باغ متروکه طرقبه : مشهد، ابتدای جاده طرقبه، ویلاشهر، بین امام رضا دوم و چهارم.
  • تماس : ۰۹۳۵۸۳۷۲۷۰۷

اتاق فرار گروه ضربت 

اتاق فرار گروه ضربت مشهد از دیگر اتاق فرارهای معروف مشهد است که در این گفتار اقامت ۲۴ معرفی می شود. اتاق فرار گروه ضربت کاری از مجموعه گیماتور است. در ژانر پلیسی بوده و مدت زمان این بازی حدود ۷۵ دقیقه است. این اتاق فرار در منطقه گردشگری سپاد واقع شده است. حداقل تعداد نفرات هر بازی، ۵ نفر و حداکثر ۱۰ نفر است. شروع سانس راس ساعت فرد می باشد. ساعت کاری مجموعه همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۳ و روزهای تعطیل هم ساعت ۱۱ الی ۲۳ ا ست.

گفته شده که یک ربع پیش از بازی در محل حضور داشته باشد. این بازی برای کودکان زیر ۱۲ سال مناسب نیست و اجازه ورود داده نمی شود. اگر بیماری تنفسی دارد حتما به گیم مستر اطلاع دهید. از پوشیدن لباس های گران خودداری کنید. امکان جابجایی بلیط خریداری شده وجود ندارد.

سناریوی اتاق فرار گروه ضربت به این صورت امده که گروه تروریستی داعش از حمایت آلمان از پناهندگان سوری و پشتیبانی صورت گرفته از صدراعظم این کشور یعنی خانم مرکل، عصبانی است. قصد تلافی دارد. داعش در اقدامی تلافی جویانه، در یکی از مدارس کشور آلمان، بمب گذاری کرده و سازمان امنیت ملی این کشور، توسط یکی از جاسوس های خود، از اقدام تروریستی داعش، مطلع شده و با همکاری یکی از افسران ارشد خود، قصد دارد نسبت به خنثی سازی بمب ا قدام کند. وقتی بازیکنان به مدرسه می رسند، ۷۵ دقیقه فرصت تا زمان انفجار بمب فرصت خواهید داشت.

دقت کنید که اتاق فرار گیماتور، تفکیک جنسیتی دارد. 

  • ساعت کاری: ۱۱ الی ۲۳
  •  شماره تماس:۰۹۳۶۹۴۷۱۴۶۶

آدرس: مشهد – منطقه گردشگری سپاد  

اتاق فرار ریون مشهد

یکی از اسکیپ روم های مشهد، اتاق فرار ریون است. فرار نفرین، یکی از سناریوهای اتاق فرار ریون مشهد است. اگر دوست دارید وارد یک خانه متروکه ای شوید که اعضای خانه، مجبور به ترک آن جا شدند، حتما به بلوار معلم مشهد بروید.

سناریوی اتاق فرار نفرین به آلمان عصر پسا نازی باز می گردد. یعنی سال ۱۹۶۲ میلادی. مدتی است، سوفی، دختر ۱۰ ساله خانواده ثروتمند واگنر، نشانه های روشنی از جن زدگی دارد. بررسی های کلیسا نشان می دهد که سوفی، توسط یک موجود شیطانی تسخیر شده است . موجودی که گویا با تسخیر کودکان، آن ها را وادار به کشتن اعضای خانواده خود می کند. تحقیقات کشیشیان و معاینات جن گیران بزرگ بر روی سوفی، تا شب هفتم ژانویه ادامه دارد.

اما این شب تبدیل به یکی از تلخ ترین شب های خانواده واگنر شده است. در این شب، سوفی برادر کوچک خود را بی اختیار به قتل می رساند. پس از این حادثه، کلیسا تصمیم می گیرد که صوفی را در همان خانه با انواع طلسم ها و موانع حبس کند تا جلوی خروج او و شیطان درونش را از آن خانه بگیرد. خانواده واگنر را مجبور به نقل مکان می کند. سوفی سال هاست در آن خانه تنها است. در سال ۱۹۷۰، اکنون پس از گذشت ۷ سال از آن شب طوفانی، پدر خانواده واگنر شما و گروه شما را مامور می کند که بر خلاف قوانین کلیسا، به خانه قدیمی آن ها رفته و از سد معماها و موانع کلیسا عبور کنید و از حال و روز سوفی برایش خبری آورید.

قوانین رزرو سانس این اتاق فرار معلم مشهد به این صورت است که داشتن ماسک الزامی است. پذیرای تیم های ۵ نفره هستند. دستکش و کاور برای همگان فراهم است. قبل و بعد از هر سانس بازی در اتاق فرار ریون ، همه قفل ها و لوازم داخل بازی اتاق فرار بلوار معلم مشهد و لابی اتاق فرار ستاری مشهد، ضد عفونی می شود. 

  • ساعت کاری مجموعه: از ۱۲ لغایت ۲۲
  • مدت زمان هر بازی: ۸۰ دقیقه
  • رده سنی: ۱۸ سال به بالا
  • تلفن: ۰۹۱۵۵۰۶۴۰۹۳
  • اینستاگرام: @ravenroom

آدرس اتاق فرار ریون مشهد: مشهد، بلوار معلم

اتاق فرار حمام شوم

اتاق فرار حمام شوم ، ساخته مجموعه اتاق فرار الموت ( Alamoot ) در ژانر ترسناک و در منطقه شهرک غرب شهر مشهد میباشد. در ژانر ترسناک و دلهره آور است. تعداد نفرات بازی از ۴ نفر تا ۹ نفر می تواند متغیر باشد. محدودیت سنی این بازی بالای ۱۶ سال است. درجه سختی بازی از ۱۰، ۷ است. مدت زمان بازی نیز ۷۰ دقیقه است.

شما گروهی هستید که توسط نامه ای محرمانه از طرف فردی مجهول الهویه به یک روستای دور افتاده دعوت میشید. عجله کنید، اما مراقب باشید. اتاق فرار حمام شوم مشهد حتما تجربه لذت بخشی برای معتادان اسکیپ روم در این شهر خواهد بود. 

  • شماره تلفن: شماره ۰۹۹۰۴۱۳۹۰۲۰ 
  • آدرس اتاق فرار حمام شوم: مشهد, خیابان دکتر حسابی شمالی ۷، نبش چهارراه اول، کنار گیاهان دارویی، درخاکستری

مجموعه اتاق فرار نئو

بازی های کوهسر مشهد که در بلوار هاشمیه واقع شده، از جمله سرگرمی های در دسترس برای گروه های مختلف گردشگران در این شهر است و امکانات تفریحی ورزشی متنوعی دارد. اتاق فرار نئو در مجموعه کوهسر مشهد واقع شده است. در این مجموعه اتاق فرار کوهسر مشهد، سه بازی یا سه سناریو ارائه می‌شود که عبارتند از:

مجموعه اتاق فرار نئو

  • اتاق فرار فرار از زندان (ژانر هیجانی)

داستان این اتاق فرار مشهد به این صورت می‌باشد که شما یک زندانی با ۶۰ سال حبس هستید که فرجام خواهی شما رد شده است و هیچ امیدی به آزادیتان نیست، از این رو تنها گزینه شما فرار از زندان است. طی شورشی که در زندان اتفاق می‌افتد این فرصت برای شما فراهم می‌شود تا با استفاده از هوش خود از این اتاق فرار هاشمیه مشهد فرار کنید. اتاق فرار فرار از زندان مشهد را حتما با دوستان خود تجربه کنید. پشیمان نخواهید شد!

  • اتاق فرار قتل مرموز (ژانر معمایی- هیجانی)

داستان این اتاق فرار در واقع جلوگیری از رخ دادن یک قتل می‌باشد. طی داستان این اتاق فرار شما در محل زندگی یکی از مافیاهای قدرتمند و خطرناک شهر لندن قرار دارید و متوجه می‌شوید که این مافیای معروف می‌خواهد یکی از مقامات مهم شهر را در هنگام سخنرانی به قتل برساند. حال شما یک ساعت وقت دارید تا محل قرار مافیا با قاتلین را کشف و از محل فرار کنید.

  • اتاق فرار آزمایشگاه زامبی (ژانر ترسناک- هیجانی)

اتاق فرار زامبی کوهسر یا اتاق فرار زندان زامبی ، یکی از بهترین اتاق‌های فرار مشهد به شمار می‌رود. داستان این اتاق فرار زامبی مشهد از این قرار است که در یکی از آزمایشگاه‌های شهر تلاش‌ها و آزمایشاتی برای تبدیل زامبی‌ها به انسان صورت می‌گیرد اما طی اتفاقی کنترل اوضاع از دست خارج شده و زامبی ها وارد شهر می شوند و در حال پخش نمودن آلودگی هستند. حال شما باید در این اتاق فرار کوهسر مشهد، داخل تنها آزمایشگاه باقی مانده شهر به دنبال راه درمان در این اتاق فرار هاشمیه مشهد باشید. 

کلوپ کوهسر برای بازی فرار از زندان و همچنین بازی مهیج قتل مرموز ۴۰% تخفیف قائل شده است. به این ترتیب تنها با پرداخت ۲۴ هزار تومان به جای ۴۰ هزار تومان می‌توانید در این دو سناریوی جذاب و پرهیجان در این اتاق فرار مشهد کوهسر شرکت کنید که یکی از بهترین اتاق فرار مشهد است. 

این مجموعه خانه فرار مشهد به کارت‌خوان، پارکینگ اختصاصی و آسان مجهز است. همچنین برای ورود به مجموعۀ کوهسر نیازی به پرداخت ورودی نخواهد بود. ضمن اینکه امکان حضور در بازی برای آقایان و بانوان در اتاق فرار مشهد هاشمیه مهیا است. مدت زمان اختصاص یافته برای هر بازی زامبی در مشهد نیز ۶۰ دقیقه در نظر گرفته شده است. علاوه بر این لازم است اشاره شود که تعداد افراد شرکت‌کننده در هر بازی ۴ الی ۸ نفر خواهد بود. نکتۀ مهم اینکه برای ورود به این اتاق فرار مشهد لازم است حتماً ۲۴ ساعت قبل با مسئولین مجموعه هماهنگ شوید تا حضور شما با حضور سایر گروه‌های بازیکن تداخل ایجاد نکند و از بازی های کوهسر مشهد لذت ببرید. اتاق فرار کوهسر مشهد در فهرست بهترین اتاق فرار های این شهر قرار دارد. 

  • زمان سرویس‌دهی : ۱۰ الی ۱۶
  • روزهای سرویس‌دهی : همه روزه با رزرو قبلی
  • آدرس مجموعه: بین هاشمیه ۶۰ و ۶۲، مجتمع کوهسر، ورودی B، طبقه سوم (اتاق فرار)
  • تماس :۰۹۲۲۵۴۶۰۶۴۲
  • صفحۀ اینستاگرام: neo_modern_game

مجموعه اتاق فرار کانو

یکی از مجموعه‌های خوب اسکیپ روم در این شهر مقدس ، اتاق فرار کانو مشهد نام دارد که از اتاق فرارهای بسیار هیجان انگیز شامل موارد زیر با سناریوهای مختلف و جذاب تشکیل شده است.

مجموعه اتاق فرار کانو

  • نجات فرمانده

یکی از سناریو های این اتاق فرار مشهد جانباز، نجات فرمانده است. طی یک سرقت بزرگ الماس فرمانده سارقان توسط پلیس دستگیر می شود و به یک جای مخفی و مرموز انتقال داده می شود. حال باقی اعضای گروه باید سعی نمایند تا فرمانده خود را نجات دهند. اتاق فرار برج برفی مشهد در خیابان جانباز این شهر، یکی از مقصدهای اتاق وحشت گردی در این شهر تاریخی است. اتاق فرار مشهد برج برفی هم محدودیت سنی دارد و برای کودکان زیر ۱۶ سال مناسب نیست. 

 علاقمندان به تفریحات مهیج و تیمی، شهربازی برج برفی مشهد و اتاق فرار نجات فرمانده که در طبقه همکف این برج قرار داشته و در فهرست بازی های جدید آن به شمار می رود را در نظر داشته باشند. اتاق فرار نجات فرمانده گزینه خوبی برای گروه های مختلف سنی مراجعه کنندگان است. ژانر اکشن و هیجانی و دلهره آور دارد که ژانر دلهره آور آن برای کودکان زیر ۱۶ سال توصیه نمی شود. این ژانرها برای سرگرم شدن شما و همراهانتان عالی است و می‌توانید ساعتی را به همراه دوستان خود با تلاش برای نجات فرمانده در این اتاق فرار مشهد حامد جنوبی بگذرانید.

این سناریوی جذاب اتاق فرار برج برفی مشهد را در نظر داشته باشید. اتاق نجات مشهد برج برفی حتما لحظات خاطره انگیزی را برای شما و همراهان گرامی شما رقم خواهد زد. 

  • احضار

اتاق فرار احضار مشهد از دیگر ظرفیت های هیجان گردی در برج برفی مشهد است. داستان بر این قرار است که یکی از دوستان شما که خبرنگار بخش حوادث می‌باشد برای جمع آوری اطلاعات به یک عمارت جن زده وارد می‌گردد اما از او خبری نمی‌شود و شما با یافتن آدرس این عمارت باید وارد آن شوید و دوست خود را بیابید. اتاق فرار احضار به عنوان یک اتاق فرار ترسناک در مشهد شناخته می‌شود که می‌تواند لحظات هیجان انگیزی را برای این بازی اتاق فرار در مشهد خلق نماید.

اتاق فرار مشهد احضار در سال های اخیر توانسته با نظر مثبت علاقمندان به اسکیپ روم های این شهر مواجه شود. 

  • عملیات نرماندی

یکی از معروفترین عملیات های جنگ جهانی دوم می باشد و شما برای تغییر مسیر تاریخ و جلوگیری از یک فاجعه انسانی فقط یک ساعت فرصت دارید وارد اردوگاه نازی ها شده و بمبی را پیدا کنید و آن را فعال نمایید.

  • اتاق فرار سرقت پیاچنزا یا سرقت الماس

در یک حراجی بزرگ در شهر پیاچنزای ایتالیا یک کلکسیونر سکه علاقه مند به سینما الماسی ارزشمند را به دست آورده است که گروه های زیادی طالب آن الماس قیمتی هستند. در این اسکیپ روم شما یکی از این گروه ها هستید که باید آن الماس ر ا به دست آورید. دستیابی به الماس بسیار سخت و دور از دسترس می باشد و شما در راه به دست آوردن آن الماس با چالش ها و مسائل بسیاری در این اتاق فرار مشهد سجاد مواجه خواهید شد.

درجه سختی این اتاق فرار مشهد حامد جنوبی، ۸۰ درصد بوده و مناسب گروه های ۴ تا ۸ نفره است. مدت بازی ۸۰ دقیقه می باشد و مبلغ رزرو این اسکیپ روم ۲۰۰ هزار تومان و مبلغ پرداخت نهایی به ازای هر نفر ۱۲۰ هزار تومان است. اتاق فرار سرقت پیاچنزا با ژانر هیجانی هر روز هفته از ساعت ۱۶ الی ۲۴ بامداد در شعبه سجاد کانو مشهد برگزار می شود. همچنین شما می توانید با استفاده از اتاق فرار پیاچنزا مشهد که یکی از اتاق فرار های خوب مشهد است، از به پایان رساندن این اسکیپ روم با یک سفارش رایگان انتخابی برای هر نفر از کافی شاپ از خودتان در مجموعه اتاق فرار سجاد مشهد پذیرایی کنید.

اتاق فرار سرقت پیاچنزا در شعبه سجاد اتاق فرار کانو در آدرس مشهد، بلوار سجاد، حامد جنوبی ۱۲، پلاک ۱۵۸ واقع شده است و شماره تماس این مجموعه ۰۹۳۷۳۶۳۴۰۳۱ و نیز ۰۵۱۳۶۰۲۴۰۱۴ می باشد. قابل توجه است که در صورت رزرو امکان لغو رزرو امکان پذیر نیست و در صورت عدم شرکت هزینه بیعانه بازگشت داده نمی شود.

  • اتاق فرار بازداشتگاه

شما در این اتاق فرار یک افسر اطلاعات هستید که تصمیم گرفته اید فردی مشکوک را تعقیب کنید. بعد از توقف در یک مغازه مواد شیمیایی و چند ابزار فروشی در نهایت به منزل او می رسید و چند روز آنجا را زیر نظر می گیرید. ۴ نفر در شبانه روز که رفت و آمد مشکوکی دارند توجه شما را جلب می کند و شما تصمیم می گیرید که مخفیانه وارد منزل آن شخص شوید.

مدتی بعد از حضورتان در مخفیگاه پلیس به این مخفیگاه پی می برد  و برای شما پاپوش ساخته می شود. انگشتر شما در این محل پیدا شده است از این رو به طور موقت بازداشت شده اید. هدف کسانی که برای شما پاپوش ایجاد کرده اند این است که شما را به زندان منتقل کنند و  مدارکی که دال بر بی گناهی شما است را نابود کنند. شما ۱ ساعت فرصت دارید تا از بازداشتگاه فرار کنید و جلوی نابود شدن مدارک اثبات کننده بی گناهی خود را بگیرید.

اتاق فرار بازداشتگاه

  • اتاق فرار عملیات سری

داستان این خانه فرار مشهد از این قرار است که آلمانی ها تلاش می کنند تا ایدئولوژی فاشیستی خود را در کشورهای مختلف نفوذ بدهند و زمزمه جنگ بزرگی به گوش می رسد. روزانه اخباری درباره خطراتی که از جانب آلمانی ها تهدید می کند، گزارش می شود و دهه هاست که آلمانی ها کارخانه های اسلحه سازیشان را گسترش می دهند که تهدید بزرگی است.

از طرفی هم کشور شما یعنی مجارستان هم در خطر است و آلمانی ها در حال تجهیز کردن گروه هایی که در کشور شما مستقرند، هستند. راه حمل این تجهیزات برای آلمانی ها مشکل نیست و حد و مرزی هم ندارد، زیرا افرادی از کشورتان به آنها ملحق شده اند. اکنون ساعت ۳:۳۵ یک روز زمستانی در سال ۱۹۳۹ است و شما جزو ماموران امنیتی فرودگاه شهر دیور مجارستان هستید. وظیفه شما محافظت در برابر خطرات احتمالی بوده و در حال گشت زنی در محوطه هستید.

ناگهان متوجه نویزهایی روی بی سیمتان می شوید و در همین حال یک هواپیما که در حال بارگیری از کامیونی با چندین کانتینر است را می بینید. برای کنترل اوضاع به طرف هواپیما و کامیون می روید، هر چه قدر به هواپیما نزدیک تر می شوید نویز های روی بی سیمتان بیشتر می شود تا اینکه کاملا راه ارتباطیتان را از دست می دهید. شما قفل یک کانتینر را می شکنید و واردش می شوید.

بعد از اینکه وارد کانتینر شدید درهای آن به روی شما قفل می شود و شما درون کانتینری که حامل تسلیحات نظامی و نقشه های سری آلمان ها است، گیر می افتید. در این میان تایمری توجه شما را جلب می کند و متوجه می شوید که یک ساعت فرصت دارید تا از کانتینر فرار کنید قبل از اینکه نیرو های هوایی اعزام شده تسلیحات و نقشه های نظامی را نابود کند.

  • اسکیپ روم فرار از دست یک آدم خطرناک

در سناریو این اتاق فرار نویسنده ای روانی که داستان های جنایی می نویسد، برای اولین بار طی یک اتفاق ناشری را که با چاپ داستان هایش مخالفت می کرد را به قتل می رساند. پس از این اتفاق پی می برد که دقیقا همانند روش یکی از داستان های نوشته خودش آن ناشر را به قتل رسانده است. این نویسنده تصمیم می گیرد به جای نشر داستان هایش، وبلاگی ایجاد کند و از این راه با مخاطبان گسترده ای ارتباط برقرار کند.

داستان های وبلاگ نویسنده دیوانه به سرعت محبوبیت پیدا می کند و از این طریق مخاطبان علاقمند بسیاری را جهت همکاری در نوشتن داستان هایش به محل کار خود دعوت می کند. مخاطبانی که هرگز به ذهنشان نمی رسد که قرار است در دام یک انسان روانی گرفتار شوند. بی شک یکی از ترسناک ترین اتاق فرار مشهد ، همین اتاق فرار کانو در بلوار سجاد است. 

این شروع  اتاق فرار پیچیده و مهیج فرار از دست یک آدم خطرناک می باشد. درجه سختی اسکیپ روم فرار از دست یک آدم خطرناک ۹۵ درصد بوده و بسیار سخت و چالش برانگیز می باشد و مناسب گروه های ۴ تا ۸ نفره است. قیمت بلیط اتاق فرار مشهد کانو ۲۰۰ هزار تومان و مبلغ بلیط به ازای نفری ۱۲۰ هزار تومان می باشد.

آدرس مجموعه اتاق فرار کانو: مشهد ,بلوار سجاد انتهای حامد جنوبی

تماس: ۰۵۱۳۶۰۲۴۰۱۴

مجموعه اتاق فرار پارادوکس

یکی دیگر از انواع اتاق فرار مشهد با نام مجموعۀ اسکیپ روم پارادوکس شناخته می‌شود. بی شک یکی از بهترین اتاق فرار های مشهد به شمار می رود. اسکیپ روم پارادوکس مشهد، تلفیقی از دلهره و هیجان و دقت است

قیمت اتاق فرار در مشهد در مجموعه پارادوکس بسیار مناسب می باشد و این مجموعه برای حضور در بازی به ازای هر نفر ۳۰% تخفیف ویژه در نظر گرفته است. در واقع برای حضور در یک بازی مهیج به جای ۵۰ هزار تومان فقط نیاز است ۳۵ هزار تومان پرداخت شود. این مجموعه به کارت‌خوان و پارکینگ اختصاصی همراه با جای پارک آسان مجهز است. پذیرای قدم بانوان و آقایان نیز خواهد بود و سناریوی ویژۀ سفر در زمان را ارائه خواهد داد. افرادی که می‌توانند در این بازی پرشور حضور داشته باشند ۴ تا ۶ نفر در نظر گرفته شده‌اند. البته برای حضور در این مجموعه نیز لازم است دست کم ۲ قبل با مسئولین آن هماهنگ شوید تا تداخلی در فعالیت های اتاق فرار پارادوکس مشهد ایجاد نشود.  

  • زمان سرویس‌دهی : ۱۰ تا ۲۴
  • روزهای سرویس‌دهی : با هماهنگی
  • آدرس مجموعۀ پارادوکس: مشهد، بین وکیل آباد ۴۴ و ۴۶ ، پلاک ۱۰۴۶
  • شمارۀ تماس: ۰۹۳۳۵۷۴۸۹۸۹
  • صفحۀ اینستاگرام :paradox.escaperooms

فهرست بازی‌ها در مجموعۀ پارادوکس:

  • اتاق فرار نغمه مرگ (ژانر ترسناک و دلهره آور)

در این اتاق فرار وایکینگ ها آداب و رسوم خاصی را دارند که هر سال یکی از دوستان خود را برای خدایشان یعنی اودین قربانی می کنند تا از شر او در امان بمانند. امسال شما یک گروه از این وایکینگ ها هستید که قصد دارید مراسم را اجرا کنید. مدت زمان این اسکیپ روم مشهد  ۶۰ دقیقه بوده و مناسب گروه های ۴ تا ۸ نفره می باشد که به اتاق فرار نغمه مرگ مشهد مراحعه می کنند. 

  • اتاق فرار سفر در زمان (ژانر معمایی و رمزآلود)

در داستان این اتاق فرار چندین سال قبل در ساختمان مرکزی شهر انفجار بزرگی رخ داده است که در این حادثه خانه های بسیاری در آتش سوختند و تعداد زیادی از افراد کشته شدند. دوستان صمیمی شما در بین افرادی که کشته شدند، بودند. پس از این حادثه شما سال های سال به کمک یک فیزیکدان تلاش کردید تا دستگاهی اختراع کنید که زمان را به عقب باز گردانید. حال شما باید در این اتاق فرار ترسناک مشهد دستگاه را آزمایش کنید اگر این دستگاه کار کند شما قادر خواهید بود زمان را ۶۰ دقیقه قبل از آن حادثه انفجار برگردانید و زندگی افراد بسیاری را نجات دهید. ژانر این اتاق فرار تخیلی ترسناک بوده و مناسب گروه های ۴ تا ۶ نفره می باشد. مدت زمان اسکیپ روم سفر در زمان ۶۰ دقیقه است و مناسب افراد بالای ۱۶ سال در اتاق فرار سفر در زمان مشهد می باشد.

اتاق فرار کلبه مشهد

اتاق فرار کلبه مشهد از اتاق فرار های خوب این شهر به شمار می رود. در خیابان سجاد مشهد واقع شده و بهاء بلیط آن ۱۶۲ هزار تومان است. مدت زمان بازی های این اتاق فرار، ۷۰ دقیقه بوده و هر روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۳:۳۰ پذیرای بازدیدکنندگان گرامی است. اگر در مشهد اتاق فرار خوب نیاز داشتید، کلبه مشهد را توصیه می کنیم. 

 گفتنی است که سناریو این اتاق فرار، در حین انجام بازی به فرد اعلام خواهد شد.

  • ساعت کار مجموعه: ۱۶ تا ۲۳:۳۰
  • تلفن اتاق فرار کلبه مشهد : ۰۹۳۷۳۶۳۴۰۳۱

آدرس اتاق فرار کلبه مشهد: مجموعه رستوران فکری کاو. شعبه یک. خیابان سجاد. انتهای حامد جنوبی ۱۲، پلاک ۱۵۸

اتاق فرار مشهد زندان گور

اتاق فرار ویلاژ توریست مشهد از دیگر اتاق فرار های خوب مشهد محسوب می شود. مجموعه اتاق فرار ویلاژتوریست اسکیپ (ANP Escaperoom) یکی از مجموعه های اتاق فرار در شهر مشهد است. زندان گور از جمله سناریوهای این اتاق فرار مشهد است که در طرقبه اجرا می شود. ژانر اتاق فرار، ترسناک و دلهره آور است. قیمت بلیطش برای هر نفر ۱۲۰ هزار تومان است. 

اتاق فرار زندان گور ، یکی از اتاق فرارهای مجموعه ویلاژتوریست (anp) در ژانر وحشت, و در منطقه طرقبه شهر مشهد واقع شده است. امتیاز کسب شده این اتاق فرار از پلیر هایی که تجربه این بازی رو داشتند، تا این لحظه ۳.۷ از ۵ می باشد. شما میتوانید به صورت آنلاین اقدام به رزرو سانس مورد نظر خود برای این اتاق فرار  ویلاژ توریست کنید .

اتاق فرار مشهد ویلاژ توریست روایتی است از یک داستان واقعی. داستان زندان گور بر اساس یک رویداد واقعی گروهی زندانیان قصد فرار از زندان اتیکا را داشتند که موفق به فرار نشدند و انها را به زندانی در جزیره ای به نام گور تبعید کردند که این زندان فوق سری و مخوف ساخته شده است و یک شکجه گر روانی دارد که هر کسی قصد فرار به سرش بزند را شکجه به شدت شکنجه میدهد حالا شما و تیمتون باید شکنجه گر رو از بین ببرید و از این زندان رهایی پیدا کنید.

  • ساعت کاری مجموعه:  ۱۱ تا ۲۳:۳۰ همه روزه 
  • تلفن: ۰۹۹۰۴۱۳۹۰۲۰

آدرس دقیق : مشهد، ابتدای جاده طرقبه نبش امام رضا ۸ مجتمع ویلاژتوریست طبقه اول واحد ۲۲۸

اتاق فرار فرارستان مشهد

عمارت فرارستان اتاق فرار با ژانر ترسناک واقع در شهر مشهد است. از مراجعه کنندگان گرامی فرارستان مشهد درخواست شده که ۱۵دقیقه قبل از شروع زمان بازی جهت توضیحات مدیر بازی داخل مجموعه باشید و اگر تاخیر داشتید ممکنه از زمان بازی شما کم شود. چون اصولا گروه بعدی قرار نیست بابت دیر آمدن شما، تاخیر در شروع بازی داشته باشد.  

مدت زمان هر بازی در اتاق فرار فرارستان مشهد، ۷۵ دقیقه و برای ۴ تا ۷ نفر نیز مناسب خواهد بود. به صورت کلی اتاق فرار برای بزرگسالان طراحی شده و چون تم بازی ترسناک هست ورود عزیزان زیر ۱۵سال به بازی ممنوع می باشد. ظرفیت اتاق فرار موجود مجموعه بین ۴-۸نفر است و تعداد بیشتر از آن کیفیت بازی را کاهش میدهد. به طور کلی در اتاق فرار لباس های راحت و اسپرت بهترین انتخاب است چون ممکن است فعالیت بدنی زیادی داشته باشد، یا امکان دارد لباس ها کثیف یا خاکی شوند پس از پوشیدن لباس های مهمونی و گران پرهیز کنید. 

  • آدرس اتاق فرار فرارستان مشهد: مشهد، بلوار وکیل آباد، هاشمیه ۵۱- نبش شهید عبدالهی شماره ۱۲ شماره نود و شش.
  • شماره تماس اتاق فرار فرارستان مشهد: ۰۹۳۸۱۰۹۶۵۰۸ 
  • اینستاگرام اتاق فرار فرارستان مشهد: @fararestan

اتاق فرار سرقت از اداره

برای حضور در این مجموعه از انواع اتاق فرار در مشهد نیز ۶۰ دقیقه زمان به همراه ۵۰% تخفیف در نظر گرفته شده است. در این اتاق فرار مأموریت شما ورود به ادارۀ پلیس و دستیابی به یک سری کدهای محرمانه است. البته اداره با چند دوربین مخفی مدام نظارت می‌شود و همین موضوع کار شما را سخت خواهد کرد. بنابراین باید با هم‌فکری بتوانید دوربین‌ها را از کار بیندازید و رمزهای پنهان را در اتاق فرار مشهد ملک آباد مشاهده کنید.

آدرس مجموعۀ اتاق فرار (سرقت از اداره): مشهد، بلوار ملک آباد، بین ملک آباد ۲۷ و ۲۹، پلاک ۳۸۵/۱  

شماره تماس: ۰۹۱۵۳۰۷۵۳۷۷

اتاق فرار سرقت از اداره

اتاق فرار تسخیر

یکی از اتاق های فرار مشهد، اتاق تسخیر مشهد به عنوان یکی از ترسناک‌ترین اتاق‌های فرار ایران محسوب می‌شود و طرفداران زیادی دارد. داستان این اتاق فرار درباره خانه‌ای می‌باشد که اعضای آن قتل عام شده‌اند و حال که شما ساکن این خانه هستید باید ارواح را آزاد کنید وگرنه جوان‌ترین عضو خود را از دست می‌دهید. این اتاق فرار ترمینال مشهد برای رده سنی بالای ۱۴ سال و ظرفیت ۵ تا ۱۰ نفر در این اتاق فرار مشهد ترمینال  می‌باشد. اتاق فرار تسخیر مشهد ترمینال را اگر با اتوبوس به سرزمین سلطان علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف شدید، در نظر داشته باشید. 

آدرس: انتهای خیابان امام رضا، پایانه مسافربری.

اسکیپ روم تسخیر

اتاق فرار دخمه شوم

اتاق فرار دخمه شوم با ژانر ترسناک و دلهره آور جزو هیجان انگیزترین اسکیپ روم های موجود در الموت اسکیپ می باشد. داستان این اتاق فرار از این قرار است که در زمان های قدیم مرد رمالی به نام کاووس در یک خانه قدیمی و اجدادی اش در روستایی زندگی می کرد. این مرد رمان از طریق طلسم نویسی روزگار خود را می گذراند. زندگی کاووس و همسر او خاتون، بعد از فوت نوزاد تازه متولد شده شان دچار تغییراتی ترسناک و عجیب در این اتاق فرار الموت مشهد می شود.

با توجه به گفته مردمان روستا کسی از آن زمان خاتون را ندید و حتی بعد مرگ کاووس نیز خبری از خاتون نشد. در این اسکیپ روم شما به خانه کاووس و خاتون که اکنون متروکه ای ترسناک شده است می روید تا سرنوشت خاتون را کشف کنید. مدت زمان این اتاق فرار ۷۵ دقیقه است و برای گروه های ۴ تا ۸ نفره در دخمه شوم مشهد می باشد.

درجه سختی اتاق فرار دخمه شوم ۸ از ۱۰ می باشد و قیمت بلیط آن ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر می باشد. شرکت در این اسکیپ روم ترسناک برای افراد زیر ۱۶ سال ممنوع است. این اتاق فرار حسابی مشهد، در نشانی: شهرک غرب، حسابی شمالی ۷، چهار راه اول واقع شده است. سانس های این اتاق فرار از ساعت ۱۴ الی ۲۲ فعال می باشد و شماره تماس جهت رزرو ۰۹۳۰۲۱۷۷۲۵۴ ثبت شده است.

اسکیپ روم دخمه شوم

اتاق فرار مخفیگاه

اسکیپ روم مخفیگاه که در مشهد، بلوار سجاد، خیابان امین در نبش امین ۴ واقع شده است، یک اتاق فرار مهیج و جذاب هیجانی می باشد. داستان این اتاق فرار درباره یک جانور شناس مشهوری می باشد، که مدتی است گم شده است. دکتر جان اندرسون همان جانور شناس معروف است که در تاریخ ۲۵ دسامبر ناپدید شده و از آن زمان هیچ تماس، تلفن یا ایمیلی از او نرسیده است. بنا بر نظر برخی دانشجوهای این دکتر، او در حال آزمایش و کار کردن روی یک پروژه مخفیست و به احتمال قوی به کمک احتیاج دارد. آنها به دفتر دکتر می روند تا نشانه ای از او در این اتاق فرار مشهد سجاد بیابند.

پس از جست و جو های بسیار چند تماس و یک قرار مشکوک ناشناس را پیدا می کنند و به محل قرار مورد نظر می روند. به محض وارد شدن به آن محل گاز بیهوشی پخش می شود و وارد مخفیگاه می شوند و بازی آغاز می شود. اتاق فرار سجاد مشهد همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۰ سرویس می دهد و شماره تماس جهت رزرو آن ۰۹۳۵۹۶۹۱۴۱۲ می باشد. ورود به این اسکیپ روم برای افراد زیر ۱۶ سال ممنوع است و مدت زمان آن ۹۰ دقیقه است. تعداد شرکت کنندگان این بازی معمایی و مهیج ۴ تا ۹ نفر می باشد و قیمت بلیط آن برای نفری ۱۱۰ هزار تومان در این اتاق فرار مشهد ترسناک است. 

اتاق فرار مخفیگاه مشهد، استان خراسان رضوی با استقبال خوبی از سوی عاشقان اتاق های فرار در این شهر مواجه شده است. 

اسکیپ روم مخفیگاه

اتاق فرار گاوبازی در میدان مین

یکی از اسکیپ روم های معروف فرارستان مشهد که تا کنون طرفداران بسیاری پیدا کرده است اتاق فرار گاو بازی در میدان مین است که در این اسکیپ روم جسد زن نویسنده ای در منزلش پیدا شده است و یک جوان به اتهام قتل این زن محکوم به اعدام شده است. یکی از اتاق فرار های ترسناک مشهد همین اتاق فرار گاوبازی در میدان مین است. 

این اتاق فرار در مشهد، بلوار هاشمیه، خیابان هاشمیه ۵۱، نبش شهید عبدالی در پلاک ۹۶ قرار دارد و شماره تماس جهت رزرو آن ۰۹۹۰۴۱۳۹۰۲۰ و ۰۹۰۵۲۱۹۶۲۳۱ است. مدت زمان بازی ۷۵ دقیقه بوده و درجه سختی آن ۸.۵ از ۱۰ می باشد. اسکیپ روم گاو بازی در میدان مین مناسب گروه های ۴ تا ۷ نفره است و شرکت افراد زیر ۱۶ سال در این اتاق فرار هاشمیه مشهد ممنوع می باشد. 

سانس های این اتاق فرار از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ شب فعال می باشد و قیمت بلیط برای نفری ۱۱۰ هزار تومان است. پیش پرداخت جهت رزرو این اسکیپ روم ۲۰۰ هزار تومان می باشد و توصیه میشود از پوشیدن لباسهای محبوب خود در این اتاق ترس مشهد پرهیز کنید.

اسکیپ روم گاوبازی در میدان مین

اتاق فرار پرونده قتل دادستان

در سناریو این اتاق وحشت در مشهد، یک دادستان معروف در منزل خود به قتل رسیده است. قبل از این که دادستان کل وارد قضیه شود مقامات انتظامی استان عده ای کارآگاه جنایی خبره را مسئول پرونده کرده اند. شما همراه با تیم خود تا پایان ساعت اداری امروز وقت دارید تا گزارش کامل پرونده را به اداره آگاهی گلستان ارائه کنید و این معما را حل کنید. در این اسکیپ روم تنها به سلول های خاکستری مغزتان نیاز دارید و ژانر این بازی اتاق فرار مشهد بوده که بسیار هیجان انگیز می باشد. 

شماره تماس و آدرس اتاق های فرار مشهد

اتاق فرار فرارستان (گاو بازی در میدان مین) در آدرس مشهد، بلوار هاشمیه، نبش عبدالهی ۱۲، پلاک ۹۶ واقع شده و شماره تماس آن ۰۹۳۸۱۰۹۶۵۰۸ می باشد.

اسکیپ روم کانو مشهد به شماره تلفن ۰۵۱۳۶۰۲۴۰۱۴ در بلوار سجاد، انتهای حامد جنوب ۱۲ و در پلاک ۱۵۸ قرار گرفته است.

اتاق فرار مخفیگاه مشهد در بلوار سجاد، خیابان امین در نبش امین ۴ و پلاک ۳۳ واقع شده و شماره تلفن ۰۹۳۵۹۶۹۱۴۱۲ برای آن ثبت شده است.

اتاق فرار نئو مشهد در آدرس مشهد، ین هاشمیه ۶۰ و ۶۲، ورودی B مجتمع کوهسر، طبقه سوم قرار گرفته است و شماره تماس آن ۰۹۲۲۵۴۶۰۶۴۲ می باشد.

اسکیپ روم فرار از زندان و تسخیر مشهد با شماره تماس ۰۵۱۳۸۵۱۹۶۲۸ و یا ۰۹۰۲۴۰۱۱۱۳۳ در بلوار امام رضا، ساختمان مرکزی ترمینال در قسمت مجموعه سر پوشیده سرزمین بازی ها در جنب لیزرینگ واقع شده است.

اتاق فرار پارادوکس  در آدرس مشهد، بین وکیل آباد ۴۴ و ۴۶، پلاک ۱۰۴۶ قرار دارد و شماره تلفن این مجموعه ۰۹۳۳۵۷۴۸۹۸۹ می باشد.

اتاق فرار سرقت از اداره مشهد در بلوار ملک آباد، بین ملک آباد ۲۷ و ۲۹، پلاک ۱/۳۸۵  واقع شده است و شماره تلفن ۰۹۱۵۳۰۷۵۳۷۷ برای رزرو این مجموعه قابل استفاده است.

اسکیپ روم الموت اسکیپ یا escape me (دخمه شوم) به شماره تماس ۰۹۹۰۴۱۳۹۰۲۰ در شهرک غرب مشهد، دکتر حسابی شمالی ۷ قرار گرفته است.

۴.۶/۵ - (۳۸۵ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۵

  1. علی

    به نظر من بهترین اتاق فرار مشهد سجین هستش ، هم از نظر دکور و هم اکتور ها و سناریو و برخورد پرسنل

  2. محمدرضا

    سلام میشه بگید کدوم اتاق فرار ها برای سنین ۱۵ سال مناسبه؟

    • علیرضا قانع

      سلام پیشنهاد ما این هست که با شماره های داده شده تماس بگیرید. داستان هر کدام را که پسندیده اید انتخاب کرده و با مجموعه ارتباط بگیرید.

  3. حسین ارشد

    ممنون از اقامت۲۴ که کامل و خوب این لیست رو در اختیارمون گذاشتی! 😉

    • علیرضا قانع

      سلام حسین جان
      ممنون از شما که مطلب ما رو برای خوندن انتخاب کردید و خرسندیم که مورد رضایتت بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×