بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» اخبار اقامت ۲۴ » وب سایت جدید اقامت ۲۴ راه اندازی شد
نسخه جدید سایت اقامت 24
اخبار اقامت ۲۴

وب سایت جدید اقامت ۲۴ راه اندازی شد

۱۰ فروردین ۱۳۹۶ 12۰1,631

همان طور که می دانید فناوری اطلاعات و تکنولوژی های ارائه شده در آن هر روز در حال تغییر است. بنابراین پس از یکسال از ارائه نسخه قدیم سایت و با توجه به نیازهای اساسی کاربران سایت و بازخوردهایی که از کاربران گرفته ایم و همچنین لزوم استفاده از تکنولوژی های  فنی جدید در راه اندازی سایت ،  بر آن شدیم تا بر روی طراحی و راه اندازی نسخه جدیدی از سایت اقامت ۲۴ فعالیت خود را ادامه دهیم. در نسخه جدید سایت ، مواردی که در وب سایت قدیم از کاربران بازخورد دریافت کرده بودیم تصحیح شده و بهبود مستمر در ارائه خدمات، هدف اصلی از ایجاد آن است.

در ابتدای کار، از نسخه آزمایشی سایت رونمایی می شود و پس از اطمینان از صحت ۱۰۰% کارها ، نسخه اصلی در اختیار کاربران قرار می گیرد. در وب سایت جدید، بر روی رابط و تجربه کاربری تاکید زیادی شده است به طوری که کاربران سایت اقامت ۲۴ بتوانند به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن ، خدماتی را که دنبال آن هستند یافته و رزرو هتل مورد نظر خود را انجام دهند.

امید است که با شروع سال ۱۳۹۶ و رونمایی از نسخه جدید سایت اقامت ۲۴ ، بتوانیم رضایت شما کاربران عزیز سایت را هر چه بیشتر فراهم کنیم.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..
×