» معرفی هتل » با مهم‌ترین گروه های هتل های زنجیره‌ای ایران آشنا شوید.
هتل اسپیناس پالاس 1
معرفی هتل

با مهم‌ترین گروه های هتل های زنجیره‌ای ایران آشنا شوید.

۶ آبان ۱۳۹۹ 20۰5,492

title 1

از میان هتل های ایران، شاید گروه هتل های زنجیره ای شناخته شده‌تر باشند. این هتل‌ها در بسیاری از شهرها شعبه دارند و یا حتی ممکن است در یک شهر چند شعبه داشته باشند. اگر قصد سفر با یک جستجوی کوتاه در اینترنت می‌توانید این هتل‌ها را پیدا کنید. علاوه بر این با استفاده از سایت‌های رزرو هتل مانند سایت اقامت ۲۴ هم می‌توانید یک رزرو آنلاین آسان داشته باشید. در این مقاله با گروه هتل های ایران که هتل های زنجیره ای نیز نامیده می‌شوند، بیشتر آشنا می‌شویم.

مطلب مرتبط:

امکانات رایگان هتل؛ امکاناتی که شاید از رایگان بودنشان سورپرایز شوید!

بهترین هتل ها کدامند؟ کدام هتل را رزرو کنیم؟

چگونه با رعایت پروتکل های بهداشتی، می توانیم در هتل اقامت کنیم؟ا

ارزیابی هتل ها بر چه اساسی صورت می گیرد؟ کدامیک را انتخاب کنیم؟

هتل های زنجیره ای ایران

گروه‌های هتلداری متعددی در ایران فعالیت دارند که امکان اقامت در اکثر شهرهای ایران را فراهم می‌کنند. بسیاری از این گروه‌ها در اختیار هلدینگ‌ها هستند. اما این گروه های هتلداری کدامند؟

گروه هتل های جهانگردی

jahan

گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی تحت نظارت سازمان ایرانگردی و جهانگردی قرار دارد و از آشناترین نام‌ها برای ایرانیان است. از شمال و جنوب و شرق و غرب ایران، می‌توان اقامتگاه‌ها و هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی را برای اقامت انتخاب کرد. این گروه هتلداری نخستین و بزرگ‌ترین گروه هتل های زنجیره ای ایران است که شامل  ۶۴ هتل و مرکز اقامتی در شهرهای مختلف ایران می‌شود. این مجموعه هتل ها تقریبا در همه شهرهای کوچک و بزرگ ایران اقامتگاه‌هایی با تنوع بالا دارد. از اقامتگاه‌های سنتی تا هتل‌های لوکس و مدرن در این مجموعه می‌توان یافت.

گروه هتل های هما

Homa

گروه هتل های هما یکی از شناخته شده‌ترین و خوشنام‌ترین گروه‌های هتلداری ایران است. این مجموعه در شهرهای بزرگ ایران با بیش از ۸۰۰ اتاق یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای اقامت است. هتل های ۵ ستاره هما از مدرن‌ترین و بهترین هتل های ایران هستند که معمولا اولین انتخاب مسافرانی هستند که به کیفیت خدمات اهمیت می‌دهند. هتل هما تهران، هتل هما ۱ و ۲ مشهد، هتل هما شیراز و هتل هما بندر عباس از ایده‌آل‌ترین اقامتگاه‌های ایران با بالاترین سطح از امکانات رفاهی برای مسافران هستند.

گروه هتل های پارسیان

Parsian

از سال ۱۳۷۴، گروه بین المللی هتل های پارسیان که تا پیش از آن نام آن هتل های بنیاد بود، تغییر نام داد و به هتل‌های بین المللی آزادی و سپس پارسیان تغییر نام پیدا کرد. در این مجموعه ۲۲ هتل قرار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به هتل های پنج ستاره شامل هتل پارسیان آزادی، هتل پارسیان استقلال، هتل پارسیان کوثر اصفهان، هتل پارسیان کرمانشاه، هتل پارسیان خزر و هتل پارسیان صفائیه یزد اشاره کرد. همچنین در این مجموعه هتلداری هتل های ۴ ستاره و ۳ ستاره نیز وجود دارند.

گروه هتل های پارس

pars

گروه هتل های پارس از دیگر هتل های زنجیره ای ایران است که تاسیس آن به سال ۱۳۸۰ باز می‌گردد. علاوه بر صنعت گردشگری، در پروژه‌های ریلی و دریایی کشور نیز مشارکت دارد.

گروه هتل های پارس هم از تعداد زیادی اقامتگاه و هتل تشکیل شده است. هتل پارس ائل گلی تبریز، هتل پارس مشهد، هتل شایان کیش، هتل پارس کاروانسرا آبادان، هتل پارس کرمان و هتل پارس اهواز برخی از زیر مجموعه‌های گروه هتل های پارس هستند. کلیه این هتل‌ها از مدرن‌ترین هتل های پنج ستاره ایران به حساب می‌آیند.

گروه هتل های اسپیناس

espinas

مجموعه هتل های اسپیناس هم یکی دیگر از گروه های هتلی لوکس ایران هستند. این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در تهران به نام هتل اسپیناس خلیج فارس و هتل اسپیناس پالاس و همچنین یک هتل چهار ستاره در آستارا است. هتل اسپیناس آستارا با چشم‌اندازی رو به دریاچه و امکانات رفاهی مدرن، یکی از رویایی‌ترین هتل های ایران است. جالب است بدانید که هتل اسپیناس خلیج فارس تهران اولین هتل پنج ستاره‌ است که پس از انقلاب مورد بهره‌‌برداری قرار گرفت. هتل اسپیناس پالاس هم هتلی مجلل و منحصر به فرد است که چشم‌اندازی جالب از شهر تهران دارد. غذاهایی متنوع در رستوران های هتل اسپیناس پالاس هم خوردن دارد.

گروه هتل های لاله

laleh

و اما گروه هتل های بین‌المللی لاله از دیگر مجموعه‌های هتل های زنجیره ای است که در ابتدا وابسته به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بود. این مجموعه فعالیت خود را با راه اندازی هتل بین‌المللی لاله تهران در سال ۱۳۴۹ آغاز کرد. اما در حال حاضر گروه هتل های لاله شامل ۵ هتل از بهترین هتل های ایران است. علاوه بر تهران، هتل صخره‌ای لاله کندوان با معماری خارق‌العاده در میان صخره‌های روستای کندوان، هتل چهارستاره لاله چابهار، هتل لاله بیستون و هتل چهارستاره لاله سرعین زیر مجموعه این گروه هتلداری قدرتمند هستند.

گروه هتل های کوثر

sefid

گروه هتل های کوثر هم از بزرگ‌ترین مجموعه‌های هتلداری ایران است. هتل ۴ ستاره هویزه تهران، هتل ۴ ستاره سفیدکنار بندر انزلی، هتل آپارتمان ۳ ستاره کوثر رامسر، هتل ۳ ستاره ثامن مشهد، مجتمع تفریحی ایثار البرز ، هتل ۲ ستاره قدس مشهد و همچنین مجتمع اقامتی ۳ ستاره شاهد قم زیر مجموعه‌های متنوع گروه هتل های کوثر هستند. این گروه هتلداری از تنوع بیشتری در مقایسه با موارد بالا برخوردار است.

۳.۳/۵ - (۱۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×